abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25366562
Screens van de echte afwijzing van Samuel heb ik niet meer (is al te lang geleden), maar in het nieuws bericht zie je wel dat we ruzie hebben..

pi_25366604
Ik heb het spel nu maar heb even een vraag. De landen die je links selecteerd, dat zijn neem ik aan de landen waar je een club kunt kiezen en ook verder in je cariere clubs kunt kiezen? Zeg dat ik (even als voorbeeld) Spanje, Portugal en Nederland kies, dan kan ik daar clubs kiezen. Maar kan ik dan wel uit andere landen (bijvoorbeeld Belgie) gewoon spelers kopen? Of moet ik de landen selecteren in Load Players From? Dat is wel een werk dan En wat is het verschil tussen de verschillende databases en Extra Detail aanzetten?

Als er ergens een handleiding is waar ik het in kan lezen is die ook welkom
pi_25366609
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 17:56 schreef Butra het volgende:
Screens van de echte afwijzing van Samuel heb ik niet meer (is al te lang geleden), maar in het nieuws bericht zie je wel dat we ruzie hebben..

[...]

[...]
Wow! DIe Meyer is echt niet normaal goed
Koning.
pi_25366651
Ik had ook al een foutje met de patch: Cameron werd voor Oranje -19 geselecteerd (God knows why), en speelde volgens mijn assistent niet zo'n beste wedstrijd. Hij heeft echter nooit een cap achter zijn naam geschreven gekregen... (of kan dat soms alleen maar met -21?)

Ook kon Haarala geopereerd worden aan een blessure, zodat deze minder terug zou komen. Hij was zo iets langer geblesserd, maar ja, voordelen zitten er wel aan. Was dit al of is dit nieuw, want ik kende het nog niet...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_25367248
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 15:33 schreef -Vaduz- het volgende:
In het eerste seizoen met Rushden & Diamonds ben ik direct kampioen geworden! Dit terwijl ik door de bookies niet bij de kanshebbers werd gerekend en mijn assistent vind dat ik maar een zwak elftal heb, dat moet proberen in de middenmoot te eindigen. Op naar The First Division! ( voormalige tweede divisie)

[afbeelding]
109 goals voor, doe je niet gek. Maar je stond vast geen 2000 tegen 1, zoals ik?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 4 maart 2005 @ 19:14:04 #231
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25367662
Winnen is leuk maar niet altijd en daarom ben ik vanaf de nr. 1 (heerenveen) overgestapt naar de nummer laatst (vitesse)
volgend seizoen nog geen europa denk ik maar ik hoop dat ik niet degradeer
Bernie en ik zijn tof.
pi_25367686
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 18:48 schreef methodmich het volgende:

[..]

109 goals voor, doe je niet gek. Maar je stond vast geen 2000 tegen 1, zoals ik?
Nee dat nog net niet. Ik stond 8-1 genoteerd. Achter Northampton, Grimsby, Mansfield, Oxford, Lincoln en Notts County.

Hoe gaat het met Telstar, troosteloos onderaan?
That's all folks!
  vrijdag 4 maart 2005 @ 19:56:31 #233
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25368364
Heerenveen laat zo'n beetje alle spelers gaan en dan willen ze mij opeens terug hebben laat maar zitten
Bernie en ik zijn tof.
pi_25368380
Nou, pas 1 duel gespeeld Vaduz. Heb niet zo heel veel tijd op zich. Morgen maar weer eens, voetbal gaat niet door.
www.thuisuiteten.nl
pi_25369155
Vaaaaaaaag. Ik ben Bondschoach maar kan niks meer met de tacktiek doen enzo.....
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_25369972
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 17:59 schreef truSteh het volgende:
Ik heb het spel nu maar heb even een vraag. De landen die je links selecteerd, dat zijn neem ik aan de landen waar je een club kunt kiezen en ook verder in je cariere clubs kunt kiezen? Zeg dat ik (even als voorbeeld) Spanje, Portugal en Nederland kies, dan kan ik daar clubs kiezen. Maar kan ik dan wel uit andere landen (bijvoorbeeld Belgie) gewoon spelers kopen? Of moet ik de landen selecteren in Load Players From? Dat is wel een werk dan En wat is het verschil tussen de verschillende databases en Extra Detail aanzetten?

Als er ergens een handleiding is waar ik het in kan lezen is die ook welkom
Iemand ? Dan kan ik beginnen
  vrijdag 4 maart 2005 @ 21:49:35 #237
100496 H.Flick
Turn-based
pi_25370103
Staat allemaal in de handleiding die je kreeg toen je het spel kocht...
pi_25370135
* truSteh heeft geen handleiding
  vrijdag 4 maart 2005 @ 21:52:27 #239
100496 H.Flick
Turn-based
pi_25370168
Dan heb je pech. Ik ga je in ieder geval niet helpen met je pleuris warez
pi_25370268
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 21:52 schreef H.Flick het volgende:
Dan heb je pech. Ik ga je in ieder geval niet helpen met je pleuris warez
Das nou jammer
pi_25371235
Euh die handleiding zit op de cd.......
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_25380787

Zo kan je ook een strafschoppenserie winnen.

Na 5 competitieduels laatste, met 1 punt. Tegen Ajax met 1-2 verloren slechts, al speelden die met veel reserves had ik het idee. Tegen Den Bosch 0-0, tegen Utrecht 2-0 verloren en tegen AZ 66 minuten op 0-0, toen maakten ze er in 7 minuten nog 3.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 5 maart 2005 @ 15:44:46 #243
100496 H.Flick
Turn-based
pi_25381132
Ik snap de trainingsoptie niet zo eigenlijk. Als ik bijvoorbeeld kies om mijn spitsen het aanvallende programma te laten volgen dan is dat de volgende dag alweer weg en staan ze weer op het 'eerste elftal' programma. Hoe zorg ik ervoor dat mijn aanvallers altijd het aanvallende trainingsprogramma volgen?
pi_25381525
Per dag instellen volgens mij. Zeker als je een training uitbesteed.
www.thuisuiteten.nl
pi_25382364
Welk systeem gebruik je bij Telstar? Ik zou het gewaagd aanpakken omdat je toch niks te verliezen hebt. Een beetje een overrompelingstactiek zeg maar.
That's all folks!
pi_25382755
Ik ben nu aan het begin van het derde seizoen met Heerenveen. Net voor de tweede keer kampioen geworden. In de Champions League de eerste knockout ronde uitgeschakeld door Inter en de bekerfinale ging verloren tegen Ajax.

Een paar speles van mij wilden zelf weg of moesten weg. Dus Zidan heb ik voor 10 miljoen verkocht, Matusovic ook voor 10 miljoen en Javi Rodriguez voor 4,5 miljoen.

De eerste nieuwe aankoop was Collins John, omdat ik graag wat meer Nederlanders bij mijn selectie wil hebben. Verder nog Ono en Jankulovski gratis gehaald en Maduro voor de toekomst. Daarna zag ik dat Bayern gedegradeerd was , dus meteen gekeken of daar nog iets voor mij tussenliep. Mijn oog viel op Santa Cruz en Kompany, die ik Bayern vervolgens afhandig kon maken omdat ze ongelukkig waren . Omdat ik nog wel een extra creatieve middenvelder kon gebuiken, heb ik ook nog Daniel Jensen aangetrokken van Middlesbrough, die het ook niet naar z'n zin had.

Nu maar hopen dat ik een paar rondes verder kan komen in de Champions League.
pi_25382776
Ik zal met mijn Telstar-game ook weer wat van mij laten horen.

Eerst om maar weer even terug te komen op de oranje bal, ik moest net een wedstrijd tegen Heracles met een wit veld en een oranje bal:

De selectie van Telstar in de winterstop van 2005-2006, waarin ik nu zit:

Zoals je kunt zien is er veel veranderd. Spelers als Magrao, Vayrynen en Terol kwamen in de winterstop voor weinig geld (tussen de 150K en 375K per persoon) en Junior Ross (20 jaar nog maar, 4 miljoen waard nu) kwam transfervrij over uit Peru. Buijs, Marquinho en Petre kwamen in de zomer al transfervrij over.
Van Es vertrok voor 2.7 miljoen naar Vitesse, waardoor ik nu nog op zoek ben naar een leuke VC.

Tot slot nog de stand in de competitie. Helemaal tevreden ben ik nog niet (gezien de kwaliteiten van de selectie), maar ik kan er mee leven.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_25382798
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 17:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Welk systeem gebruik je bij Telstar? Ik zou het gewaagd aanpakken omdat je toch niks te verliezen hebt. Een beetje een overrompelingstactiek zeg maar.
Ik speel uiteraard 4-4-2 met een ruit, waarbij de backs veelvuldig opkomen en ook 3 van de 4 middenvelders mogen aanvallen. Het grootste probleem is de conditie, want vaak doe ik tot de 65e minuut prima mee, daarna worden de spelers vaak moe en kan de tegenpartij betere wissels doen dan ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_25383420
Leuk, om weer eens een screen met een oranje bal te zien. Ik heb veel succes met de tactiek 4-3-3 attacking op dit moment. Hier heb ik ook FC Vaduz weer mee aan de praat gekregen (en ben er met Rushden kampioen mee geworden) Helaas heb ik op doelsaldo net geen play-off plek gehaald. Volgend seizoen moet ik koste wat kost promoveren. Dat mag ook wel eens na vier jaar vind ik.
That's all folks!
pi_25383835
Met wijde vleugelspitsen of gewoon 3 aanvallers?
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')