Hoe weet jij dat ik er nog nooit iets van gezien heb? Heb je uberhaupt naar mijn ingevulde lijstje gekeken?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:12 schreef Forumschorem het volgende:
Jij hebt waarschijnlijk nog nooit die' Japanse computertroep' gezien, laat staan er over nagedacht. Jij bent zo iemand die al een mening heeft klaarliggen voordat je ook maar iets er van hebt gezien. Aan films zoals Jin-Roh: The Wolf Brigade en Grave of the Fireflies kan Disney nog een puntje aan zuigen wat betreft kwaliteit en originaliteit!
"alle disney-klassiekers eruit omwille van wat opgewerkte japanse computertroep"quote:Op zondag 20 februari 2005 12:10 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik er nog nooit iets van gezien heb? Heb je uberhaupt naar mijn ingevulde lijstje gekeken?
O, wacht, die mening had je natuurlijk al klaar liggen. Iedereen die niet van japanse troep houdt heeft geen smaak...
Over welke Japanse computertroep heb je het?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:45 schreef FremantleDockers het volgende:
* Ronde 5
Wat een farce zeg, alle disney-klassiekers eruit omwille van wat opgewerkte japanse computertroep. Zet een meesterwerk tegenover iets obscuurs dat precies 1 (een) iemand gezien heeft en dat is dan gelijk de enige die mag stemmen. Drie keer raden wat het dan wordt.
Waarom niet?quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:30 schreef EricusMaximus het volgende:
mag ik eigenlijk wel stemmen?
Zolang je de films gezien hebt wel.quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:30 schreef EricusMaximus het volgende:
mag ik eigenlijk wel stemmen?
Om over Majo no takkyûbin (Kiki's Delivery Service) nog maar niet te sprekenquote:Op donderdag 24 februari 2005 23:18 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Tja, eigenlijk was al aan het begin van deze ronde bekend dat er nu echt grote klappen gingen vallen. Maar toch blijft het jammer van Mononoke-hime en Ghost in the Shell.
Die heb ik nog niet gezien, dus daar kan ik geen oordeel over vellen.quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:20 schreef Hare het volgende:
[..]
Om over Majo no takkyûbin (Kiki's Delivery Service) nog maar niet te spreken
Echt vlug gaan zien, kan hem je echt van harte aanbevelen. De muziek in deze is zooo goed!quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:36 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien, dus daar kan ik geen oordeel over vellen.
Alle japanse troep. Alles. Troep. Rotzooi. Drek. Ongeinspireerd en gegenereerd met een overspannen amiga-kloon.quote:Op zondag 20 februari 2005 23:10 schreef Forumschorem het volgende:
[..]
"alle disney-klassiekers eruit omwille van wat opgewerkte japanse computertroep"
Wat staat er in die lijst wat jij opmerkt als 'opgewerkte japanse computertroep'?
"Iedereen die niet van japanse troep houdt heeft geen smaak..."
Heb je uberhaupt naar mijn ingevulde lijstjes (vanaf ronde 1 welteverstaan) gekeken?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |