Meen je niet?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:55 schreef tong80 het volgende:
Tineke Schouiten ha ha.
Nee ik lijk op Doctors van leeuwen.
[afbeelding]
Kan er ook niks aan doen.quote:
[img]quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:01 schreef Rahja het volgende:
Ehhh... op dat meisje van Dawson's Creek, Katie Holmes. (heb alleen geen ID hoe ik haar plaatje hier moet neerzetten &zo...)
Dat moet wel een grap zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:02 schreef Onderbroek het volgende:
in totaal al 4 keer gehoord dat ik op leonardo dicaprio lijk
Dat zei iemand pas ook over mijquote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:01 schreef Rahja het volgende:
Ehhh... op dat meisje van Dawson's Creek, Katie Holmes. (heb alleen geen ID hoe ik haar plaatje hier moet neerzetten &zo...)
Ja ik werd wel eens de tweede Elvis genoemdquote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:04 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat zei iemand pas ook over mijen verder heb ik Neve Campbell wel eens gehoord en Elisaar van Idols
Als je dát niet ziet ben je blindquote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:06 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja ik werd wel eens de tweede Elvis genoemd![]()
daar ben je ook mooi klaar mee danquote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:02 schreef Onderbroek het volgende:
in totaal al 4 keer gehoord dat ik op leonardo dicaprio lijk
Háquote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:07 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Als je dát niet ziet ben je blind![]()
Ow, en Susan Visser natuurlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:04 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat zei iemand pas ook over mijen verder heb ik Neve Campbell wel eens gehoord en Elisaar van Idols
Jij bent wel enorm populair onder de beroemdheden hequote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:10 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ow, en Susan Visser natuurlijk
<<<
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |