Statistiekjesquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (QuietGuy, Slarioux en Lucille) voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
Ik moet eerst heel thuis komen want als de terug weg op de zelfde manier gaat als de heen weg dan weet ik niet of ik jullie nog spreekquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:13 schreef BlueCurl het volgende:
wanneer word nou de digmeetstelletje nerds
quote:is dit een leuke combi? of zouden jullie toch echt iets anders kiezen voor een gervelijkbaar budget? doel is thuispc met her en der een game (niet de allernieuwste per se) en mogelijk later een keer de projector ermee combineren.
Succesquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:29 schreef SHERMAN het volgende:
Hmm ik mag wel gaan vullen maar de vloerschrobben hoef ik niet te doen
* SHERMAN is pauze houden
Tof!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:29 schreef Sjowhan het volgende:
Vanavond ben ik weer deels werken (fuckvullen en schrobben van de supermarkt-vloer). Kan dus niet echt lang 'gezellig' zijn
Lekker op je kont zitten .. beetje bliepmiepen dusquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tof!
Ik ga kassa draaien van 5 tot 8![]()
Ziet er goed uit hoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:25 schreef exile0000 het volgende:
heb ik weer, precies de laatste post in het topic...
hier nog maar even voor de rest van dig:
[..]
Ik moet dinsdagavond pas weer gaan vullenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:29 schreef SHERMAN het volgende:
Hmm ik mag wel gaan vullen maar de vloerschrobben hoef ik niet te doen
* SHERMAN is pauze houden
ik heb lang gelede kassa gedraait. gelukkig niet meerquote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:29 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ziet er goed uit hoor.
[..]
Ik moet dinsdagavond pas weer gaan vullen.
Tof!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Lekker op je kont zitten .. beetje bliepmiepen dus
Ik geef trouwens de avond leiding, dus heb gelijk een verantwoordelijke taak dat alles goed gaat
hoezo?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:55 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik heb lang gelede kassa gedraait. gelukkig niet meer
ik heb je laten winnenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:26 schreef BlueCurl het volgende:
revenge is sweet
[afbeelding]
en achter de kassa zitten is alles bahlve tof... in rotterdam is het in ieder geval kut
Ik heb 's avonds vaak min of meer een beetje de leiding over zuivel hierquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Lekker op je kont zitten .. beetje bliepmiepen dus
Ik geef trouwens de avond leiding, dus heb gelijk een verantwoordelijke taak dat alles goed gaat
Donderdag avond van 19.30 tot 21.30quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:29 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik moet dinsdagavond pas weer gaan vullen.
Woensdag van 17 tot 20.30quote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:41 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Donderdag avond van 19.30 tot 21.30
Vrijdag avond van 19.30 tot 21.30
Zaterdag van 13.00 tot 20.00
Hoe meer uren hoe meer loonquote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Woensdag van 17 tot 20.30
Gister kon ik bij ander filiaal enzo, geen zin in hoor, had ook nog verjaardag enzo, en lekker voelde ik me al niet
Vandaag 17 tot 20.00
Morgen 13:00 tot 18:00
ik kwam juist terug van een doushequote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:42 schreef SHERMAN het volgende:
BC reageert en binnen 10 minuten Jump ook
whehehe wat innemen? verkopen ze dat in nederlandquote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:48 schreef Sjowhan het volgende:
Ook maar een aleve innemen Jump? Of verkopen ze dat niet in Belgie?
Is een (veel) sterkere pijnstiller dan de 'normale' paracetamol; te koop in elke drogisterij zoals Etos, DirX, DA, kruidvat etcquote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:51 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
whehehe wat innemen? verkopen ze dat in nederlandwhehe want ik ken het nieteens
ben kung foeien
Zometeen werken.. ik heb er nu al zin inquote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:59 schreef Godlike02 het volgende:
Zometeen Wie is de mol
ik heb er nu al zin in
Hoe psychologischquote:Op zaterdag 19 februari 2005 11:11 schreef Sjowhan het volgende:
Sherman vaak komt dat doordat je denkt dat je sneller klaar bent, en dan ga je toch wat langzamer werken ofzo. Heb het ook wel es meegemaakt
Nouquote:Op zaterdag 19 februari 2005 11:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zeker psychologisch.. het klopt ook nog
Damn, heb jij een tuinbroek, of keukenschort aanquote:Op zaterdag 19 februari 2005 11:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
*spem*
http://www.digros.nl
http://www.lekkerdoen.nl
En het stomme is juist dat als je met zijn 2en aan het vullen bent dan het dan wél snel gaatquote:Op zaterdag 19 februari 2005 11:11 schreef Sjowhan het volgende:
Sherman vaak komt dat doordat je denkt dat je sneller klaar bent, en dan ga je toch wat langzamer werken ofzo. Heb het ook wel es meegemaakt
Wij hebben er iets van 9 geloof ikquote:Op zaterdag 19 februari 2005 11:11 schreef Renesite het volgende:
Lozers!
Maar wij hebben een Keigrote AH, 11 kassa's ofzo![]()
Input misschien?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 11:16 schreef Fuxl het volgende:
Mag ik hier ook een klein vraagje stellen?
Ik heb net voor het eerst een hele nieuwe computer aan gezet. Nu lijkt alles goed te gaan behalve.. hij geeft geen beeld. De monitor zegt gewoon 'no imput signal' en gaat weer op standby.. Ik kan wel op klein displaytje aflezen dat er 1.57 volt door mn videokaart gaat, en dat ie 66 mhz draait.
Maar is het nou mn computer die stom doet of mn monitor? De monitor zit trouwens via een DVI -> D-Sub verloopstukje aan die videokaart vast..
Hmmm, toffigquote:Op zaterdag 19 februari 2005 11:20 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wij hebben er iets van 9 geloof ik
1572 zijn wij dacht ik
Nope; dat is voor de versafdeling...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 11:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Damn, heb jij een tuinbroek, of keukenschort aan![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 11:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nope; dat is voor de versafdeling...
Zal vandaag is kijekn hoeveel we er hebbenquote:
Ik heb wél een schort, problemen mee?quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 11:47 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik heb wél een schort, problemen mee?![]()
zo weinig kassa'squote:Op zaterdag 19 februari 2005 11:20 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
1572 zijn wij dacht ik
Een schort is opzich ook niet zo'n probleem hoor, alleen hebben we het niet nodig voor in de winkelquote:Op zaterdag 19 februari 2005 11:47 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
zolang je er geen rokje onder draagtquote:Op zaterdag 19 februari 2005 11:47 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
De AH waar ik werk heeft er volgens mij ook een stuk of 11. Voor de verbouwing hadden we er zelfs 16quote:Op zaterdag 19 februari 2005 11:11 schreef Renesite het volgende:
Lozers!
Maar wij hebben een Keigrote AH, 11 kassa's ofzo![]()
Mijn AH is 1596. We zijn ook een AH 5 winkelquote:Op zaterdag 19 februari 2005 11:20 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
1572 zijn wij dacht ik
Ik heb ook een schort. Dus je bent niet de enige. Sta je op groente of op zuivel? Ik sta op de zuivelafdeling.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 11:47 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Zuivel natuurlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:39 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb ook een schort. Dus je bent niet de enige. Sta je op groente of op zuivel? Ik sta op de zuivelafdeling.
Wij ook 9, maar dat is met de infobalie er bij geteldquote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:03 schreef Renesite het volgende:
9 hebben we maar![]()
Verder ging alles weer oke![]()
10 intotaal met infoquote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:35 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wij ook 9, maar dat is met de infobalie er bij geteld
Anders 8
Veel plezier daar.quote:
Gezelligquote:Op zondag 20 februari 2005 13:23 schreef mschol het volgende:
Middag
vanmiddag gezellig naar een verjaardag
Da's mooiquote:Op zondag 20 februari 2005 15:30 schreef SHERMAN het volgende:
Erg druk ja
Veel te druk eigenlijk
Maar wel wat leuke plaatjes kunnen schieten die weinig mensen hebben kunnen maken
Mooie foto's. Vooral die Aston Martin en Ferrari 575 Maranello mogen er zijnquote:Op zondag 20 februari 2005 15:58 schreef SHERMAN het volgende:
Geen zin om mijn bandbreedte verkloten, dus jullie mogen klikken
En ik heb er 256 dus dit zijn er maar een paar
http://herfkens.biz/michel/foto/rai/S4100019.JPG
http://herfkens.biz/michel/foto/rai/S4100037.JPG
http://herfkens.biz/michel/foto/rai/S4100044.JPG
http://herfkens.biz/michel/foto/rai/S4100069.JPG
http://herfkens.biz/michel/foto/rai/S4100086.JPG
http://herfkens.biz/michel/foto/rai/S4100093.JPG
http://herfkens.biz/michel/foto/rai/S4100109.JPG
http://herfkens.biz/michel/foto/rai/S4100110.JPG
http://herfkens.biz/michel/foto/rai/S4100144.JPG
http://herfkens.biz/michel/foto/rai/S4100174.JPG
http://herfkens.biz/michel/foto/rai/S4100184.JPG
http://herfkens.biz/michel/foto/rai/S4100214.JPG
http://herfkens.biz/michel/foto/rai/S4100219.JPG
http://herfkens.biz/michel/foto/rai/S4100237.JPG
Nee tuurlijk nietquote:Op zondag 20 februari 2005 16:12 schreef Jump het volgende:
jij gaat niet enkel voor de auto's zo te zien
Foto's zijn niet zo heel denderendquote:Op zondag 20 februari 2005 16:13 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Mooie foto's. Vooral die Aston Martin en Ferrari 575 Maranello mogen er zijn.
Stomme Groningerquote:
Normaal heb ik tot het negende uur les, waarvan het 5de een tussen uur is en het 6de mijn pauze nu heb ik:quote:Op maandag 21 februari 2005 10:45 schreef Jump het volgende:
goedemorgen
als ik dat zo les sherman, heb je de maandag altijd maar 1 uurtje les ofzo ?
Mijn pa heeft me met de auto gebracht dus ik kan niet wegquote:
met het OV ?quote:Op maandag 21 februari 2005 11:10 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Mijn pa heeft me met de auto gebracht dus ik kan niet weg
Moet ik 3 uur spijbelen zullen mijn ouders leuk vindenquote:
Nog nooitquote:Op maandag 21 februari 2005 00:09 schreef BlueCurl het volgende:
ik ben nog nooit in groningen geweest. en ik kan niet slapen. bah stomme griep
Tja.. blijkbaar nog geen syncquote:
Ja, erg?quote:
Ken deze vrijwel ook alleen van msn, heb er een paar weken terug 2 keer 10 tellen gezien...quote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:09 schreef Sjowhan het volgende:
Mijn eerste date was meteen een goede![]()
. Kende dat meisje al bijna een half jaar ofzo, en we groeiden (ook al kenden we elkaar alleen via de msn en telefoon) steeds meer naar elkaar toe..
Leuk meisje, dus ik heb iig geen klagen
JA ben je ook!quote:Op woensdag 23 februari 2005 07:22 schreef SHERMAN het volgende:
En jij zei dat ik er alleen was als het forum stuk is
naar school toe nu![]()
Hmm, dan verschilt het denk ik per regio ofzo...quote:Op woensdag 23 februari 2005 08:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nou hier niet
Misschien op de zuidpool!
Lag hier en daar klein stukje wit
Had al even niet nara buiten gekekenquote:Op woensdag 23 februari 2005 08:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, dan verschilt het denk ik per regio ofzo...
quote:Op woensdag 23 februari 2005 08:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Had al even niet nara buiten gekeken
nu wel wit :$
Ja sorryquote:Op woensdag 23 februari 2005 08:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
. Vond het al zo vreemd eerlijk gezegd
Hmm mja.. blijkbaar dan toch een buitje geweest tussen 6 en 7 aangezien ik om half 7 naast me bed stondquote:Op woensdag 23 februari 2005 08:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja sorry
Zat al om 6 uur in de auto
toen was dr niks aan de hand
Nee neequote:Op woensdag 23 februari 2005 08:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm mja.. blijkbaar dan toch een buitje geweest tussen 6 en 7 aangezien ik om half 7 naast me bed stond
Al met al is het bijna alweer 9u geworden, en dat betekend koffietijd
Bijna altijd dusquote:
Rotterdam héquote:Op woensdag 23 februari 2005 14:13 schreef BlueCurl het volgende:
sneeuw? waar? hier beetje motregen alleen
geen idee maar het is een probleem kaart heb hem nier ook. ik erger me er rot aan...quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:34 schreef masterr112 het volgende:
ff tussendoor, weet iemand misschien hoeveel ik nog voor dit kaartje kan krijgen?? Ati Radeon Sapphire 9600 PRO 128 mb.....
Kon het topic niet meer vinden van verkoopmeuk..
jupz die laatste zocht ik (A)quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:52 schreef SHERMAN het volgende:
[DIG] De Frequently Asked Questions.
[Centraal] Is deze oude rommel nog wat waard?
Stond dus gewoon in de FAQquote:Op woensdag 23 februari 2005 19:03 schreef masterr112 het volgende:
[..]
jupz die laatste zocht ik (A)
Zo vaak vraag ik het nooitquote:Op woensdag 23 februari 2005 21:09 schreef mschol het volgende:
[..]
dus daarom zijn die dingen gemaakt
Gewonnen?quote:Op woensdag 23 februari 2005 21:53 schreef Godlike02 het volgende:
Oi jumpie
Heb je gewonnen?
Jullie zijn beetje verslaafd he!
het laatste spelletje is bijna 2 uur geleden en begin bijna te zwetenquote:Op woensdag 23 februari 2005 21:53 schreef Godlike02 het volgende:
Oi jumpie
Heb je gewonnen?
Jullie zijn beetje verslaafd he!
mijnenveger op msnquote:Op woensdag 23 februari 2005 21:57 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Gewonnen?
Verslaafd?
Heb ik iets gemist?
mijnenveger afkickclubquote:Op woensdag 23 februari 2005 22:01 schreef BlueCurl het volgende:
haaha verslaafd.... waars de koffie... eef me een sigaret ik hou het niet meer uitwhehehe aaa meeting
doe me dat niet aan. dat is zo'n saai spelletje voor hersenloze mensen. we hebben het nog maar 1 keer gespeeeld, dat welquote:Op woensdag 23 februari 2005 22:14 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
whehehe verplicht programma.... elke dag een keer boter kaas en eieren spelen
Boter-kaas-&-eierenquote:Op woensdag 23 februari 2005 22:23 schreef Jump het volgende:
[..]
doe me dat niet aan. dat is zo'n saai spelletje voor hersenloze mensen. we hebben het nog maar 1 keer gespeeeld, dat wel
1xquote:Op woensdag 23 februari 2005 22:23 schreef Jump het volgende:
[..]
doe me dat niet aan. dat is zo'n saai spelletje voor hersenloze mensen. we hebben het nog maar 1 keer gespeeeld, dat wel
Ik zit op school dus kan niet op IRCquote:Op donderdag 24 februari 2005 09:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nou ik wete niet of ik gezellig ben
maar ik ben er wel ja
Zit oook voor je op irc
whehehe ik was overgehaald om te klimmen. (heb last van draaierigheid op hoogtesquote:Op donderdag 24 februari 2005 17:01 schreef Jump het volgende:
wij ook meestal zo'n sporten ( basketbal, voleybal, honkbal, voetbal ) op middelbaar.
eerste drie jaar in middelbaar hadden we eigen klimmuur op school, ook best tof
Ikw ilde iets gaan roepen van GELUKKIG!quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:38 schreef Renesite het volgende:
Goed, we sluiten weer af voor vandaag.
Adiosas![]()
of verstoppertje, of tikkertjequote:Op donderdag 24 februari 2005 20:24 schreef devzero het volgende:
de dig meet, ja. leuk bowlen en daarna stoelendans
Ja inderdaad!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 07:17 schreef SHERMAN het volgende:
Leuke foto's dev
Goeiemorgen trouwens god
Word weer een leuke dag
Ziek in je bed liggen is ook iets!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:17 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen enzo![]()
Zo ff koffie inschenken.. dan hier hard aan de slag, ben half ziek nog maar toch zo iets van: ik moet wat doen vandaag...
Wel iets, maar wat ik niet de hele dag wil doen...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ziek in je bed liggen is ook iets!
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 07:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja inderdaad!
Ben als het goed is klaar om 12 uur
En daarna naar het circuit knallen in een Porsche GT3
Maar heb het gevoel dat die van jou minder word??
Worden ook foto's gemaakt!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:23 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Porsche, fotos maken?
Ik heb nu tussen uren dus moet wachten
Die laat je hier wel zien hequote:
Heb ik al gezegt dat je geweldig bent?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mn webhosting ligt down
Word nog een uitdaging
ga mn best doen
Nee vertel is!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:45 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Heb ik al gezegt dat je geweldig bent?
en wat de boer niet kent ....quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:15 schreef Renesite het volgende:
Ken ik niet
Volgens mij: niet. Ze hebben een apparaat geleverd waarvan verwacht kan worden dat het goed werkt, maar productieprocessen zijn niet perfect en daarvoor is er garantie. Dus ze zullen het ding wel repareren maar ze hoeven geen nieuwe te leveren.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:04 schreef Troel het volgende:
Bert tv is dus binnen 3 maanden stuk gegaan. Iemand enig idee in hoeverre je dan een nieuwe kan eisen in plaats van de reparatie die aangeboden wordt?
Ik neem toch aan dat men een deugdelijk apparaat aan moet bieden.
Zou het soms komen omdat de persoon in die avatar uit een bekende film komtquote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:04 schreef SHERMAN het volgende:
Godlike
Kijk is naar zijn avater: Don_Tom
yes I do...quote:Op zaterdag 26 februari 2005 04:52 schreef devzero het volgende:
oh en ik heb scorpie unbanned, hope you don't mind
Wat is er aan de hand?quote:
Gezelligquote:Op zondag 27 februari 2005 12:26 schreef Sjowhan het volgende:
Ga om 1uur naar familiefeestje.. eventjes verjaardagen vieren enzow
He, het is weekend. Mag ik ook eens uitslapen of uitgebreid gaan shoppenquote:Op zondag 27 februari 2005 11:41 schreef Godlike02 het volgende:
Heel stil hier!
Goedemorgen trouwens
Het was gisteravond ook stil op IRC
Maar dat wist jij natuurlijk niet
Jawel, omdat je het zo lief vraagtquote:Op zondag 27 februari 2005 15:35 schreef devzero het volgende:
[..]
He, het is weekend. Mag ik ook eens uitslapen of uitgebreid gaan shoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |