quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:15 schreef Romius het volgende:
[..]
Onbewust gebruik je tegensturen om te sturen met de fiets, niet met de rest van het lichaam![]()
smorgens btw
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:01 schreef ploderus het volgende:
[..]
Er stond niet voor niets een smiley achter![]()
Maar het blijft een raar verhaal.
En ik bedoelde tips van jullie..quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Die gast van het Fiero forum ook maar even mailen wat ik allemaal aan gereedschap in huis moet hebben voor die achterwielophanging.![]()
![]()
Is het niet een idee om eens achter een WPH voor de Fiero aan te gaan?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:19 schreef Patrick281 het volgende:
En ik bedoelde tips van jullie..
Maar hij zal wel gewoon opgeven welke sleutels ik in ieder geval moet hebben.
Dat scheelt zoeken, en misschien moet ik er nog 1 of 2 kopen.
In ieder geval 2 bokken voor de achterwielen. Momentsleutel heb ik al 12 jaar, maar zonder bitjes.![]()
![]()
Toen bij Motozoom gekocht, en ooit meer gebruikt. Maar ik heb het wel.![]()
![]()
ik zit eigenlijk te hopen dat iemand dit gaat aanvechten, voor een vrijdagochtend-relquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:19 schreef ploderus het volgende:
[..]Zo als Youssef nu, zijn velen van ons waarschijnlijk ook begonnen
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:19 schreef Patrick281 het volgende:
OPM is gewoon nog niet scherp, zit volgens mij nog geestelijk bij die maffe Engelsen van afgelopen weekend.
ik zit te wachten tot die koekwaus (riet) uit zijn bed roltquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:23 schreef Romius het volgende:
ik zit eigenlijk te hopen dat iemand dit gaat aanvechten, voor een vrijdagochtend-rel![]()
Dat staat gelijk aardig vol.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:02 schreef Didiot het volgende:
Hier trouwens pics van m'n nieuwe motorparkeerplaats in de tuin
[afbeelding]
[afbeelding]
Vanaf morgen gaat de SV daar staan en de Kawa gaat op de straat staan
Als er een nieuwe (jongere) liefde om de hoek komt kijken moet de ouwe vaak vanaf de kant toekijkenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat staat gelijk aardig vol.Hebben jullie geen achtertuin?
Arme Kwak verbannen uit de directe omgeving van het huis .. prille liefde van 2 maanden oud.![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:23 schreef hollander172 het volgende:
Is het niet een idee om eens achter een WPH voor de Fiero aan te gaan?
Ow en als tweede motor is het minder erg.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
... maar de bedoeling was iig om Youssef op zijn hoede te laten zijn bij dit soort vage verhalen...tis namelijk niet leuk om als 1e motor een drama te hebben, kan ik je vertellen
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:25 schreef Romius het volgende:
In het weekeinde guur weer met winterse buien. Daarna minder wisselvallig en kouder met overdag een paar graden boven nul en 's nachts overwegend lichte vorst.
![]()
Ik wil rijden met de Gix![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik zit te wachten tot die koekwaus (riet) uit zijn bed rolt![]()
WerkPlaatsHandboekquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En nu nog een keer zonder afkorting.
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:32 schreef ploderus het volgende:
Als er een nieuwe (jongere) liefde om de hoek komt kijken moet de ouwe vaak vanaf de kant toekijkenZo heeft de evolutie ons gemaakt
Ik heb een vaag Engels boek met 200 pagina's en slechte zwart wil ilustratie's ja.quote:
lekker relevantquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:40 schreef Patrick281 het volgende:
Ow en als tweede motor is het minder erg.![]()
![]()
ja...quote:Heb je slachtofferhulp al gebeld of heb je al professionele hulp?
Volgens mij past de Suzuki best door de voordeur bij jou,quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:34 schreef Didiot het volgende:
Tja, op de Kwaak rij ik nou eenmaal dagelijks en op de SV niet
Dus is het praktischer dat de Kwaak op de weg staat, en direct te pakken is
En jij zegt letterlijk dat het voor je eerste niet leuk is om een miskoop te doen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
lekker relevanthij gaat toch kijken voor zijn 1e motor
![]()
![]()
zonde dat ze buiten moeten staanquote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
Volgens mij past de Suzuki best door de voordeur bij jou,
gewoon in de gang stallenivm diefstal gevoeligheid.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |