Brrrrr op mijn werk hebben ze ook plonsWC's......en aangezien ik daar (op mn werk dan he) 9 uur vertoef (incl. pauzes), stevig lunch EN sochtends ook al ontbeten heb voordat ik naar mn werk ging....KOMT het wel eens voor dat er ook weer ns wat uit moet......en laten de WC's op mijn werk nou UITERMATE ranzig zijn.....en dan praat ik nog wel over de DAMEStoiletten (maar op mijn werk vind je dan ook geen dames): bloed op de bril, plas op de bril, hele bril ondergezeken (nadat er waarschijnlijk iemand een druppeltje op de bril had gemorst bij het opstaan en de navolgende dame geen zin had om op een bemorste bril te gaan zitten en er dus maar boven is gaan hangen waarbij de hele bril natgezeken werd...ja ik maak me hier zelf ook wel eens aan schuldig, vandaar dat ik dit scenario vermoed), werkschoenafdrukken op de bril (?? blijft groot raadsel), vieze maandverbandbakken, stank, warme en kleffe WC brillen, niet goed doorgespoelde WC's etc.
Vind t dus ook een erg onsmakelijk idee dat er misschien nog (dunner vermengd intussen met het pleewater maar dan nog) wat druppels plas of wat poepbacterien van mn voorgangster tegen mij aarsch aan kunnen platschen. Ik spoel dus altijd even door voordat ik ga poepen, maar dan nog.....blijf t vies vinden, ik poep er toch een stuk voorzichtiger door, in een poging de zwaartekracht af te remmen.
Wat wel helpt: zo ver boven de plee gaan hangen als je poept (of alleen bij de 'dropping' zelf) dat het water je aarsch niet meer kan bereiken. Moet je wel goed mikken natuurlijk.....
Wat plateau WC's betreft: idd stinken plons WC gewoon even erg zo niet erger naar mijn idee, en bij een plateau plee kun je natuurlijk altijd nog even doorspoelen tussendoor tegen de stank.