tot de 120 maar? <10kw zekerquote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:21 schreef Zzyzx het volgende:
Volgende keer iets letterlijker tegen die motor sprinten. Optrekken tot 120 is leuk met motors, afremmen tot 0 is leuker.
Als je maar hard genoeg rijd merk je niet eens wat van die steentjes.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:37 schreef MrX1982 het volgende:
Je moet altijd maar zo denken, wie het laatst lacht lacht het best.
Die motorrijder lacht en ziet vervolgens niet dat er een steen op de weg ligt. Moet je eens kijken wie er dan lacht![]()
Motors zijn voor egoisten.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom nu altijd gelijk weer die haatHet ligt wel gevoelig geloof ik hè? Dat lage vermogen van koekblikkers
Het gaat om het idee van wie het laatst lacht, lacht het best. Het kan ook best een vogel zijn oidquote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:41 schreef hollander172 het volgende:
Als je maar hard genoeg rijd merk je niet eens wat van die steentjes.(moet het natuurlijk geen betonblok zijn van 50 bij 50)
motorrijders heet zoiets, of zit je nog op de kleuterschool.quote:
en jij bent zieligerd die zich laat intimideren door motorrijders terwijl ze het nieteens proberenquote:
Of een file, of een wegversperring met paaltjes, kijken wie er dan lacht.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het gaat om het idee van wie het laatst lacht, lacht het best. Het kan ook best een vogel zijn oid![]()
En dat idee vind je leuk?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het gaat om het idee van wie het laatst lacht, lacht het best. Het kan ook best een vogel zijn oid![]()
Wel eens een helm op gehad en 100+ gereden? Nee dus....quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:47 schreef chiren het volgende:
Oh maar die gast had zeker wel door dat ik aan het sprinten was, ten eerste hoort hij mij wel flink toeren brullen (motorkap met 'gaten', open air intake en remus demper)
of een flitser van vorenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:48 schreef slashme het volgende:
[..]
Of een file, of een wegversperring met paaltjes, kijken wie er dan lacht.
Vergeet de vangrail niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:48 schreef slashme het volgende:
Of een file, of een wegversperring met paaltjes, kijken wie er dan lacht.
ach... het is het ultieme gevoel van vrijheid... meer nietquote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:51 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Vergeet de vangrail niet.![]()
Oh ja en de statistieken omtrent motorrijden en de kans op een dodelijk ongeluk. Ik begrijp nooit waarom motorrijders denken dat ze onsterfelijk zijn.
Ik heb geen problemen met motors of motorrijders. Motors zijn best geil en dan vooral het geluid. Maar wat ik asociaal en dom vind is dat motorrijders vaak denken dat ze onsterfelijk zijn en daardoor levensgevaarlijk rijden. Van mij mogen ze zichzelf te pletter rijden maar doe dat dan op een circuit waardoor je andere mensen geen trauma's bezorgt. Puur egoïsme is dat namelijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:49 schreef hollander172 het volgende:
En dat idee vind je leuk?Tijdje terug is er nog een jongen overleden van wat was het? Jaartje of 23?
Vloog een eend tegen zijn helm en na een stukje glijden stond er een paaltje oid in de weg, ja leuk.....
Het zal een vriend van je zijn.
Hou gewoon je bek eens eikel. Mensen doodwensen is niet tof.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:51 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Vergeet de vangrail niet.![]()
Oh ja en de statistieken omtrent motorrijden en de kans op een dodelijk ongeluk. Ik begrijp nooit waarom motorrijders denken dat ze onsterfelijk zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |