Knap werk MUUS, je hebt niet alleen dit topic doodgepost, maar het complete forum is zelfs stilgevallenquote:
Neem eens een pepermuntje...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 03:45 schreef MUUS het volgende:
Iedereen valt stil als ik praat.
Het is een gave.
Er staan twee nonnen in een lift.quote:
Wat is er, Tally? Ben je eigenlijk een man?quote:
Ah, dus jullie gaan voortaan zelf afwassen, wassen, strijken, stofzuigen, schoonmaken etc?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:53 schreef Karboenkeltje het volgende:
Is de enige logische conclusie (dat vrouwen helemaal niets in één keer goed kunnen doen) al voorbij gekomen?
Dat zou jij dan al moeten weten!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:58 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wat is er, Tally? Ben je eigenlijk een man?.
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:13 schreef MUUS het volgende:
[..]
"Oh... een krampje.... OH MIJN GOD! IK ZIE BLOED UIT MIJN PIK KOMEN! IK ZIE BLOED! IK ZIE BL...."
*plof*.
Tot de dag dat ik mijzelf een schoonmaakwicht toeëigen zullen die taken inderdaad naar behoren uitgevoerd worden. Behalve strijken.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:58 schreef MUUS het volgende:
Ah, dus jullie gaan voortaan zelf afwassen, wassen, strijken, stofzuigen, schoonmaken etc?
*check*quote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:53 schreef Karboenkeltje het volgende:
Is de enige logische conclusie (dat vrouwen helemaal niets in één keer goed kunnen doen) al voorbij gekomen?
Daar zou ik nog aan toe willen voegen dat alle vrouwen stinkenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:43 schreef kastanova het volgende:
Mannen zijn altijd duidelijk in wat ze verwachten en willen...
Vrouwen luisteren echter nooit goed en dat zorgt weer voor dergelijke misverstanden...
Je eigen beperkingen en fouten niet afreageren op je mannelijke slachtoffers.
Ah, kom je nog even napruttelen?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
*check*
[..]
Daar zou ik nog aan toe willen voegen dat alle vrouwen stinken. Naar poep
.
.
Zit die neus níet potdicht dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:35 schreef MUUS het volgende:
Ah, kom je nog even napruttelen?
Je neus zit gewoon te dicht bij je nek..
Hè ja, beneden lekker zacht en gladgeschoren, komt daar effe zo'n klojo met zijn smerige vette rooskuif mijn gulden snede bevuilenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |