juist ja !quote:Op zondag 20 februari 2005 01:24 schreef Nouk het volgende:
Jullie reageren zelf niet eens.
O|oquote:
quote:Op zondag 20 februari 2005 01:25 schreef Nouk het volgende:
WHOEI!
Datquote:Op zondag 20 februari 2005 01:27 schreef Nouk het volgende:
Zeg dat.
whihihihihihihihihi !quote:Op zondag 20 februari 2005 01:34 schreef Nouk het volgende:
HA!
eh oh eh oh eeeeh ooooh oe !quote:Op zondag 20 februari 2005 01:35 schreef Nouk het volgende:
Woehoehoehoehoe.
slaap wel en doe de groeten aan iedereen die je tegen komt in je dromen !quote:Op zondag 20 februari 2005 01:51 schreef Nouk het volgende:
Ik ga slapen zo.
*zucht* Dag Jude *zucht* *zwijmel*quote:Op zondag 20 februari 2005 01:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
slaap wel en doe de groeten aan iedereen die je tegen komt in je dromen !
¡Què?quote:
quote:Op zondag 20 februari 2005 02:00 schreef prupke het volgende:
ik las het ff fout
ik dacht dat je de groenten zei .
tis al vroeg
quote:Op zondag 20 februari 2005 02:00 schreef prupke het volgende:
ik las het ff fout
ik dacht dat je de groenten zei .
tis al vroeg
wat doe je normaal dan ?quote:Op zondag 20 februari 2005 02:02 schreef prupke het volgende:
ik wil ook wel eens lurken ipv wa anders
ow en nu ?quote:Op zondag 20 februari 2005 02:05 schreef prupke het volgende:
euh niets byzonders ....
Nog steeds niets bijzonders lijkt mij....quote:
Succes!!quote:Op zondag 20 februari 2005 12:26 schreef Cynic het volgende:
heu!
goedemorgen enzo.
ik ga ontbijten, douchen en nog wat schrijven vandaag
quote:
Tssssssssssk... Heb jij ook al zo'n faggy modebandje...quote:Op zondag 20 februari 2005 18:35 schreef Zwansen het volgende:
livestrong mên
Jij zit toch ook in de wielersport? Lees het boek van Lance Armstrong maar eens en verdiep je eens in hem dan praten we wel verder.quote:Op zondag 20 februari 2005 18:46 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Tssssssssssk... Heb jij ook al zo'n faggy modebandje...
Is dat boeiend??quote:Op zondag 20 februari 2005 18:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jij zit toch ook in de wielersport? Lees het boek van Lance Armstrong maar eens en verdiep je eens in hem dan praten we wel verder.
Daar geef ik je gelijk in, maar ik ben al jaren fan van Armstrong dus ik zie niet in waarom het vreemd is dat ik zo'n geel bandje draag. Elke wielrenner in het peloton draagt er ook 1 hoor.quote:Op zondag 20 februari 2005 18:54 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Is dat boeiend??
De meeste mensen weten niet eens wat die man gemankeerd heeft en wat een deel van de reden is waarom hij nu zo hard kan fietsen... Maar lopen toch met zo'n mode bandje in het rond...
Geef dan gewoon aan de kankerbestrijding....
Zal best, ik heb ook enorm respect voor wat hij gedaan heeft... Het geeft blijk van de enorme mentale instelling van die man. Hij heeft echter een fysiek voordeel... En omdat het een beetje een modeverschijnsel is geworden ben ik een beetje tegen...quote:Op zondag 20 februari 2005 18:56 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Daar geef ik je gelijk in, maar ik ben al jaren fan van Armstrong dus ik zie niet in waarom het vreemd is dat ik zo'n geel bandje draag. Elke wielrenner in het peloton draagt er ook 1 hoor.
Virus?quote:Op zondag 20 februari 2005 20:38 schreef Nouk het volgende:
BEDANKT VOOR DAT KUTVIRUS ZWANSEN. ALS JE DE OPLOSSING HEBT, MAG JE DIE OOK STUREN. STOMME DROL..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |