En je hebt last van het herhalingssyndroom?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:42 schreef milagro het volgende:
Wat doe je nu??????????
Ja sorry mijn temporaalkwab epilepsie speelt op
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:12 schreef Disorder het volgende:
Zeker een tweaker. Die lui zijn niet te vertrouwen.
nee hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:43 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
En je hebt last van het herhalingssyndroom?
Ben je een profeet dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:42 schreef milagro het volgende:
Wat doe je nu??????????
Ja sorry mijn temporaalkwab epilepsie speelt op
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:08 schreef NorthernStar het volgende:
"Trek je ME wel aan jongen, als je zo naar buiten gaat? Het is erg koud"
"Ja, moeder."
Je bent zeker christenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:40 schreef Viking84 het volgende:
bladibladibla, wat een sensationele reacties weer hierzoNatuurlijk is het luguber, maar iedereen vergeet erbij te vermelden dat de grens tussen een gezond verstand en waanzin maar heel klein is. Die kerel geloofde ongetwijfeld in de juistheid van zijn daad en voor hetzelfde geld had je zelf met de huid van je moeder op straat gelopen. Dus hou eens op domme grappen te maken over dingen die je niet begrijpt, bekrompenen van geest
right.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:40 schreef Viking84 het volgende:
bladibladibla, wat een sensationele reacties weer hierzoNatuurlijk is het luguber, maar iedereen vergeet erbij te vermelden dat de grens tussen een gezond verstand en waanzin maar heel klein is. Die kerel geloofde ongetwijfeld in de juistheid van zijn daad en voor hetzelfde geld had je zelf met de huid van je moeder op straat gelopen. Dus hou eens op domme grappen te maken over dingen die je niet begrijpt, bekrompenen van geest
Haha, trustequote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:40 schreef Viking84 het volgende:
Hij heeft wel gelijk. Het gaat om een psychose en die Roland Z geloofde dat hij zelf goed handelde. Wat niet wegneemt dat die mafketel nooit meer vrij zou moeten komen.quote:
we weten helemaal niet of het om een psychose gaat, ms was het wel een ultieme fantasie van hem, zoals die penisvreter uit Duitsland.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Het gaat om een psychose en die Roland Z geloofde dat hij zelf goed handelde. Wat niet wegneemt dat die mafketel nooit meer vrij zou moeten komen.
Ik ga even af op wat ik hoor op SBS6. Daar werden steekhoudende argumenten gegeven waarom het hier om een psychose gaat en niet om een ultieme fantasie. Die penisvreter vrat ook niet de penis van z'n vader of broer op.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:51 schreef milagro het volgende:
[..]
we weten helemaal niet of het om een psychose gaat, ms was het wel een ultieme fantasie van hem, zoals die penisvreter uit Duitsland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |