abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 februari 2005 @ 00:21:15 #226
114309 QED
Quod erat demonstrandum
pi_25171665
What, if any, is your point?

please get it through your thick head:
1) Mohammed(may piss be upon him) was a pedophile
2) Mohammed(may piss be upon him) was a terrorist
3) Mohammed(may piss be upon him) was satan's prophet
4) Mohammed(may piss be upon him) is rotting in hell right now.
5) Mohammed(may piss be upon him) was a meglamaniac.

Islam is shit. It already is broken.

How about a nice ham sandwich, instead? [/QUOTE]
hetgeen te bewijzen was
  zondag 20 februari 2005 @ 00:25:35 #227
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_25171779
As long as no one exercises his/her own Freedom of Choice in a way that limits anyone else’s Freedom of Choice, everything is fine.

Wat valt er verder nog te discussiëren?
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  zondag 20 februari 2005 @ 00:45:02 #228
114309 QED
Quod erat demonstrandum
pi_25172291
De dubbelzinnige houding van heel wat moslims in Nederland. Aan de ene kant omarmen ze de vrijheid van meningsuiting, tolerantie en godsdienstvrijheid in onze samenleving, maar zelf betrachten ze geen tolerantie jegens andersdenkenen. In hun hoofd betekent de scheiding van kerk en staat dat de staat de kerk met rust laat. Hierin worden ze trouwens gesteund door zogenaamde progressieve intellectuelen met hun cultuurrelativistisch discours. Zij argumenteren dat we ‘respect’ moeten opbrengen voor de eigen cultuur van de islamieten. Maar binnen die cultuur worden vrouwen onderdrukt en krijgen religieuze teksten een steeds grotere waarde.
hetgeen te bewijzen was
  zondag 20 februari 2005 @ 01:32:48 #229
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25173403
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 23:28 schreef gelly het volgende:
Ik heb het idee dat Nederland voor een deel onleefbaar wordt door onnodig gepolariseer en ophisterij door bepaalde figuren. Gek dat voor Fortuyn er wel problemen waren, maar nu nog meer. Of niet ?
11 september heeft zijn werk ook wel gedaan. Maar er heerste al grote onvrede over de hoeveelheid onaagepaste buitenlanders in dit land, maar dat mocht niet gezegd worden. Nu mag dat wel en haalt men de achterstand van dat zelfopgelegde spreekverbod snel in. Actie = reactie en dus is het islamdebat hier wat heftiger dan in Duitsland, waar nooit zo'n stevig taboe heerste.

Ook was de economie voor Fortuyn nog niet zo ingestort.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zondag 20 februari 2005 @ 01:36:19 #230
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25173465
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 23:43 schreef gelly het volgende:
Vind je ook dat een neo-nazi politiebescherming moet krijgen als hij roept dat joden en buitenlanders allemaal gespuis zijn ? Een extreem-linkse politicus die vindt dat de dood van Fortuyn en van Gogh terecht was ?
Worden dat soort mensen ooit zo heftig bedreigd als AHA en Wilders? Ik geloof het niet. Ze kunnen hooguit wat klappen verwachten.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_25174933
Net in Star Wars. Ga jij in de cel zitten dan ga ik wel bij de mariniers.
pi_25175386
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 23:34 schreef nikk het volgende:

[..]

Oftewel, je moet je bek houden als dat gevaar oplevert. Dat dacht ik al.
Dat zeg ik niet, dat maak jij ervan. Ik denk dat je alleen realistisch moet zijn en rekening moet houden met de risico's. Is dat nou zo raar? Je gaat niet in op het voorbeeld omdat het zo treffend is denk ik. Bij Hells Angels zal iedereen roepen: had je maar niet. Bij moslims is het meteen: je moet alles kunnen zeggen. Terwijl in het beide gevallen om een kleine groep criminelen gaat die hard geweld niet schuwt.
pi_25175390
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 23:51 schreef milagro het volgende:
slaap lekker, gelly, zo helemaal alleen.
En je verwijt mij dat ik het wel eens over je moederschap heb.
pi_25177670
quote:
Op zondag 20 februari 2005 09:18 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, dat maak jij ervan.
Dat is de feitelijke consequentie van wat je zegt.
quote:
Ik denk dat je alleen realistisch moet zijn en rekening moet houden met de risico's. Is dat nou zo raar? Je gaat niet in op het voorbeeld omdat het zo treffend is denk ik. Bij Hells Angels zal iedereen roepen: had je maar niet. Bij moslims is het meteen: je moet alles kunnen zeggen. Terwijl in het beide gevallen om een kleine groep criminelen gaat die hard geweld niet schuwt.
Dus je moet niks zeggen over de Hells Angels? En trouwens, je vergelijking over de Angels zou kloppend zijn wanneer Hirsi Ali hetgeen dat ze gezegd heeft zou doen in Iran of Saoudi Arabie.

Niemand stelt dat je geen rekening moet houden met risico's. Maar je kunt niet als politicus vanwege angst voor geweld je mond houden.
  zondag 20 februari 2005 @ 13:58:42 #235
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_25178083
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 18:09 schreef lionsguy18 het volgende:
Al die mohammedaanse troep uit het land zetten is de enige oplossing om ons land weer de vrijheid terug te geven.
Lekkere tegenspraak.
  zondag 20 februari 2005 @ 14:56:13 #236
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_25179114
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 23:15 schreef gelly het volgende:
Je gaat niet als Feyenoord fan in het F-side vak juichen voor je club
Zeg eens, wanneer heeft Ali precies in het directe bijzijn van moslimextremisten gezegd dat Mohammed een pedofiel is?

Keer op keer weet je weer met de meest domme vergelijkingen aan te komen.

Maar goed, als je jouw vergelijking volgt, dan wil je dus zeggen dat Nederland vol zit met extremisten.

Anders zou de vergelijking namelijk zijn dat je in een willekeurige kroeg in het oosten des lands voor Ajax zou gaan juichen. Dan heb je het namelijk over dezelfde concentratie aan extremisten (domme voetbalsupporters in die kroeg).

Maar blijkbaar zie jij de moslimbevolking dus als één grote extreme massa. .
Óf je moet toegeven dat je te dom bent om een fatsoenlijke vergelijking te maken.

Ik zie uit naar je keuze gelly.
  zondag 20 februari 2005 @ 15:01:53 #237
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_25179221
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 23:38 schreef Sidekick het volgende:
Zelf zie ik eigenlijk meer overeenkomsten met vrij alledaagse zaken als sloten op je huis die je bezittingen moeten beschermen tegen inbraak.
Exact. En een aantal users hier zien liever naast het beveiligen van het eigen huis de inbrekers ook aangepakt worden en een aantal andere users zien liever dat mensen helemaal geen dure spullen meer in huis halen omdat dat inbrekers uit zou lokken.

Héle goede vergelijking Sidekick! Hulde!
  zondag 20 februari 2005 @ 15:04:53 #238
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25179273
quote:
Op zondag 20 februari 2005 15:01 schreef Lithion het volgende:

[..]

Exact. En een aantal users hier zien liever naast het beveiligen van het eigen huis de inbrekers ook aangepakt worden en een aantal andere users zien liever dat mensen helemaal geen dure spullen meer in huis halen omdat dat inbrekers uit zou lokken.

Héle goede vergelijking Sidekick! Hulde!
Nu nog een slotje op de mond van Hirsi Ali.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_25179384
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 23:15 schreef gelly het volgende:

[..]

Dat heeft niks te maken met schikken naar een kleine minderheid, maar alles met je gezonde verstand gebruiken. Je gaat niet als Feyenoord fan in het F-side vak juichen voor je club, je zegt niet in het clubhuis van de Hells angels dat ze crimineel zijn en je roept niet naar een agent "kankerlijer". Kennelijk waren dit soort dingen eerst vanzelfsprekend, maar moet je nu tegen extremistische moslims dingen kunnen zeggen zonder consequenties. Kijk, in een ideale wereld zou het moeten en mogen, maar daar leven we niet in. Ik snap het principe wel, en onderschrijf die ook, maar vind ook dat het je eigen verantwoordelijkheid is en niet moet mekkeren als je de bok bent.
Ik vind dit een verkeerde voorstelling van zaken. De Nederlandse samenleving is niet te vergelijken met supportersvak in een stadion juist vanwege het feit dat er gepretendeerd wordt een multi-culturele samenleving te zijn.
Als er dan binnen die samenleving subculturen ontstaan die zich erg dominant ontwikkelen in negatieve zin (bijvoorbeeld in zake gelijke rechten tussen mannen en vrouwen, vrijheid van meningsuiting, vrijheid van sexuele voorkeur, zelfbeschikkingsrecht, etc.) die fundamenteel in strijd zijn met de Nederlandse waarden, is het juist het recht,dat ontleend wordt uit de Nederlandse samenleving/rechtsstaat, dat het mogelijk maakt daarop kritiek te uiten in de vorm van een debat, column, analyse of anderszins.
Dan kan er enerzijds over de vorm gesproken worden, maar anderszijds over de inhoud. Ik denk persoonlijk dat het moet gaan over de inhoud én in het bijzonder over de mate van zelfreflectie van bepaalde bevolkingsgroepen als het gaat om culturele aspecten bij de vorming (of in standhouding) van de gemeenschappelijke waarden binnen zo'n gemeenschap.
Als ik je vergelijking erbij haal, is het niet zo dat je gaat juichen voor jouw club in een het supportersvak van de tegenstander.
Je bent wel in het stadion, maar waarom zou je juichen?
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_25179713
Topictitel is verkeerd, moet zijn: Hirshi Ali na lange mediastilte toch weer voorpagina's nieuws weten te behalen
  zondag 20 februari 2005 @ 18:56:39 #241
114309 QED
Quod erat demonstrandum
pi_25182860
"...[T]he Prophet (Muhammed) said to her (Aisha), 'You have been shown to me twice in my dream. I saw you pictured on a piece of silk and someone said (to me). 'This is your wife.' When I uncovered the picture, I saw that it was yours. I said, 'If this is from Allah, it will be done.'"
(Hadith, Sahih Bukhari 5:58:235)

"[T]he Prophet (Muhammed) married her (Aisha) when she was six years old and he consummated his marriage when she was nine years old, and then she remained with him for nine years (i.e., till his death)."
(Hadith, Sahih Bukhari 7:62:64)

"Narrated 'Aisha: 'I used to wash the traces of Janaba (semen) from the clothes of the Prophet (Muhammed) and he used to go for prayers while traces of water were still on it (water spots were still visible).'"
(Hadith, Sahih Bukhari 1:4:229)

...........
quote:
Youssef Voor een provocerende vogel, heb ik nog wel een kogel.
*twiet twiet twiet*
Ik zing de pedofiele polka.
hetgeen te bewijzen was
pi_25183783
quote:
Youssef Voor een provocerende vogel, heb ik nog wel een kogel.
*twiet twiet twiet*
en die heeft het over AHA .
pi_25184306
quote:
Op zondag 20 februari 2005 15:32 schreef Youssef het volgende:
Topictitel is verkeerd, moet zijn: Hirshi Ali na lange mediastilte toch weer voorpagina's nieuws weten te behalen
Dat is geen Nederlands.
pi_25184398
quote:
Op zondag 20 februari 2005 21:31 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Dat is geen Nederlands.
Dat maakt het dan juist heel geschikt voor Fok!
pi_25184413
Aandacht. Wederom. Maar goed, het toont het ware gezicht van het slijk dat tegenwoordig bij ons bekend staat als 'rechts' maar weer es.
pi_25184492
Eerst haar verblijfplaats en die van Wilders bekend maken en dan ook nog zeuren...

Je zou bijna hopen dat ze d'r idd van kant maken...

Mevrouw wil zeker een luxe villa waar 300 agenten dag en nacht de boel bewaken...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_25184496
quote:
Op zondag 20 februari 2005 21:31 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Dat is geen Nederlands.
Ja sorry, ik kreeg even last van het syndroom van Meki.
pi_25184519
quote:
Op zondag 20 februari 2005 21:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Eerst haar verblijfplaats en die van Wilders bekend maken en dan ook nog zeuren...

Je zou bijna hopen dat ze d'r idd van kant maken...

Mevrouw wil zeker een luxe villa waar 300 agenten dag en nacht de boel bewaken...
Nog leuker zou zijn als ze omkomt door iets heel simpel. Ongelukje in de keuken ofzo Heel rechts en links Nederland. "Zo... was dat het? "
  zondag 20 februari 2005 @ 21:47:31 #249
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_25184572
quote:
Op zondag 20 februari 2005 15:04 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Nu nog een slotje op de mond van Hirsi Ali.
Soms ben je best wel een stuk facist.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 20 februari 2005 @ 22:05:10 #250
114309 QED
Quod erat demonstrandum
pi_25184831
Welnee, Sidekick is erg onvolwassen.
hetgeen te bewijzen was
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')