Gij lurkend Aagje.quote:
Niet zoveel als ik gemist heb iig.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 02:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
"In jou getrapt is"?
Heb ik iets gemist?.
Oh jij bent nog van de telegram zeker.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 02:03 schreef Obliteration het volgende:
[..]
MSN. Ben je zo een trutje. Dahaag.
Ik heb geen MSN.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 02:03 schreef Obliteration het volgende:
[..]
MSN. Ben je zo een trutje. Dahaag.
Nee, ik doe het persoonlijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 02:04 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Oh jij bent nog van de telegram zeker.![]()
Ach ja, beter in vogel in de hand, dan 10 in de luchtquote:Op vrijdag 18 februari 2005 02:03 schreef MUUS het volgende:
Niet zoveel als ik gemist heb iig.
Nou ja, wat je nooit hebt gehad, kun je ook niet missen. Op zich..
Hoe persoonlijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 02:05 schreef Obliteration het volgende:
[..]
Nee, ik doe het persoonlijk.
Ik heb nog nooit iemand gezien die zichzelf zo tegen spreekt.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 02:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb geen MSN.
De lurkertjes wel en mijn bronnen ook.
Dahaag.
Ik lijk niet eens op Tweety.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 02:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ach ja, beter in vogel in de hand, dan 10 in de lucht.
Morse is inherent, gewoon spuiten,quote:Op vrijdag 18 februari 2005 02:07 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Hoe persoonlijk.
Je legt je lul in de mond van een wijf en spuit je bericht in morse?
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 02:07 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Hoe persoonlijk.
Je legt je lul in de mond van een wijf en spuit je bericht in morse?
Mag jij me vertellen waar ik precies heb gezegd dat ik MSN heb, vriendelijke vriend.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 02:08 schreef Obliteration het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand gezien die zichzelf zo tegen spreekt.
Ja, nu dan.
Je bronnen nog wel.
Juist, dat.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 02:10 schreef MUUS het volgende:
[..].
*squirt*.... *squirtsquirtsquirt*.... *squuuuuuuuuuuuirt*
Je kunt inderdaad niet rustig op een stok blijven zitten neequote:
*hardop lacht*quote:Op vrijdag 18 februari 2005 02:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad niet rustig op een stok blijven zitten nee.
Maar zaad vreten des te beter :x
En jij maar zeiken op het arme vogeltje. Als ik mezelf kaal ga plukken is het jouw schuld.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 02:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad niet rustig op een stok blijven zitten nee.
Maar zaad vreten des te beter
Kaal plukken? Je mag m'n scheermesje ook wel gewoon gebruiken hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2005 02:14 schreef MUUS het volgende:
En jij maar zeiken op het arme vogeltje. Als ik mezelf kaal ga plukken is het jouw schuld.
Oh, wacht....
Precies, jij kunt mij niet vertellen waar ik heb gezegd dat ik MSN gebruik.quote:
Ganjse toch.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 02:17 schreef MUUS het volgende:
[..]
Precies, jij kunt mij niet vertellen waar ik heb gezegd dat ik MSN gebruik.
Blijf jij dan met je tengeltjes van de mijne af?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 02:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kaal plukken? Je mag m'n scheermesje ook wel gewoon gebruiken hoor.
Ja hallo, kan iemand even ondertiteling bij deze gast geven?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 02:20 schreef Obliteration het volgende:
[..]
Ganjse toch.
Je voelt je aangevallen he? Omdat je weet dat het zo is.
Mwah, ik draag bij mijn uniform met kerst en koninginnedag wel bijpassende accessoires, maar echt stoer is dat niet.quote:
Je kunt het ook aan mij vragen hoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 02:22 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja hallo, kan iemand even ondertiteling bij deze gast geven?
Ik snap er echt geen kut meer van. Wat weet ik?.
Erg lieve zusterquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |