waterratjesquote:Op donderdag 24 februari 2005 09:53 schreef moussy het volgende:
Als ze water zien, dan gaan ze badderen
Dat was bij ons inderdaad het geval.quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:19 schreef miss_sly het volgende:
Er moet wel een regelrechte wolkbreuk komen om die wandeling niet door te laten gaan
Die had ik ook bij me en toen ben ik vergeten foto's te makenquote:Ow, en we nemen het fototoestel mee
Dat vermoeden had ik al, anders had je die wandeling vast en zeker gemaakt!quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:26 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Dat was bij ons inderdaad het geval.
quote:Die had ik ook bij me en toen ben ik vergeten foto's te maken
Wij waren het ook vergeten maar zijn gastbaasjes waren uit zichzelf al foto's aan het maken en die hebben ze voor ons uitgeprint zodat we hem vast aan iedereen konden laten zienquote:Op donderdag 24 februari 2005 11:26 schreef Tinkerbell het volgende:
Die had ik ook bij me en toen ben ik vergeten foto's te maken
Nou, om even te laten zien wat voor sul de mijne is:quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:26 schreef kissa het volgende:
Ik weet uit ervaring: ruilen doet huilen. En dat kunnen we niet hebben, nietwaar?
dat is het laatste wat ik zal ontkennen. zeker sinds hij grote broer is gewordenquote:Op donderdag 24 februari 2005 23:04 schreef kissa het volgende:
Casper is de grootste lieverd die er bestaat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |