Zo, daar ben ik dan!
Zoals ik zei: Misu is er nog
![]()
Tot zover het goede nieuws.
De mevrouw die ik aan de telefoon had was erg streng. Natuurlijk moet ze dat ook zijn, maar nu even niet
![]()
De mevrouw had het volgende te vertellen: MIsu is inderdaad een geweldige hond, alleen wat terughoudend. Dat geeft niet, dat gaat wel over, maar ze had dus wel haar bedenkingen over de uitlaatservice. NIet of het zou wennen, want dat zou gezien zijn leeftijd wel lukken, maar het zou even kunnen duren. Sowieso zou het beter zijn als we een week ofzo niet op een service aangewezen ware, maar het zelf zouden doen. Zo kon Misu goed aan ons en de nieuwe omgeving wennen en kan hij daarna met een service mee.
De bijkeuken als eigen plekje vond ze erg goed klinken, evenals het feit dat we een tuin hebben.
Het feit dat we Misu eventueel pas na 6 maart wilden komen halen vond ze eigenlijk niets, want de bedoeling is bij hun dat je een afspraak maakt om te komen kennismaken (deze week nog) en dan meteen de hond meeneemt; dit was o.a. zodat mensen maar 1 keer hoefden te rijden. Ik zei dat ik best twee keer wilde rijden: 1 keer deze week om kennis te maken en dan na ons weekendje parijs om hem op te halen. Ze was saarover niet echt enthousiast, zei dat ze een hond geen twee weken vast konden houden als er iemand anders belde. Bovendien zei ze, kenden we de hond alleen van een foto, dus als het niet door mocht gaan was dat nou ook weer niet zoo heel naar. Toen heb ik dus wel even gezegd dat ik wel al meteen een gevoel had bij Misu, dat ik dat niet kon onderbouwen maar dat ik echt iets met hem heb, gevoelsmatig. DAt begreep ze geloof ik wel.
Kortom: als we deze week wat meer info over de uitlaatservice hebben (is er uberhaupt plaats, hoe gaan ze om met een hond die wat terughoudend is), we komen deze week kennismaken en het klikt EN we kunnen hem bijvoorbeeld maandags na ons weekend parijs (de 7e) ophalen, dan zou het kunnen....
Het mailtje naar d euitlaatservice (met 'hoge prioriteit'-uitroepteken) is reeds weg en ik heb met mijn werkgever al geregeld dat ik de week na dat weekendje een beetje flexibel met mijn uren mag zijn mbt al dan niet werken en thuis en op kantoor. Als het werk er niet onder lijdt (en dat is bij mij nooit zo, dat weet hij best) is het allemaal geen probleem. Desnoods ga ik die week wel een keer 's avonds werken als T. thuis is.
T. weet nog van niets, want die had vandaag een afspraak en die verwacht ik pas rond half 8-8 uur thuis...
pfffff, ik ben maar zelden zo zenuwachtig geweest als toen ik ging bellen! Was ze ook nog telkens in gesprek, ik kwam er net door, en in gedachten belden er allemaal mensen voor Misu
![]()
Nou, beetje spanning weg, maar nu alles zsm regelen!