Nou, dan heb ik hier het beste topic uit 2002/2003: Plons WC en het beste uit 2004: plons-wc'squote:Op donderdag 17 februari 2005 16:52 schreef Quickie_Bat het volgende:
Ik vind dit nu al het beste topic van 2005
Ja kijk, dat is dus de lastigheid. Als je erin poept, plonst dat water omhoog tegen je billekes.quote:
Ongelooflijk. zelf kon ik niets vinden, magoe.quote:Op donderdag 17 februari 2005 16:58 schreef kasper het volgende:
[..]
Nou, dan heb ik hier het beste topic uit 2002/2003: Plons WC en het beste uit 2004: plons-wc's
![]()
Hoe kan je dan zien of je keutel mooi vast en bruin is? Of je geen bloed poept, of je diarree hebt, of je darmen goed werken?quote:Op donderdag 17 februari 2005 17:05 schreef Repeat het volgende:
![]()
Wat een mietjes tegenwoordig, eerst papier erin gooien.... Ben je niet helemaal lekker ofzo. Ga gewoon zitten en scheiten. Alsof je dood gaat aan een beetje water aan je aarsch, wat overigens bij mij helemaal niet gebeurt, en ik heb 2 plons plee's thuis. Liever dat, dan zo'n gore middeleeuwse plee waar je drol lekker stomend op het plateautje blijft liggen zodat de smechtige geur zich door het hele huis kan verplaatsen.
quote:Op donderdag 17 februari 2005 17:05 schreef Repeat het volgende:
![]()
Wat een mietjes tegenwoordig, eerst papier erin gooien.... Ben je niet helemaal lekker ofzo. Ga gewoon zitten en scheiten. Alsof je dood gaat aan een beetje water aan je aarsch, wat overigens bij mij helemaal niet gebeurt, en ik heb 2 plons plee's thuis. Liever dat, dan zo'n gore middeleeuwse plee waar je drol lekker stomend op het plateautje blijft liggen zodat de smechtige geur zich door het hele huis kan verplaatsen.
quote:Op donderdag 17 februari 2005 17:05 schreef Repeat het volgende:
![]()
wow, die wil ik als bureaustoel. hoef ik ook niet meer weg als ik moet.quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:15 schreef da_micha_man het volgende:
Ga naar de Gamma, en haal een pot naar keuze
Alvast een tip:
[afbeelding]
Deze zal wel lekker zitten![]()
mag em nie verbouwen van me huisbaasquote:Op donderdag 17 februari 2005 19:15 schreef da_micha_man het volgende:
Ga naar de Gamma, en haal een pot naar keuze
Alvast een tip:
[afbeelding]
Deze zal wel lekker zitten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |