abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 februari 2005 @ 10:41:46 #1
43876 RIQY
Grudge Will Take You ! ! !
pi_25123676
hey allemaal,

is het waar dat als je je autorijbewijs hebt dat je dan niet nog apart een certificaat nodig hebt om op een brommer te mogen rijden ?
dat vertelde een vriend van mij laatst, maar ik weet niet of er echt waarheid in zit....

MvG Riqy
Copyright © by Riqy
Powered by MSI+AMD & ATi
pi_25123738
Klopt
pi_25123767
true
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_25123781
Naar mijn weten heb je die niet meer nodig...
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
pi_25123847
idd
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_25123948
Klopt en als je voor een bepaalde datum geboren bent is zelfs een rijbewijs niet nodig. Ik geloof 1970 of 1975 staat wel in een theorie boek
pi_25123950
Heb je die überhaupt nog wel nodig als je al achttien bent?
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_25123966
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 10:55 schreef LintuxCx het volgende:
Heb je die überhaupt nog wel nodig als je al achttien bent?
Als je geen rijbewijs hebt wel ja
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
pi_25124040
En als je alleen je theorie van je rijbewijs B hebt? Mag je dan ook brommer rijden?
pi_25124104
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 10:55 schreef Giem het volgende:
Klopt en als je voor een bepaalde datum geboren bent is zelfs een rijbewijs niet nodig. Ik geloof 1970 of 1975 staat wel in een theorie boek
1980
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
omdat in 1996 het certificaat ingevoerd is, en als je toen al 16 was had je geluk
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_25124129
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 11:00 schreef Merson het volgende:
En als je alleen je theorie van je rijbewijs B hebt? Mag je dan ook brommer rijden?
Volgens mij niet, je moet natuurlijk wel een papiertje kunnen overhandigen...
Zit er tegenwoordig niet ook een praktijk onderdeel in je brommercertificaat? Of zijn ze nog niet zover?
pi_25124142
quote:
Nee hoe vreemd het ook klinkt
dat mag neit!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_25124146
quote:
Nee hoe vreemd het ook klinkt
dat mag neit!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_25124185
Ook al heb je je B, een bromfietscertificaat is wel handig als je in het buitenland (lees Griekenland of Turkije) een scootertje wil huren.
En weer een stukje onzinnige proza.
pi_25124401
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 11:08 schreef Mobious het volgende:
Ook al heb je je B, een bromfietscertificaat is wel handig als je in het buitenland (lees Griekenland of Turkije) een scootertje wil huren.
Wat een onzin. Aan een rijbewijs hechten ze daar veel meer. Ik kreeg zonder rijbewijs (wel brommercertificaat) zelfs geen scooter mee dus moest ik eerst terug naar m'n appartement (lopend dus) om mijn rijbewijs te pakken.
Daarna lekker een 80cc scooter gehaald
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_25126847
quote:
Heb je al een auto of motorrijbewijs?
Als je al een auto of motorrijbewijs hebt, hoef je geen bromfietscertificaat te hebben. Je moet wél je rijbewijs bij je hebben als je op een brom- of snorfiets rijdt.
Bron: http://www.rijbewijs.net/index.php?inhoud=bromfiets
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_25128177
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 11:21 schreef Deetch het volgende:

[..]

Wat een onzin. Aan een rijbewijs hechten ze daar veel meer. Ik kreeg zonder rijbewijs (wel brommercertificaat) zelfs geen scooter mee dus moest ik eerst terug naar m'n appartement (lopend dus) om mijn rijbewijs te pakken.
Daarna lekker een 80cc scooter gehaald
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ligt er volgens mij aan net waar je zit en welk verhuurbedrijf je treft. Sommige verhuurders denken dat je als nederlander een apart bewijs nodig hebt. Ook omdat er in je rijbewijs van die mooie kruisjes staan achter <= 25 kWh motoren. Het is inderdaad wel bijzonder dat als je een scooter meekrijgt, je zelfs 125 cc varianten mee kan krijgen. (Lijkt mij niet al te verstandig als je dat niet gewend bent).
En weer een stukje onzinnige proza.
pi_37441001
Bromfietsen, scooters, motoren
Je kunt uitsluitend een brommer of scooter huren op vertoon van een geldig motorrijbewijs categorie A of brommercertificaat. Dit is afhankelijk van het aantal cc's van de brommer/scooter. Bij 50 cc of minder voldoet het brommercertificaat, circa 10 Euro bij het postkantoor), bij meer dan 50 cc is een motorrijbewijs nodig. Let op: de aanvraag van een brommercertificaat duurt een paar weken!
Ik heb de informatie van de site "www.griekenland.net."
  maandag 1 mei 2006 @ 00:23:55 #19
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_37442972
quote:
Op zondag 30 april 2006 23:15 schreef lcoomans het volgende:
Bromfietsen, scooters, motoren
Je kunt uitsluitend een brommer of scooter huren op vertoon van een geldig motorrijbewijs categorie A of brommercertificaat. Dit is afhankelijk van het aantal cc's van de brommer/scooter. Bij 50 cc of minder voldoet het brommercertificaat, circa 10 Euro bij het postkantoor), bij meer dan 50 cc is een motorrijbewijs nodig. Let op: de aanvraag van een brommercertificaat duurt een paar weken!
Ik heb de informatie van de site "www.griekenland.net."
Heel interessant, maar dit topic is meer dan een jaar oud. De topicstarter heeft ook al meer dan een jaar een antwoord op deze vraag. Over mosterd na de maaltijd gesproken...
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop