abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 september 2001 @ 23:59:15 #1
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1775888
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in het commentaar-topic: Commentaren op de streamverslagen, deel 3
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op: Streamverslagen 29 september 2001

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_1776157
Narrowbandstream 3.

0.05 In de slaapkamer. Diane en Danielle kletsen over het uiterlijk van mensen. Andries ligt er tussen in. Andries : Mag het licht uit ? De dames kletsen verder. Diane tijdens het gesprek : Ik denk het wel. Andries : Ik denk alleen maar, mag het licht uit ? Danielle kletst nog even door.

0.11 Stream naar Richard en Frank die buiten zitten. Richard : Ik vind het leuk dat ik een aantal mensen nog niet goed ken. Ik heb wel zoiets van, we moeten snel naar de andere kant. Niet alleen voor mezelf maar vooral voor jullie. Frank heeft het over het branden van de oven. Hij gaat hakken. Richard : Heb je nou een ander gevoel als in de eerste week ? Frank : Je gaat je eigen thuisvoelen. Pascal roept : I am the sheriff of this town. I want to ask you not to make a fire over there. Frank : Ik mag hem. En Coos ook. Coos is een flapuit. Dat ben ik ook wel. Frank en Richard vragen zich af hoe BB de keuze maakt uit de mensen in Spanje. Frank : Ik heb aanvaringen met Diane. Ze bemoedert. Vanmiddag ook, ze zei dat wil ik niet meer. Ik zeg okee dan. Frank zegt dat ze de containerbattle hebben verloren omdat Diane aan het touw trok. Hij weet niet zeker of hij echt een kilo minder had bij de battle op donderdag maar hij gaat er van uit dat BB eerlijk is. Frank : Je moet bij een opdracht goed lezen wat er staat.

pi_1776389
0.21 Frank : Diane is qua fysiek best wel sterk maar ze zegt dat ze het niet kan. Richard : Ze viel op een gegeven moment stil vanavond. Er zijn wat dingetjes in haar leven die ze verbergt. Frank gaat weer hakken. Vervolgens stopt hij hout in de oven. Frank : Wat jullie van mij gezien hebben in Spanje is heel anders dan ik ben. BB zet mij natuurlijk neer als de boze wolf. Richard : Zo kwam je wel een beetje over ja. Frank : Ik weet dat ik geen gemakkelijk ventje ben, absoluut niet. Frank vindt halfies (hout) die hij richting oven gooit.

0.28 Frank : Jullie dachten dat ik een heel moeilijk mannetje was ? Richard : We hebben maar een paar beelden gezien. Als jij dat zou zien zou je dat ook denken. Frank : Als ik hier zit zit ik alleen maar te brommen, als ik daar zit niet. Ik heb niet het gevoel dat ik hier al drie weken zit. Maar er is wel heel veel gebeurd in die drie weken. In eerste instantie klikte ik niet met Andries. Gert Jan zou in het echt niet mijn vriend zijn. Toch moet je met hem overweg.

0.33 Frank vertelt over de captainsbattle en de keuze van de groepen. Hij zegt dat hij teleurgesteld was dat hij geen captain werd. Frank vindt Patty een lekkere vrouw, zijn type. Richard vindt Patty niet geschikt voor het programma, Frank wel. Richard had Gordon wel wat geleken. Frank : Die had er een zootje van gemaakt. Richard : Of Carlo Boshard. Of Irene Moors. Richard vond Patty niets op grond van twee afleveringen van Before the battle die hij gezien heeft.

pi_1776641
0.39 Frank haalt een sigaret. Frank : Ik heb met Kel vier jaar geleden een opening van een dicotheek meegemaakt. Het is gewoon een bloedmooie transseksueel. Ze heeft wel gekut. Ik denk wel dat ze het tot het einde meemaakt. Na een week riepen ze al bij de poort I love you Kelly. Richard : Ik ben er niet zo zeker van. Het is twee weken interessant. Daarna zijn ze er op uitgekeken.

0.43 Richard : Als ik het hooi in ga slaat het op mijn kop. Ik weet niet wat het is. Ik kijk het wel even aan. Frank : In het begin trok Danielle veel met Andries op en ik voelde me buitengesloten. Dat is communicatie. Hun zien dat heel anders. Richard heeft in Spanje gezien dat Diane Andries een zoen vol op de mond gaf. Hij dacht dat het een koppeltje was. Frank : Diane is lijfelijk. Ze vind Andries wel leuk maar verder niet. Ze vind mij ook wel een aardige jongen. Andries ziet absoluut niets in Diane en Diane ziet niets in Andries. Ze zijn gewoon heel lijfelijk. Danielle is een knuffelaar. Richard : Die heeft heel veel aandacht nodig.

0.49 Frank : Diane krijgt bijna altijd haar zinnetje. Andries ook. Dat vind ik leuk. Frank zegt dat hij thais eten lekker vindt. Dat was een idee van Gert Jan. Frank : Ik weet dat Andries meer weet van Diane als ik. Hij zegt dat ze onduidelijke signalen afgeeft.

pi_1776874
Breedbandstream 1

0.58 Gert Jan zegt dat hij zich eerst ergerde aan het feit dat de anderen aan het praten en keten waren in de slaapkamer. Nu denkt hij, één of twee uur praten, who gives a fuck. Gert Jan : Ik merk het niet eens meer. De stream gaat heen en weer tussen de slaapkamer en de was in de tuin.

Narrowbandstream 3

1.03 Frank : Er schijnen toch vrouwen op mij te vallen. Ik snap ook niet waarom. Ik vind mezelf ook niet knap. Ik heb een vlotte babbel. Ik had ook kunnen kiezen voor het burgerleventje zoals Coos, ik ben er denk ik nog niet aan toe.

1.06 Frank : Ik heb af en toe het idee dat ik bij de boze wolf naar binnen moet komen. Dat vind ik niet leuk. Gisteren kwamen ze met een doos. Omdat Andries had lopen zeuren en ik had lopen zeuren kwam ineens die doos. Frank denkt dat BB hem behandelt zoals hij anderen behandelt. Frank : Ik zit hier ook om te leren. Richard : Ik had meer vrijgezellen verwacht, dat ze meer gingen matchen. Frank : Dat dacht ik ook. Ik dacht in het bad dat wordt een orgie maar dat viel tegen. Ik dacht, ik neuk een rondje mee. Frank en Richard gaan naar binnen. Frank : Weet je wat ik leuk vind, jij, Coos, Gert Jan en ik zijn in de IT. Jullie zijn de denkers, ik moet het product onderhouden. Ze poetsen hun tanden.

1.14 Frank en Richard kleden zich om. Twee minuten later gaat Frank naar bed. Even later komt ook Richard de slaapkamer binnen. Ze wensen elkaar fluisterend welterusten.

pi_1776975
Breedbandstream 1.

1.23 Kelly ligt te snoepen in bed. Na een paar minuten draait ze zich om.

Dit is het voorlopig van mij.

zondag 30 september 2001 @ 08:42:01 #7
11738 Zworld
Fok!Food Master
pi_1777801
08:41

Kelly zit haar benen te verzorgen in de rijke badkamer.

Dikke en Zworld zijn de Fok!FoodMasters[br]>>>Forum!<<< [br]MPEG FAQ!
  zondag 30 september 2001 @ 08:48:06 #8
11738 Zworld
Fok!Food Master
pi_1777816
08:47 Diane is aan het houthakken aan de arme kant.
Dikke en Zworld zijn de Fok!FoodMasters[br]>>>Forum!<<< [br]MPEG FAQ!
pi_1780329
Op de yorinsite is te lezen dat er nu een voetbalbattle aan de gang is.
pi_1780337
quote:
Op zondag 30 september 2001 16:18 schreef tanjalies het volgende:
Op de yorinsite is te lezen dat er nu een voetbalbattle aan de gang is.
Te lezen....we willen het zien..
pi_1780362
kelly natuurlijk op goal .. schiet driesje op goal is ze net bezig haar haar aan het doen
  zondag 30 september 2001 @ 16:48:24 #12
16612 Vixen
Disney Devil
pi_1780583
Wie heet de battle gewonnen??
pi_1780736
Ik heb al begrepen, dat team Andries heeft gewonnen.
pi_1780795
hoe weet jij dat fondaco?
  zondag 30 september 2001 @ 17:16:24 #15
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_1780874
Andries team zit in rijk!
Ze zitten nu op de slaapkamer te vergaderen.
F: kijk eens hoe dat espresso apparaat er uit ziet..
wij doen ons best om alles netjes te houwen...
En daar krijg je niet voor o[ je klote?
Nou doe je het weer!
pi_1781083

Gert-Jan en Frank praten nog wat na over de battle. Hierna biedt Frank aan om voor de arme kant hout te gaan zagen.

Pascal wil met het eten beginnen; GJ heeft nog geen honger
Pascal klaagt dat de kleding niet past
GJ zegt: Als Diane het aankan, moet er voor jou ook iets tussen zitten.
Pascal: Wat een rotbroeken!

pi_1781183
Coos: Hé Gert-Jan, zie ik dat goed; pak jij nu net een appel?
GJ: Eh, ja
Coos: Het lijkt me toch verstandiger dat nu we aan deze kant zitten we even afspreken wanneer we wat eten.
GJ: Mompel mompel
Coos: Want nu pak jij gewoon die appel; terwijl er maar drie appels zijn
GJ: ehh, ja
Coos: Dus kunnen we dat nu even afspreken, dat we dat niet meer zomaar pakken
GJ: Ehh, ja, eh, goed
  zondag 30 september 2001 @ 17:55:57 #18
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_1781256
Diane poetst de keukenkastjes
Frank komt in haar buurt : nee, ik heb gezegd haal me er niet van af
Fr: oke, okee
Di: Braaf
Fr: Woef Woef!
Di die vingers gaan er niet meer af
Fr nog steeds op zoek naar espresso kannetje...
[off topic:] hoe kan ik typen en tegelijk kijken? ik kan blijkbaar niet typen en beeld hebben tegelijk...sorry

Fr; kijk uit 't is bloedscherp..
Andries: moet je maar eens doornemen als je tijd hebt morgen
regels regels regels regels...het houdt maar niet op...

glasgerinkel...Fr: he joh!
is net schoongemaakt allemaal he...kijk uit

Tuut tuut willen alle bewoners zenders checken???

?:shit shit...

Heb iemand de hagelslag gezien of niet?

Nou doe je het weer!
  zondag 30 september 2001 @ 18:07:57 #19
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_1781318
iemand zing: (andries?) I want some red roses for a blue lady....lalala
Di: gadverdamme...beye beye baby beye beye, hello darling hello...(brotherhood of men)
Frank was af, Diane stoft af, Richard zit op z'n reet in z'n stoel.
Fr: Thanks
Fr: pleuriszooi allemaal, sorry hoor..geloof dat wij een beetje zuiniger met de spullen waren...
Daan staat met de swiffer te zwaaien..(zowel Daan als Diane in badjas, overigens)Frank met blote bast.
Richard: ja, ik ga hier niet afwassen als er een afwasmachine staat...
Fr: ik beb liever dat je een beker pakt met melk, ja ik ben een zijkerd, ik weet het.. (hoebedoellie?)
Nou doe je het weer!
  zondag 30 september 2001 @ 18:21:37 #20
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_1781392
in arm houdt GJ een heel verhaal over een oordeel vellen over personen en dingen op basis van een uitspraak. Haalt ook weer een artikel uit de krant aan over Kabul. Moet eerst 20 kranten lezen voordat ie een oordeel velt. (?)
Techniek is zo ver gevorderd..ik zie gewoon dat er heel veel fouten in de berichtgeving zit. Ook over het open gaan van de beurzen. klopt niet. Dan is de beurs niet eens open.
Hij krabbelt net op en toen klapte die in...dat zijn allemaal van die dingen dat ik denk, het rammelt aan alle kanten (is ie nog steeds niet overtuigd)?
sorry, vaag...
Nou doe je het weer!
  zondag 30 september 2001 @ 18:24:31 #21
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_1781405
haak even af..iemand anders?
Nou doe je het weer!
pi_1781808
In het arme gedeelte liggen Pascal en Coos in hun slaapzakjes. Kelly doet iets onduidelijks. Daniëlle en Diane zijn zich aan het omkleden in de slaapkamer aan de rijke kant.
pi_1781950
Frank zal als de bestellingen binnen komen de bestellingen van Pacal in zijn laatje doen.
Andries vond het leukste aan de battle dat hun gewonnen hebben maar ook dat John Blankenstein er was.
Ze hebben het nu over de voetbalwedstrijd. Ze hebben het erover dat Andries en GJ door de lucht vlogen. Dat er een vrije trap genomen is. BB wilde eerst een wedstrijd van 2x 25minuten doen maar Blankenstein heeft ervoor gezorgd dat het uiteindelijk 2x 15 minuten is geworden. Frenk heeft hout gezaagd voor arm en bied aan om nog meer hout te zagen. zolang de zaag voor arm er niet is zal rijk dit voor arm doen.
pi_1782016
Frenk vindt Coos een bikkel als hij met z'n wetsuit in het water gaat met dit weer. Frenk wil een dag kitesurfen Kost volgens hem 395. Ze hebben het nu over een reclame van een automerk. De kitecursus duurt 3 dagen. Frenk vindt het lekker dat hij nu wat afgevallen is dat stimuleert hem ook om te gaan sporten. Coos vindt GJ erg triest kijken. GJ denkt aan de verloren Battle en wat hij ander had kunnen doen. Frenk vindt een battle met een driewieler over allerlei heuvels echt erg. Frenk is met z'n zoon naar de Efteling geweest hij vond het erg duur en toen hij met z'n zoon in de droomvlucht wilde stond hij een half uur te wachten en nog een kwartier nog vijf minuten. Bliep bliep door een technische storing is het helaas niet mogelijk.
Volgens Frenk is de efteling met een nieuwe attractie bezig iets met Panda's.
Diana en Danniele nemen de beaty koffer door.
Kelly biedt Pascal een onderbroek aan. diana gaat haar nagellak eraf halen. Diana is blij dat ze haar koortslipcreme heeft voor als ze weer een aanval krijgt.
Diana heeft in haar koffer wel een intiemdouche gekregen maar niet de vloeistof. Danielle ook. Het kettingkje van Danielle is stuk. Danielle is blij dat haar haar weer fris ruikt. Pascal wil gaan yatzeeen als ze zes dobbelstenen hebben.
pi_1782140
Danielle en Diana zijn bezig met opmaken.
Voetballen.
Coos was de zwakste schakel voor het voetballen. GJ vond het leuk om te doen. Eerst was het 2-0, 2-1, 4-3 het bleef heel lang 6-4 en uiteindelijk met 8-5 heeft andries gewonnen.
Kelly vindt Danielle er mooi uit zien. Danielle heeft tien dagen aan de arme kant gezeten Blankenstein heeft aan Diana gevraagd zit je aan de arme of de rijke kant. Diana aan de arme kant al 12 dagen. Blankenstein dan moet je nu maar winnen.

BB. Wil Andries naar de dagboekkamer komen? Andries denkt eten. En Andries gaat naar kleding vragen voor Richard. Zijn koffertje en zijn spijkerjas.
Om tien uur gaat de sportkamer over. Richard wil een half uur lopen en Diana ook. Andries is heel blij het eten is er. 10 x kip Sate en drank, vruchtensap, voor 836,- .
Het nieuwe budget gaat morgen om vier uur in. Frenk vindt het heel bizar. De hele serie van ijs is binnen.

pi_1783303
Breedbandstream 1

22.03 Diane heeft geen rijke gympen. Die heeft ze nodig voor een battle. Speaker : Wil Frank naar de dagboekkamer komen ? Diane : Frank, wil jij in de dagboekkamer zeggen dat mijn captain per abuis mijn gympen naar het arme deel heeft gedirigeerd ? Andries : Dat doen ze toch niet. Frank : Omdat jij het hebt aangevraagd gaan de Stereophonics draaien. Gert Jan : Dat is lekker, we hebben allemaal muziek dan. Hij vindt Stereophonics niks maar het is beter dan niks. Diane : Het is goede muziek.

22.07 Frank : Dat is nou jammer dat we de Stereophonics krijgen. Frank heeft twee rode shirtjes van Andries in de was gedaan. Andries : Fuck, dan krijg ik ze niet terug. Frank zegt op zijn manier dat het niet uitmaakt omdat ze toch 24 uur per dag in de gaten worden gehouden. Ik neem aan dat rood een verboden kleur is.

22.11 Speaker : Wil Danielle naar de dagboekkamer komen ? Andries en Diane zitten te tutten met een gewond insect. Andries voert er een operatie op uit met een tandenstoker. Andries : Hij is verlamd, hij gebruikt hem niet meer. Diane : Zullen we hem maar dood maken, dit vind ik zielig. Tegen het insect : Wil je liever dood ? Frank : Aan de andere kant maak je ze dood en hier ga je ze reanimeren. Diane wil het insect gaan begraven. Het team is iets kwijt. Het is me niet duidelijk wat. Diane vindt het onmiddellijk. Danielle omhelst Diane. Het blijkt om de teddybeer van Danielle te gaan.

pi_1783672
22.17 Danielle laat Andries foto's zien in de slaapkamer. Danielle heeft een zus die niet op haar lijkt en een broer die drie jaar jonger en twee koppen groter is. Een vriendin van Danielle is ook gevraagd voor BB maar ze wilde niet.

22.23 Ik heb een paar minuten gemist. Diane, Frank en Richard vervangen met zijn drieen de zak in de pedaalemmer in de keuken. Andries : Danielle is even excuses aan BB aan het aanbieden. Ik denk dat ze heel veel gezocht hebben. Diane wast iets af. Andries : Ze hameren er steeds op de dagboekkamer niet voor kleine dingen te gebruiken. Diane zingt weer af en toe.

Breedbandstream 2

22.35 Kelly over de muziek : BB bepaalt wanneer en hoe laat. Danielle vertelt dat ze rode wijn heeft gedronken bij het eten. Gert Jan zegt dat hij in hun team de enige is die drinkt bij het eten. In het begin dronk Kelly ook bij het eten. Kelly : Zoete witte wijn drink ik wel.

22.37 Stream naar Pascal en Coos bij de oven. Coos klaagt over het roken. Coos : Het meurde. Pascal : Hij heb het niet meer zo naar zijn zin. Coos : Dan moet ie weg gaan. Ik weet niet over wie ze het hebben. Pascal : Ik ben blij met mijn t-shirt met mijn naam erop bij de battle. Coos : Ik kan niet voetballen, verdedigen wel.

22.43 Ik heb weer een paar minuten gemist. Coos : Ik was de eerste dag bang dat we 's nachts weer een battle zouden krijgen. Ik hoop dat het een beetje leuk op de tv overkomt dat voetballen. Ik heb een bult op mijn been. Eerst had ik geen scheenbeschermers aan, toen dacht ik, doe maar wel, Coos kennende. Pascal : Op de voetbalvelden is het verplicht. Is het 8-5 geworden ? Coos : De laatste twee minuten hebben we niks meer gedaan. Pascal : Ik heb geen moment gedacht dat we zouden winnen. Coos : Ze kregen extra eten. Pascal : Dat was omdat ze zo lang hier zaten.

pi_1783881
22.48 Pascal : Toch geloof ik best dat je het hier zwaar kunt hebben. Coos : 100 % zeker. Kelly : Je gaat toch geen soep maken nu ? Coos en Pascal : Jawel. Kelly : Ook voor mij ? Pascal : Nee, niet voor jou. Coos hakt. Pascal : Coos, leg alsjeblieft die bijl neer, dat wordt niks met jou.

22.51 Gert Jan en Kelly komen er bij. Pascal geeft de ingredienten van de soep : Selderij, wortel, ui en water. Het is heel lekker. Ze eten soep. Kelly : Het is net of je bij het Leger des heils zit. Coos : Dit is onwijs gaaf dit. Die soep is echt top, hee, die soep is echt lekker. Pascal zegt dat het kippesoep is. Kelly proeft geen kip. Pascal : Ik moet wel heel eerlijk zeggen dat ik nu wel trek heb in een kipsateetje. Als we terugkomen, wat gaan we dan bestellen ? Chinees ? Pascal zegt dat hij naar bed gaat. Gert Jan : Je slaapt hier misschien wel beter als aan de overkant. Pascal : Je wil nog een happie, je zit er zo verlekkerd naar te kijken. Kelly : Nee nee nee. Coos : Kel, jij hebt op die witte pot gepist hè ? Waar heb je dat gedaan ? Kelly : In de slaapkamer. Coos : Konden ze dat niet zien ? Kelly : Ik deed er een gordijn voor. Gert Jan zegt dat het toilet nu beter ruikt dan in het begin. Gert Jan : Je hoeft je hier om één ding geen zorgen te maken, dat je dik wordt. Kelly : Ik had het niet getrokken, tien dagen hier, ik was naar huis gegaan. Nou ja, dat weet je natuurlijk niet.

23.01 Coos : Ik merk wel aan hun dat ze meer relaxt op de bank zitten als wij. Pascal : Dat deden wij in het begin ook. Gert Jan : Je hangt alleen maar. Wat dat betreft is het wel goed om hier naar toe te gaan. Pascal : Ik denk dat we woensdag of donderdag weer terug gaan. Wij hebben daar al elf dagen gezeten, ik denk niet dat ze daar rekening mee houden. Gert Jan : Donderdag overdag is er geen battle. Coos : Weet je waar ik een beetje van baal, dat we die keuken niet hebben schoongemaakt. Kelly : Dat mogen hun nu doen. Coos : Ze gingen direct schoonmaken. Coos vond het een teringzooi in de keuken. Gert Jan vond het wel meevallen. Kelly : Het was gewoon een rotzooi. Coos : Ik schaam me voor dat brood. Kelly : We krijgen veel te veel. Coos : Ik hoop dat ze er wat mee doen, het naar Stichting aap brengen of zo. Kelly : Als we puntjes eten eet ik het allemaal op. Coos zou wel een geit willen. Gert Jan zegt dat ze daar niet genoeg eten voor hebben. Een varkentje lijkt hem wel wat. Coos : Die gaat in zijn eigen stront rollen. Kelly : Gatver.

pi_1784190
Op stream 1 en 2 (rijke kant) wordt geproost op de zus van Diane.
Diane zit met een Hallmark kaart in handen.

Aan de arme kant liggen de bewoners op het stro. Coos laat een scheet die volgens Pascal erg stinkt.

[Dit bericht is gewijzigd door Sanshine op 30-09-2001 23:42]

pi_1784197
23.09 Pascal vertelt een verhaal over japanners die een vis eten die na kort frituren nog leeft. Kelly : Maar wel heel vers. Gert Jan vindt vlees lekker maar heeft wel problemen met de vleesindustrie. Gert Jan : Mijn hele familie eet eigenlijk geen vlees, ik ben de enige die vlees eet. Coos : Wij eten weinig vlees maar we letten er wel erg op.

23.13 Pascal heeft het met Gert Jan over de varkenspest. Kelly wacht op een tasje voordat ze gaat slapen. Het gesprek gaat nu over kistkalveren. Vervolgens over kuikens en kerstpakketten.

23.21 Speaker : Wil Kelly naar de dagboekkamer komen ? Iedereen gaat naar binnen. Kelly twee minuten later : Yes, lekker naar bed. Diane : Kel, ik lig in jouw bed. Kelly wordt welterusten gewenst door de rijken. Gerrit Jan : Ik wens jullie allemaal welterusten. En nog veel plezier vannacht. Pascal : Welterusten. Frank heeft een cocktail, hij noemt de ingredienten omdat Gert Jan iets meent te ruiken.

23.28 Stream naar de slaapkamer. Van voor naar achter liggen Pascal, Coos, Kelly en Gert Jan. Kelly : Ik weet nog wel dat Aldrico helemaal onder de slaapzak ging liggen. In rijk hoor ik ze op de achtergrond Lang zal ze leven zingen. Pascal : Wie is er jarig Coos ? Coos : Een zus. Pascal : Van wie ? Ik versta het antwoord niet. De krant die ze n.a.v. de aanslagen kregen is nog altijd aanwezig in het arme deel. Pascal en Gert Jan lezen er in. Kelly : Bin Laden, die vent moeten ze kapot maken, huppetee de gaskamer in.

23.34 Coos : Af en toe snap ik jullie geintjes niet. Coos wordt ervan verdacht een scheet gelaten te hebben. Hij ontkent dat hij het was. Coos : Volgens mij hebben ze de verwarming aangezet. Kelly : Normaal is het hier heel koud.

zondag 30 september 2001 @ 23:47:42 #31
16719 toeschouwer
ik kwam ik zag en ik schreef
pi_1784309
23:30 - 23:50 (en nog heel de avond waarschijnlijk)
RIJK:
dat albino blondje met dat té strakke pasteltintige shirtje probeert heel de rijke kant dronken te krijgen (inclusief diane) .. denken jullie wat ik denk??
ik moet toch ergens hits vandaan krijgen [url=http://www.djkaas.nl]vandaar dus[/url]
pi_1784428
23.44 Coos leest inmiddels een deel van de krant, Gert Jan leest niet meer. Kelly : Hoe is het Gert ? Lig je lekker ? Gert Jan : Ik lig lekker. Op de achtergrond zijn de rijken goed te horen. Coos : Zou het World Trade Center weer opgebouwd worden ? Pascal : Ik denk het wel. Juist omdat Amerika aan wil geven dat ze niet meer bang was. Kelly : Gert Jan dacht dat het niet echt was in het begin. Gert Jan begint : Moet je voor de grap eens kijken. Coos : Ik wil daar niet over discussieren. Ik wil er wel over discussieren maar dan wordt het uitgezonden op tv en dan denken ze wat een rare gozer.

23.50 Coos : Het is wel kut die camera zo dichtbij. Af en toe maken Pascal en Coos opmerkingen n.a.v. wat ze lezen in de krant. Kelly weet niet wat een leek is. Coos : Iemand die er geen verstand van heeft. Kelly : Het is hier echt warm. Bah. Pascal is de enige die nog leest.

† In Memoriam † maandag 1 oktober 2001 @ 00:23:22 #33
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1784741
En hier weer verder:
Streamverslagen van maandag 1 oktober 2001

PS. Sorry BusWatcher, dat ik een beetje afwezig ben vanvond.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')