En wat vind jij van "unclefucker"?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:31 schreef Zhenar het volgende:
Klopt.
Goatfucker vind ik trouwens nog wel klinken. Antfucker klinkt dan weer nergens naar.
quote:
quote:
Gooi je handen in de lucht, zwaai ze heen en weer alsof het je niks kan schelen!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:48 schreef Zhenar het volgende:
Al mijn teven in het huis, kom op, laat me je horen zeggen: Hoooooo!
Even proberen, maar nee, het klinkt niet.
Ik hou wel van die vieze praatjes van jouquote:
Lekker hequote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:07 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik hou wel van die vieze praatjes van jou![]()
Mr. Bigquote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:57 schreef Zhenar het volgende:
Abso-neukend-luut!
voor de Sex & the City kenners onder ons
Maak er "neukende frikandel met poeppindakaas" van en ik ben omquote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:12 schreef Christine het volgende:
Lekker he
Wat dacht je van: frikandel met pindakaas
Ik vond Koefnoen maar zwakjes.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:15 schreef Tania18 het volgende:
Oh sorry ik bedoel natuurlijk meneer Groot
Goed zoquote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:56 schreef bar_rel het volgende:
Hey dildo'tje van me, ik heb net gebeld op advies van jouwen weet je ik heb maandag een gesprek
Ik weet niet hoe sportief je bent, maar als je gaat fietsen heb je de kans dat je bezweet en met rood hoofd aankomt. Dat wil je dus nietquote:Nu is het probleem nog hoe ik er zal komen ik heb meerdere opties:
- met de fiets=25/35 minuten
- met de trein, bus, en dan lopen=45/60 minuten
- met de auto=15 minuten
Alleen valt optie 3 al af want ik heb geen autowelke optie kiezen jullie??! stem nu mee in deze spannende poll!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Toevoeging: misschien regent of sneeuwt het maandag wel en dan met een pak op de fiets is niet zo slim denk ikquote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:16 schreef ZOWIEE het volgende:
Bla
Hoe laat kan je hier zijn?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:15 schreef Dada het volgende:
[..]
Maak er "neukende frikandel met poeppindakaas" van en ik ben om
Ik heb net wafels met slagroom opquote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Lekker he
Wat dacht je van: frikandel met pindakaas
Heb jij de etenswaren in huis? Of moet ik eerst even langs de super of snackbar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |