Bol zal moeten bewijzen dat jij het pakje hebt ontvangen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:35 schreef Viking84 het volgende:
Vorige week donderdag heb ik een bestelling geplaatst bij Bol.com die maandag verstuurd zou zijn. Ik kreeg althans een mailtje.
Tot op heden heb ik echter nog niets ontvangen. Ik heb gisteren Bol al een mailtje gestuurd, maar daar heb ik nog niets van gehoord. Ik weet dus niet of ze mij wel zullen geloven. Hoe is de gang van zaken in dit soort gevallen? Ik ben al een paar jaar een trouwe klant van Bol en heb ook altijd trouw betaald, maar als ik niks ontvangen heb, ga ik natuurlijk ook niet betalen.
Is het aan mij om te bewijzen dat ik het niet ontvangen heb of is het aan hen om te bewijzen dat ik het wel ontvangen heb? Iemand hier die hier verstand van heeft?
Ik kreeg dinsdag een mailtje dat mijn bestelling zou zijn verstuurd en tot op heden nog niks ontvangenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:35 schreef Viking84 het volgende:
Vorige week donderdag heb ik een bestelling geplaatst bij Bol.com die maandag verstuurd zou zijn. Ik kreeg althans een mailtje.
Tot op heden heb ik echter nog niets ontvangen.
Mooi. Dat moet ik even onthouden, mits ik zometeen weer geen cd in de brievenbus vind. Heb je hier ook een bron bij ofzo? Ik geloof je wel, maar ik weet niet of een post op een forum veel indruk maakt bij de winkel die ik ga wellicht vanmiddag eens ga mailen/bellen.quote:Op zondag 20 februari 2005 12:12 schreef Alicey het volgende:
Heb je eigenlijk al gecontroleerd of het niet bij de buren is afgegeven o.i.d?
Het is een consumentenkoop, dus de verzending is hun verantwoordelijkheid, en aan hen dus ook om te bewijzen dat je het hebt ontvangen.
Ok, daarnet dan toch een pakketje gevonden. Dus ik hoef ze niet te mailen om te vragen waar het blijft.quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Mooi. Dat moet ik even onthouden, mits ik zometeen weer geen cd in de brievenbus vind. Heb je hier ook een bron bij ofzo? Ik geloof je wel, maar ik weet niet of een post op een forum veel indruk maakt bij de winkel die ik ga wellicht vanmiddag eens ga mailen/bellen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |