Italiaan, Ronald Zabalionequote:
Ja ja ja ik zat je maar te stangen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik ga even af op wat ik hoor op SBS6. Daar werden steekhoudende argumenten gegeven waarom het hier om een psychose gaat en niet om een ultieme fantasie. Die penisvreter vrat ook niet de penis van z'n vader of broer op.
Ja mijn vraag dus ook! Hij zal er ook wel een behoorlijke klus aan gehad moeten hebben, want huiden van oude mensen zijn vaak ook nog wat rimpelerig. Of is dat juist een voordeel doordat die huid niet meer zo strak zit om het lichaam?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:53 schreef Youssef het volgende:
Hoe vil je iemand vanaf de nek?Gewoon een lipje snijden en de rest lostrekken?
In ieder geval een godsdienstwaanzinnige, je weet wel, van dat volk dat je ook veel vind onder islamitisch geïndoctrineerden... (hier op Fok! hangen er ook vaak een paar rond, Youssef, BansheeBoy...)quote:
ik hoop dat dat sarcastisch bedoeld isquote:
die ligt 35 km verderop te pitten, hoop ikquote:
Danke.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Het gaat om een psychose en die Roland Z geloofde dat hij zelf goed handelde. Wat niet wegneemt dat die mafketel nooit meer vrij zou moeten komen.
dan nog is hij wel krankzinnig, dus voer voor psychologen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:51 schreef milagro het volgende:
[..]
we weten helemaal niet of het om een psychose gaat, ms was het wel een ultieme fantasie van hem, zoals die penisvreter uit Duitsland.
Dit schijnt N_I_ ook vaak te doen in z'n vrije tijd, maar dan alleen tegen homo stelletjes...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 02:03 schreef Viking84 het volgende:
...bijbelteksten schreeuwen op straat...
Sjaquote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:53 schreef Youssef het volgende:
Is dit nu een doodwens?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 04:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sja
het vergt wat meer kunde als alleen maar steken met je mes, Youssef.
ER waren een heleboel mensen die dit gezien hadden maar die dachten dat hij met een gele deken over zich heenliep.Maar je wil niet weten hoeveel personen er in Nederland die minstens zo erg of nog erger verknipt zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:07 schreef Klonk het volgende:
gadver, je zult het maar gezien hebben als omstander/agent, iets zegt me dat je dat niet vergeet, ik hoop dat ze voor dit soort gevallen ergens een achteraf celletje hebben.
Wil je het soms graag leren dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:53 schreef Youssef het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 10:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben niet zo gauw geschokt, maar dit slaat alles... Ik dacht dat dit soort moorden voorbehouden waren aan Amerikanen, maar ja, alles waait altijd over van daar naar hier, hè.
Een serieuze post verdient een serieuze reactie.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 10:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het siert je dat je zo serieus ingaat op mijn opmerking.
zo serieus was hij volgens mij niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 10:57 schreef Falco het volgende:
[..]
Een serieuze post verdient een serieuze reactie.
Dat is gissen hèquote:Op zaterdag 19 februari 2005 11:03 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
[..]
zo serieus was hij volgens mij niet.
Je bent Moslim, kom op! Doe je niet aan het slachtfeest?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:53 schreef Youssef het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:33 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Je bent Moslim, kom op! Doe je niet aan het slachtfeest?
Voor als ie ook de commanderende stemmetjes van allahtje en mohammedje in z'n hoofdje gaat horen waarschijnlijk...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 09:50 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Wil je het soms graag leren dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |