Wow! DIe Meyer is echt niet normaal goedquote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:56 schreef Butra het volgende:
Screens van de echte afwijzing van Samuel heb ik niet meer (is al te lang geleden), maar in het nieuws bericht zie je wel dat we ruzie hebben..
[...]
[...]

109 goals voor, doe je niet gek. Maar je stond vast geen 2000 tegen 1, zoals ik?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:33 schreef -Vaduz- het volgende:
In het eerste seizoen met Rushden & Diamonds ben ik direct kampioen geworden!Dit terwijl ik door de bookies niet bij de kanshebbers werd gerekend en mijn assistent vind dat ik maar een zwak elftal heb, dat moet proberen in de middenmoot te eindigen. Op naar The First Division! ( voormalige tweede divisie)
[afbeelding]

Nee dat nog net niet. Ik stond 8-1 genoteerd. Achter Northampton, Grimsby, Mansfield, Oxford, Lincoln en Notts County.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 18:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
109 goals voor, doe je niet gek. Maar je stond vast geen 2000 tegen 1, zoals ik?

Iemand ? Dan kan ik beginnenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:59 schreef truSteh het volgende:
Ik heb het spel nu maar heb even een vraag. De landen die je links selecteerd, dat zijn neem ik aan de landen waar je een club kunt kiezen en ook verder in je cariere clubs kunt kiezen? Zeg dat ik (even als voorbeeld) Spanje, Portugal en Nederland kies, dan kan ik daar clubs kiezen. Maar kan ik dan wel uit andere landen (bijvoorbeeld Belgie) gewoon spelers kopen? Of moet ik de landen selecteren in Load Players From? Dat is wel een werk danEn wat is het verschil tussen de verschillende databases en Extra Detail aanzetten?
Als er ergens een handleiding is waar ik het in kan lezen is die ook welkom

Das nou jammerquote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:52 schreef H.Flick het volgende:
Dan heb je pech. Ik ga je in ieder geval niet helpen met je pleuris warez

Ik speel uiteraard 4-4-2 met een ruit, waarbij de backs veelvuldig opkomen en ook 3 van de 4 middenvelders mogen aanvallen. Het grootste probleem is de conditie, want vaak doe ik tot de 65e minuut prima mee, daarna worden de spelers vaak moe en kan de tegenpartij betere wissels doen dan ik.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Welk systeem gebruik je bij Telstar? Ik zou het gewaagd aanpakken omdat je toch niks te verliezen hebt. Een beetje een overrompelingstactiek zeg maar.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |