Ik ben altijd op MSN!!quote:
tja mijn quote kwam nu pas te voorschijn !quote:
PP's whisky is opquote:Op maandag 21 februari 2005 22:19 schreef Nouk het volgende:
Juist.
loop ff achter ofzoquote:Op maandag 21 februari 2005 22:57 schreef Zwansen het volgende:
Geen #onz? Whehehe...
http://securityresponse.s(...)ia.removal.tool.htmlquote:Op maandag 21 februari 2005 23:28 schreef Nouk het volgende:
P.S. Gaarne geen .pifjes mee sturen.
Ik heb het een en ander gelezen.quote:Op maandag 21 februari 2005 23:27 schreef Nouk het volgende:
Ik zal je de details geven. Als je dat wil. Ik ben te bereiken op msn.
Met vriendelijke groet,
Anouk.
Net zo makkelijkquote:Op maandag 21 februari 2005 23:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
http://securityresponse.s(...)ia.removal.tool.html
Dat is prima. Zou u wellicht mijn andere vraag omtrent het zogenaamde virus ook even willen beantwoorden?quote:Op maandag 21 februari 2005 23:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik heb het een en ander gelezen.
Hoogachtend,
Rick.
Om ernstige schade aan uw computer te voorkomen wil ik u vriendelijk doch dringend verzoeken gebruik te maken van de geleverde link.quote:Op maandag 21 februari 2005 23:38 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dat is prima. Zou u wellicht mijn andere vraag omtrent het zogenaamde virus ook even willen beantwoorden?
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet,
Anouk.
Nee, want MSN opent ALLES met IE, of je FF nou als standaardbrowser hebt staan of niet.quote:Op maandag 21 februari 2005 23:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja en? Dit is voor dat virus van MSN, heeft IE of firefox toch niks mee te maken?![]()
Geachte Rick,quote:Op maandag 21 februari 2005 23:51 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Om ernstige schade aan uw computer te voorkomen wil ik u vriendelijk doch dringend verzoeken gebruik te maken van de geleverde link.
Hoogachtend,
Rick.
P.S. Voor verdere vragen omtrent dit onderwerp wil ik u verzoeken om contact op te nemen met de helpdesk, deze is 24 uur per dag bereikbaar.
Geachte tweedelijn,quote:Op maandag 21 februari 2005 23:55 schreef Ruis het volgende:
de tweede-lijns helpdesk gaat nu slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |