Pindakaas heb ik hier, neem jij de kroketten mee?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:25 schreef Dada het volgende:
[..]
Heb jij de etenswaren in huis? Of moet ik eerst even langs de super of snackbar?
Ze draagt soms lenzen en soms een bril.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:39 schreef BVO het volgende:
Christineee... heeft die vriendin van je een bril?. Of niet?
.
Ik weet niet, maar zag wel iemand die redelijk op BB-Jeanette lijkt shirtjes staan te verkopen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Ze draagt soms lenzen en soms een bril.
Heb je haar gezien?
En je hebt niet haar naam gevraagdquote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar zag wel iemand die redelijk op BB-Jeanette lijkt shirtjes staan te verkopen..
Ze ziet me al aankomen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:48 schreef Christine het volgende:
[..]
En je hebt niet haar naam gevraagd
quote:
Nou ja, ze waren duur (en ik ben vrij blut) en het zijn niet echt schoenen waar ik normaal op loopquote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:24 schreef Christine het volgende:
Waarom Zowiee?
Ja, nog eentje.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:24 schreef Christine het volgende:
Waren er nog meer mensen die op BB Jeanette leken dan
Geez, ik heb mijn vriendinnetje al weken niet gezien, en meneer zegt helemaal niks tegen haar
Ja bellen kan ook. Zal ik binnenkort eens doenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, nog eentje.. De ene had een bril en stond bij de roltrap en de ander had geen bril. Dusseh
.
Bel d'r dan..
Van de zenuwen?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja bellen kan ook. Zal ik binnenkort eens doen
Damn, mijn hart klopt in mijn keel
Omdat ik iemand héél graag wil spreken, en tegelijkertijd aan het negeren ben.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Gaat het nog over neuken?!
dat was sarcastisch!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
Loop ik door het park ineens een vrouw
Weetik.quote:
Nee, maar ik wil welquote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Gaat het nog over neuken?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |