Lukt niet of nauwelijks, trouwens meestal moet je zoveel kracht zetten dat als je er al bij kan je de kap aan 1 kant er vanzelf wel aframt.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wel handig zo'n automatische opvangbak.
Nu er alleen nog makkelijk met je sleutel bijkunnen.En geen verbrande handjes opdoen.
nee dat bedoel ik niet ongeveer 5 cm meer naar rechts, en iets naar beneden,quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Mercy, als je deze bedoeld...
[afbeelding]
dan is dat echt geen bijwerking van lak...
Ik ben aan het werk, koekblikquote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:23 schreef Tjabbo het volgende:
Dat zeg ik. de ontkenninsfase voorbij.
Lucht dat nou op dan? zo'n open kast?
Ach jij kijkt ook altijd heel zwoel hoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:32 schreef Rietvaerder het volgende:
O.. dan weet je meer dan ik
t Kon toch zo zijn.... ik kende je nog niet, wist dus nog niet hoe je eruit zag en je had een foto van een vent (jezelf dus) in je avatar staan met de tekst ervoor van "My 2 loves" ofzo
Niet zo heel vreemd dus. Plus je kijkt mensen homo-achtig aan in t echt![]()
No offence
BTW... ik ben geen 16 meer ofzo. Ben echt 100% hetero om je gerust te stellen
omdat als je wat ervaring heb wel gelijk weet waar je moet kijken,quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Sorry, mercy maar ik zie het nog steeds nietzal wel aan mij liggen…de vork had je wel goed gezien, trouwens jullie konden heel snel veel zien zeg
Ga je morgen nog die proefrit maken?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
..
Ja, ik wist toch niet hoe jij eruit zag.... als jij dan een avatar hebt dat begint met een tekst My loves oid, en vervolgens zie ik een mannenkop dan ga je toch denkenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ach jij kijkt ook altijd heel zwoel hoor.![]()
Maar het feit dat je erover denkt geef al iets aan misschien.Lekker boeiend.
En er stond iets van my 2 loves idd, maar het was een animatie van 3 dingen, een auto en een motor, en ik..
Het viel wel op dat het de eerste vraag was die je stelde.
Ach ja![]()
iedereen ging zo lekker door hier....
ja als het droog is zijn we dat wel van plan ja, kou is niet zo erg,quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ga je morgen nog die proefrit maken?
Het heeft hier vandaag al een beetje gesneeuwd.![]()
Nog niets blijven liggen .. maar ze voorspellen niet veel goeds.
90% kans op neerslag 30% op zonquote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ga je morgen nog die proefrit maken?
Het heeft hier vandaag al een beetje gesneeuwd.![]()
Nog niets blijven liggen .. maar ze voorspellen niet veel goeds.
Goede hoop? Dus je gaat echt serieus kijken?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
ja als het droog is zijn we dat wel van plan ja, kou is niet zo erg,
natheid of sneeuw vink niets,en we zijn erg benieuwd hoe die rijd,
hij ziet er weluit dus heb goede hoop,
en als je mee wilt is dat altijd mogelijk
Dan houd het je blijkbaar erg bezig.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, ik wist toch niet hoe jij eruit zag.... als jij dan een avatar hebt dat begint met een tekst My loves oid, en vervolgens zie ik een mannenkop dan ga je toch denken![]()
![]()
Die laatste 10% krijg je pas bij je ontmaagdingquote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:32 schreef Rietvaerder het volgende:
BTW... ik ben geen 16 meer ofzo. Ben echt 100% 90% hetero om je gerust te stellen
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:09 schreef Patrick281 het volgende:
Maar als ik irl vriendelijk kijk, vaak lach, oogcontact maak, dan ben ik een beetje gay vrouwelijk?
meiden die bi zijn zijn oke olé oléquote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Die laatste 10% krijg je pas bij je ontmaagdingen zelfs dan weet je het nog niet zeker.
Ken toch meerdere heren en dames op leeftijd die ineens het "licht" hebben gezien.
![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Trouwens, na de sex 50 euro op de tafel leggen en dan een rondje om het blok lopen, gegarandeerd kan je een nieuwe vriendin zoeken....
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 15:26 schreef hicham het volgende:
[..]
thumbnails![]()
Rijdt dat nou lekker, zo een blok beton tussen de wielen ?![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]Jij mag achteraf betalen?
Ik ben je even kwijt hier.![]()
Denk het niet, je snapt er weinig van he?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:41 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]Jij denkt te moeilijk
Goeie manier om je vriendin kwijt raken bedoelde ik
Ik wil een motor, geen brommertquote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Pssst.. ik weet nog een goede CBR600...
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Haha, die ZXR400 neigt meer naar een brommer dan een CBR600 lijkt meLichter, minder cc, minder pk, en vooral minder koppel
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is een brommertdie ruim in jou budget past en er ook nog netjes uitziet ook,
Klikkuh
Dan nog liever deze kilometervreter. Ook al kan die er misschien wat minder goed tegen, wat een sukkel, dat ie er zoveel op heeft geredenquote:Hij is van 1988 en de km stand is ong. 63.000.
Het valt wel op, je neigt steeds naar die roze brommer....quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Pssst.. ik weet nog een goede CBR600...
Kan je beter voor 1000 euro meer een 93-er CBR600F kopen met ik dacht 36000kmquote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is een brommertdie ruim in jou budget past en er ook nog netjes uitziet ook,
Klikkuh
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:03 schreef Romius het volgende:
[..]
Het valt wel op, je neigt steeds naar die roze brommer....![]()
is allemaal betrekkelijk naar mijn idee,quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:59 schreef Youssef het volgende:
[..]
[..]
Dan nog liever deze kilometervreter. Ook al kan die er misschien wat minder goed tegen, wat een sukkel, dat ie er zoveel op heeft gereden
Hoeveel procent krijg jij?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:06 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Kan je beter voor 1000 euro meer een 93-er CBR600F kopen met ik dacht 36000km
Het begint inderdaad wel op te vallen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:03 schreef Romius het volgende:
[..]
Het valt wel op, je neigt steeds naar die roze brommer....![]()
Ik kan ook net als mijn broertje een lelijke rode motor kopen met 50k op de teller, maar ik heb liever niet dat ik 40k rij en dan al bijna op de ton zit. Want hoe goed een motor ook verzorgd wordt, 100k is zal voor vele motoren een soort van magische grens zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is allemaal betrekkelijk naar mijn idee,
ik heb liever een motor die veel heeft gelopen en netjes op tijd en goed is onderhouden,
dan 1 die meer stil heeft gestaan dan gereden, je weet wat er gezegd word stilstand is achteruitgang,![]()
![]()
Van je familie moet je het hebbenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:12 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik kan ook net als mijn broertje een lelijke rode motor kopen met 50k op de teller, maar ik heb liever niet dat ik 40k rij en dan al bijna op de ton zit. Want hoe goed een motor ook verzorgd wordt, 100k is zal voor vele motoren een soort van magische grens zijn.
Ik wacht wel af, tis alleen allemaal zo ver weg en ik moet ook aan mijn school denken
Niks, wil alleen dat jij een goede motor kooptquote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:11 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hoeveel procent krijg jij?Of wil je gewoon braafste jongetje van de klas zijn
Is dat een GSXquote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:38 schreef Romius het volgende:
Wat een geil geluid, ondanks dat het een ouder type gsxr is![]()
![]()
Klik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |