wat ik graag zou willen weten of er mensen zijn (vooral vrouwen) die hun ervaring willen delen over anale sex.
Mijn vriend wil dit al vrij lang en ik eigenlijk ook wel, maar ik durf het nog niet echt.
iedere keer als hij het weer probeert, wordt ik er aan de ene kant erg geil van , maar aan de andere kant ben ik erg bang dat het pijn doet.
Dus wat ik zou willen weten, hoe zijn jullie ermee begonnen en is het echt lekker als ik eenmaal door de zure appel heen ben.
graag echte reacties waar ik wat aan heb.
Zijn er nog meer meiden of vrouwen die het ook wel willen maar ook niet echt durven ?
Heb ik ook maar ooit ergens gelezen
Nou ja, je zal het eens voorzichtig moeten proberen niet?
Eerst een vinger, kijken of je het lekker vind.
begrijp me alsjeblieft niet verkeerd
Nicole
Het punt is wel dat je goed moet oprekken, eerst met 1 vinger erin, liefst met glijmiddel, en dan heel rustig opbouwen en dan 2 vingers, en weer later de penis proberen.
Ontspannen is vrij belangrijk, maar als je eenmaal zover bent, kan ze enorm lekker klaarkomen!!!
Maar dat oprekken is zeker belangrijk!
Succes
quote:Jij blijft zielig heej.
Op zaterdag 29 september 2001 21:01 schreef Herald het volgende:
jaaaaaa, daar is ie weer. Het heeft even op zich laten wachten, maar er is weer een heus anale sex topique. Nou, zal mij benieuwen of Equilan zich weer geroepen voelt om een grafische uitleg te geven zoals we gewend zijn van haar.
quote:Koel
Op zondag 30 september 2001 01:05 schreef MacBeth het volgende:
Search doet wonderen, ik denk dat in dit topic alles staat wat je wil weten:
quote:wat een onzin
Op zondag 30 september 2001 00:06 schreef Garrett het volgende:
Mijn vriendin vindt het echt ontzettend geil en lekker als ik haar anaal neukHet punt is wel dat je goed moet oprekken, eerst met 1 vinger erin, liefst met glijmiddel, en dan heel rustig opbouwen en dan 2 vingers, en weer later de penis proberen.
Ontspannen is vrij belangrijk, maar als je eenmaal zover bent, kan ze enorm lekker klaarkomen!!!
Maar dat oprekken is zeker belangrijk!
Succes
quote:Je hebt natuurlijk mensen die een anus hebben waar je een vrachtwagen in kunt parkeren.
Op zondag 30 september 2001 01:35 schreef Merel het volgende:[..]
wat een onzin
quote:Jij trekt volle zalen zeker, zaadhoofd!
Op zondag 30 september 2001 01:35 schreef Merel het volgende:[..]
wat een onzin
quote:
Op zondag 30 september 2001 12:07 schreef Garrett het volgende:[..]
Jij trekt volle zalen zeker, zaadhoofd!
quote:Pfff laat er toch....mag niemand dan een vraag stellen hier?? Wellicht kom je hier echt al te lang als je alle vragen al weet.....
Op zaterdag 29 september 2001 21:01 schreef Herald het volgende:
jaaaaaa, daar is ie weer. Het heeft even op zich laten wachten, maar er is weer een heus anale sex topique. Nou, zal mij benieuwen of Equilan zich weer geroepen voelt om een grafische uitleg te geven zoals we gewend zijn van haar.
En jaaaaa....daar issie weer...
quote:Wrom nie
Op maandag 01 oktober 2001 00:06 schreef Reda het volgende:
lekker geen anale sex bedrijven..
quote:Even lekker oftoppik: Kotsen en Smilen tegelijk is eigenlijk best knap...
Op maandag 01 oktober 2001 00:23 schreef Hooghoudt het volgende:
Oe, ik zat al te wachten op de kotsmilie...En jaaaaa....daar issie weer...
En dan nog even ontoppik: Anale sex is lekker, maar zorg dat je goed opgerekt bent, door eerst een, twee vingers in te brengen, eventueel gevolg door een (anaal)vibrator, en vervolgens door 'the real thing'. Gebruik voldoende lube (spuug of op waterbasis), want natuurlijke smering is niet echt aanwezig.
quote:Vind er niks aan..... als je het doet, doe het op de manier van egeltjes...........
Op zaterdag 29 september 2001 20:58 schreef nicole het volgende:
Hoi allemaal,wat ik graag zou willen weten of er mensen zijn (vooral vrouwen) die hun ervaring willen delen over anale sex.
Mijn vriend wil dit al vrij lang en ik eigenlijk ook wel, maar ik durf het nog niet echt.
iedere keer als hij het weer probeert, wordt ik er aan de ene kant erg geil van, maar aan de andere kant ben ik erg bang dat het pijn doet.
Dus wat ik zou willen weten, hoe zijn jullie ermee begonnen en is het echt lekker als ik eenmaal door de zure appel heen ben.
graag echte reacties waar ik wat aan heb.Zijn er nog meer meiden of vrouwen die het ook wel willen maar ook niet echt durven ?
quote:ROFL
Op zondag 30 september 2001 01:38 schreef Juup© het volgende:[..]
Je hebt natuurlijk mensen die een anus hebben waar je een vrachtwagen in kunt parkeren.
Oprekken is voor veel mensen inderdaad belangrijk. Gebruik voldoende glijmiddel en laat je vriend eerst voorzichtig een vinger inbrengen. Laat deze even rusten zodat je anus eraan went. Dan langzaam in en uit bewegen en vervolgens voorzichtig een tweede vinger en het proces herhalen.
Als je de twee vingers zonder ongemak kunt hebben dan kan hij zijn penis proberen, op dezelfde wijze als de vingers.
Lukt de penis (nog) niet, dan kan hij altijd nog eerst even een derde vinger proberen. Belangrijk is dat hij de tijd neemt en niet ineens tot zijn ballen naar binnen ramt (Sommige vrouwen kunnen dat misschien WEL prettig vinden, maar zeker als je nog onervaren bent in anale sex zou ik je adviseren het rustig op te bouwen)
Suc6
quote:Waar je wel rekening mee moet houden is dat vingers vrij hard zijn, en dat nagels scherpe randjes kunnen hebben wat erg pijnlijk kan zijn. Je kunt dus ook die vingers achterwege laten en oprekken met, nou kijk 's in het groenterek, een worteltje, een kaars, een dildo of wat dan ook... Nadeel daarvan is weer dat die attributen koud zijn, en een vinger is dat niet
Op maandag 01 oktober 2001 09:26 schreef Danny het volgende:Oprekken is voor veel mensen inderdaad belangrijk. Gebruik voldoende glijmiddel en laat je vriend eerst voorzichtig een vinger inbrengen. Laat deze even rusten zodat je anus eraan went. Dan langzaam in en uit bewegen en vervolgens voorzichtig een tweede vinger en het proces herhalen.
Als je de twee vingers zonder ongemak kunt hebben dan kan hij zijn penis proberen, op dezelfde wijze als de vingers.
Lukt de penis (nog) niet, dan kan hij altijd nog eerst even een derde vinger proberen. Belangrijk is dat hij de tijd neemt en niet ineens tot zijn ballen naar binnen ramt (Sommige vrouwen kunnen dat misschien WEL prettig vinden, maar zeker als je nog onervaren bent in anale sex zou ik je adviseren het rustig op te bouwen)Suc6
quote:vaseline wordt rul, lijkt me niet zo prettig.
Op maandag 01 oktober 2001 16:56 schreef Principessa het volgende:
Lepeltje-lepeltje mét vaseline (géén massage olie...)
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 09:26 schreef Danny het volgende:[..]
ROFL
Oprekken is voor veel mensen inderdaad belangrijk. Gebruik voldoende glijmiddel en laat je vriend eerst voorzichtig een vinger inbrengen. Laat deze even rusten zodat je anus eraan went. Dan langzaam in en uit bewegen en vervolgens voorzichtig een tweede vinger en het proces herhalen.
Lukt de penis (nog) niet, dan kan hij altijd nog eerst even een derde vinger proberen. Belangrijk is dat hij de tijd neemt en niet ineens tot zijn ballen naar binnen ramt (Sommige vrouwen kunnen dat misschien WEL prettig vinden, maar zeker als je nog onervaren bent in anale sex zou ik je adviseren het rustig op te bouwen)Suc6
quote:dat kun je op je vingers uittellen..
Op maandag 01 oktober 2001 17:07 schreef Passione het volgende:[..]
[afbeelding]
Kwil niet weten waar die 2 vingers overal zijn geweest.
quote:omdat een anus niet voor penetratie gericht is.
Op maandag 01 oktober 2001 00:30 schreef Juup© het volgende:[..]
Wrom nie
quote:en alweer een winnaar! Dit argument komt immer naar boven als het over anale sex gaat. Ik hoor het al tegen je vriendin zeggen "sorry schat, maar je mond is niet voor penetratie gericht hoor".
Op maandag 01 oktober 2001 23:59 schreef Reda het volgende:
omdat een anus niet voor penetratie gericht is.
quote:Glijmiddel op waterbasis is een must.
Op maandag 01 oktober 2001 16:59 schreef _Maria_ het volgende:[..]
vaseline wordt rul, lijkt me niet zo prettig.
quote:jij kan het weten.. je wordt zeker elke avond anaal genomen
Op dinsdag 02 oktober 2001 01:29 schreef 6000068 het volgende:[..]
Glijmiddel op waterbasis is een must.
quote:herald is de man!
Op dinsdag 02 oktober 2001 00:02 schreef Herald het volgende:[..]
en alweer een winnaar! Dit argument komt immer naar boven als het over anale sex gaat. Ik hoor het al tegen je vriendin zeggen "sorry schat, maar je mond is niet voor penetratie gericht hoor".
quote:Ben ik ten dele met jou eens.
Op maandag 01 oktober 2001 23:59 schreef Reda het volgende:[..]
omdat een anus niet voor penetratie gericht is.
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2001 00:02 schreef Herald het volgende:[..]
en alweer een winnaar! Dit argument komt immer naar boven als het over anale sex gaat. Ik hoor het al tegen je vriendin zeggen "sorry schat, maar je mond is niet voor penetratie gericht hoor".
quote:Bovendien, hoe natuurlijk is het geslachtsverkeer tussen hetero's eigenlijk als je om niet een hele bus kinderen te krijgen en je wilt toch sex:
Op dinsdag 02 oktober 2001 01:59 schreef Juup© het volgende:[..]
Ben ik ten dele met jou eens.
Oke het mag dan vanuit de natuur niet zo zijn dat het voor penetratie bestemd is, maar het kan lekker zijn.
Bij de man b.v. kun je een vinger inbrengen en de prostaat masseren, dat schijnt een heerlijk gevoel te zijn.
- een rubberen hoes om je snikkel moet trekken, ook wel verkocht onder de naam condoom.
- een chemische samenstelling geslikt moet worden om de vruchtbaarheid af te remmen, ook wel de pil genoemd.
Het is dus maar wat je 'natuurlijk' noemt.
quote:Idd.
Op dinsdag 02 oktober 2001 02:06 schreef Maggiblokje het volgende:[..]
Bovendien, hoe natuurlijk is het geslachtsverkeer tussen hetero's eigenlijk als je om niet een hele bus kinderen te krijgen en je wilt toch sex:
- een rubberen hoes om je snikkel moet trekken, ook wel verkocht onder de naam condoom.
- een chemische samenstelling geslikt moet worden om de vruchtbaarheid af te remmen, ook wel de pil genoemd.Het is dus maar wat je 'natuurlijk' noemt.
quote:Sensilube van Durex.
Op dinsdag 02 oktober 2001 01:29 schreef 6000068 het volgende:[..]
Glijmiddel op waterbasis is een must.
quote:En waar slaat dit op? Is dit niet regelrechte FLAME wat zover ik weet niet TOEGESTAAN is op dit forum?
Op dinsdag 02 oktober 2001 01:32 schreef Milosevic het volgende:[..]
jij kan het weten.. je wordt zeker elke avond anaal genomen
En wij willen niet weten hoe jij je laat nemen.. dus SHUT UP moron.
quote:Ken mensen die goeie ervaring hebben met massageolie hoor
Op maandag 01 oktober 2001 16:56 schreef Principessa het volgende:
Lepeltje-lepeltje mét vaseline (géén massage olie...)
quote:Massageolie lijkt mij niet het meest ideale middel ervoor.
Op dinsdag 02 oktober 2001 09:06 schreef Bastard het volgende:[..]
Ken mensen die goeie ervaring hebben met massageolie hoor
quote:Mogge sexgoeroe
Op dinsdag 02 oktober 2001 07:26 schreef Danny het volgende:
Houden we 't wel even gezellig en ontopic allemaal ?
quote:Niet ideaal, wel lekker glibberig en geil
Op dinsdag 02 oktober 2001 10:26 schreef Juup© het volgende:[..]
Massageolie lijkt mij niet het meest ideale middel ervoor.
Sensilube b.v. kun je gewoon afwassen, met massageolie word dat iets minder op die plek (alhoewel de ontlasting mijn inziens dan wel gesmeerd gaat)
quote:verkeerde vergelijking.
Op dinsdag 02 oktober 2001 02:06 schreef Maggiblokje het volgende:[..]
Bovendien, hoe natuurlijk is het geslachtsverkeer tussen hetero's eigenlijk als je om niet een hele bus kinderen te krijgen en je wilt toch sex:
- een chemische samenstelling geslikt moet worden om de vruchtbaarheid af te remmen, ook wel de pil genoemd.Het is dus maar wat je 'natuurlijk' noemt.
quote:Heheh, hetero zeker?
Op dinsdag 02 oktober 2001 11:05 schreef Passione het volgende:[..]
verkeerde vergelijking.
quote:Het blijft een verkeerde vergelijking.
Op dinsdag 02 oktober 2001 13:20 schreef Maggiblokje het volgende:[..]
Heheh, hetero zeker?
Kan me voorstellen dat het zeer doet. Au!
Anale sex is niet natuurlijk, aangezien er geen voortplanting is. Er is geen natuurlijke drang om je snikkel in het kontgat van een ander te steken.
Ik zeg niet dat het verkeerd is, moet je allemaal maar zelf weten... maar natuurlijk is het niet.
quote:Dus sex is alleen 'natuurlijk' als het gaat om voorplantingsdrang? Wat een bull!
Op dinsdag 02 oktober 2001 18:12 schreef Passione het volgende:[..]
Het blijft een verkeerde vergelijking.
Onderbewust blijf je toegeven aan je natuurlijke instincten, de daad blijft hetzelfde als bij het normale voorplanten.
Een condoom of pil verandert dat niet, dat is een bewuste keuze. Maar op het moment zelf dat je de liefde bedrijft blijf je bezig te antwoorden aan je dierlijke drang.
Overigens, een condoom of pil is een strategische keuze die ook valt te verdedigen. Biologisch gezien (wat trouwens ook vanzelfsprekend is) wil je het beste voor je kind. En je kunt je nageslacht meer bieden als je een vaste baan hebt, een huis en een goed inkomen. Dit hebben maar weinig 18jarigen. Op lange termijn is het condoom dus een verstandig biologische keuze. Maar de klok die ervoor zorgt dat je je kan voorplanten start rond je 13/14e.Anale sex is niet natuurlijk, aangezien er geen voortplanting is. Er is geen natuurlijke drang om je snikkel in het kontgat van een ander te steken.
Ik zeg niet dat het verkeerd is, moet je allemaal maar zelf weten... maar natuurlijk is het niet.
quote:nogmaals, hoe natuurlijk is de drang om je snikkel in de muil van je vriendin te steken? Ik zeg niet dat het verkeerd is, maar kostbaar zaad in d'r oog spuiten is natuurlijk niet natuurlijk.
Op dinsdag 02 oktober 2001 18:12 schreef Passione het volgende:
Anale sex is niet natuurlijk, aangezien er geen voortplanting is. Er is geen natuurlijke drang om je snikkel in het kontgat van een ander te steken.
quote:hoor jij mij dat zeggen?? Ik las gewoon de topic mee, en reageerde op iets wat een verkeerde vergelijking was.
Op dinsdag 02 oktober 2001 20:08 schreef Herald het volgende:[..]
nogmaals, hoe natuurlijk is de drang om je snikkel in de muil van je vriendin te steken?
Maar voor die andere user (maggiblokje toch?): Het voorplantingsmechanisme is juist wel de drijfveer achter de sex. Je moet de boel niet omdraaien. Je wordt geil, zodat je de behoefte krijgt voort te planten. Het is niet zo dat het voorplanten een bijzaak is. En het bij sex om de geilheid gaat. Sex heeft biologisch gezien maar 1 reden, voortplanten. En om die voortplanting te stimuleren, wordt je geil.
En anale sex is biologisch gezien niet natuurlijk. Een kontgat wordt toch ook niet nat en soepeler???
quote:Het voorplantingsmechanisme de drijfveer achter de sex? Bij dieren ja, die doen het in een bepaald jaargetijde. Wij doen het het hele jaar door en ik vraag me werkelijk af hoeveel dat nog met de behoefte tot voortplanting te maken heeft. Als wat jij zegt nl. waar is zouden homo's dus niet geil kunnen worden want daar zit dus die voorplantingsdrang niet bij. Waarom zorgt de natuur dan er dan voor dat die wel geil kunnen worden?
Op dinsdag 02 oktober 2001 23:11 schreef Passione het volgende:[..]
hoor jij mij dat zeggen?? Ik las gewoon de topic mee, en reageerde op iets wat een verkeerde vergelijking was.
En zeggen dat anale sex hetzelfde is als een pijpbeurt, vind ik ook een verkeerde vergelijking. Maar dat gaat het mij even niet om.Maar voor die andere user (maggiblokje toch?): Het voorplantingsmechanisme is juist wel de drijfveer achter de sex. Je moet de boel niet omdraaien. Je wordt geil, zodat je de behoefte krijgt voort te planten. Het is niet zo dat het voorplanten een bijzaak is. En het bij sex om de geilheid gaat. Sex heeft biologisch gezien maar 1 reden, voortplanten. En om die voortplanting te stimuleren, wordt je geil.
En anale sex is biologisch gezien niet natuurlijk. Een kontgat wordt toch ook niet nat en soepeler???
Wat maakt het uit of een 'kontgat' niet nat en soepeler wordt? Hij zit er en je kunt 'm ervoor gebruiken als je dat wilt. Wat zegt dat verder over wel of niet 'natuurlijk'? Helemaal niks dus.
Volgens mij zoek je weer eens redenen om homosexualiteit als onnatuurlijk te kunnen bestempelen.
Nogmaals, homosexualiteit komt ook onder dieren voor en het is niet een afwijking maar een varieteit en als dusdanig volkomen natuurlijk.
quote:Wou Je Zeggen Dat Homo's Normaal Zijn?
Op dinsdag 02 oktober 2001 23:57 schreef Maggiblokje het volgende:[..]
Het voorplantingsmechanisme de drijfveer achter de sex? Bij dieren ja, die doen het in een bepaald jaargetijde. Wij doen het het hele jaar door en ik vraag me werkelijk af hoeveel dat nog met de behoefte tot voortplanting te maken heeft. Als wat jij zegt nl. waar is zouden homo's dus niet geil kunnen worden want daar zit dus die voorplantingsdrang niet bij. Waarom zorgt de natuur dan er dan voor dat die wel geil kunnen worden?
Wat maakt het uit of een 'kontgat' niet nat en soepeler wordt?
Hij zit er en je kunt 'm ervoor gebruiken als je dat wilt. Wat zegt dat verder over wel of niet 'natuurlijk'? Helemaal niks dus.
Volgens mij zoek je weer eens redenen om homosexualiteit als onnatuurlijk te kunnen bestempelen.
Nogmaals, homosexualiteit komt ook onder dieren voor en het is niet een afwijking maar een varieteit en als dusdanig volkomen natuurlijk.
Dacht Het Niet He
quote:Veel is in die zin afhankelijk van hoe normaal je tolerantie vind...
Op woensdag 03 oktober 2001 00:02 schreef ZineGineZidane het volgende:[..]
Wou Je Zeggen Dat Homo's Normaal Zijn?
Dacht Het Niet He
quote:maar dan heb je nog steeds niet gezegd waarom pijpen wèl natuurlijk is. Wat is er zo natuurlijk aan je levenssappen in de keel van een of ander grietje te spuiten? De endeldarm vindt je onnatuurlijk, maar de slokdarm niet?
Op dinsdag 02 oktober 2001 23:11 schreef Passione het volgende:
hoor jij mij dat zeggen?? Ik las gewoon de topic mee, en reageerde op iets wat een verkeerde vergelijking was.
En zeggen dat anale sex hetzelfde is als een pijpbeurt, vind ik ook een verkeerde vergelijking. Maar dat gaat het mij even niet om.Maar voor die andere user (maggiblokje toch?): Het voorplantingsmechanisme is juist wel de drijfveer achter de sex. Je moet de boel niet omdraaien. Je wordt geil, zodat je de behoefte krijgt voort te planten. Het is niet zo dat het voorplanten een bijzaak is. En het bij sex om de geilheid gaat. Sex heeft biologisch gezien maar 1 reden, voortplanten. En om die voortplanting te stimuleren, wordt je geil.
Het klinkt allemaal wel erg leuk en aardig dat je alleen anaal onnatuurlijk vindt, maar zoals Maggiblokje al zegt, dat komt omdat jij iets tegen homo's hebt. No way dat als jij een fraaie dame ziet denkt "wow die wil ik best bezwangeren zodat ze kinderen krijgt". Immers jij wil helemaal niet dat ze zwanger wordt, vandaar al die voorbehoedsmiddelen. Maar de natuur zijn manier om iemand niet te bezwangeren is gewoon dat andere gaatje nemen. Heb je geen pil of condoom voor nodig.
Ohjawel, daar de natuur net zo hard AIDS heeft verzonnen is voortplanten ook in staat om je een dodelijk virus aan te smeren. voor de natuur dan maar eh.
En nu ga ik volgens de evolutionaire wetten even op mijn 100% biologisch afbreekbare toetsenbord op 'invoeren' drukken.
quote:kijk met mensen zoals hem kunnen we wat eindelijk iemand die ook gewoon op fok de waarheid verteld:
Op woensdag 03 oktober 2001 00:02 schreef ZineGineZidane het volgende:[..]
Wou Je Zeggen Dat Homo's Normaal Zijn?
Dacht Het Niet He
quote:Daar ging de discussie niet over, maar als jij dit wilt vinden mag dat hoor. Succes met je beperkte wereldbeeld!
Op woensdag 03 oktober 2001 00:24 schreef steve-a17 het volgende:[..]
kijk met mensen zoals hem kunnen we wat eindelijk iemand die ook gewoon op fok de waarheid verteld:
HOMO ZIJN NIET NORMAAL DUS!!!!!!
quote:En al was dat niet zo, wat dan nog?
Op dinsdag 02 oktober 2001 23:57 schreef Maggiblokje het volgende:<knip,knip,knip>Nogmaals, homosexualiteit komt ook onder dieren voor<knip>
Maar [on-topic] nee, ik vind er persoonlijk niet zoveel aan, mij te krap.
quote:
Op woensdag 03 oktober 2001 01:31 schreef SensiLupe het volgende:...
quote:Zeker pret!
Op woensdag 03 oktober 2001 00:29 schreef Herald het volgende:
nouja, dan zijn we wederom bij de grote homodiscussie uitgekomen. Wat een pret altijd weer die anale sex topiques.
Hoe gaat een homo naar de gay-parade in de Arena?
Nou?
...zachtjes langs de achterkant naar binnen!
quote:
Op woensdag 03 oktober 2001 00:19 schreef Herald het volgende:[..]
maar dan heb je nog steeds niet gezegd waarom pijpen wèl natuurlijk is. Wat is er zo natuurlijk aan je levenssappen in de keel van een of ander grietje te spuiten? De endeldarm vindt je onnatuurlijk, maar de slokdarm niet?
Het klinkt allemaal wel erg leuk en aardig dat je alleen anaal onnatuurlijk vindt, maar zoals Maggiblokje al zegt, dat komt omdat jij iets tegen homo's hebt. No way dat als jij een fraaie dame ziet denkt "wow die wil ik best bezwangeren zodat ze kinderen krijgt". Immers jij wil helemaal niet dat ze zwanger wordt, vandaar al die voorbehoedsmiddelen. Maar de natuur zijn manier om iemand niet te bezwangeren is gewoon dat andere gaatje nemen. Heb je geen pil of condoom voor nodig.
Ohjawel, daar de natuur net zo hard AIDS heeft verzonnen is voortplanten ook in staat om je een dodelijk virus aan te smeren.voor de natuur dan maar eh.
En nu ga ik volgens de evolutionaire wetten even op mijn 100% biologisch afbreekbare toetsenbord op 'invoeren' drukken.
quote:niet die van de Etos(mango)! hihi
Op dinsdag 02 oktober 2001 09:06 schreef Bastard het volgende:[..]
Ken mensen die goeie ervaring hebben met massageolie hoor
quote:Ja, wat zijn wij dan? En wij doen het het hele jaar door, omdat een vrouw het hele jaar door bevrucht kan worden
Bij dieren ja, die doen het in een bepaald jaargetijde. Wij doen het het hele jaar door
quote:Wat een dom argument om anale sex als natuurlijk te bestempelen.
Hij zit er en je kunt 'm ervoor gebruiken als je dat wilt.
quote:Dat staat los van deze discussie. Jij hoort mij niets over homosexualiteit zeggen.
quote:Lees jij wat je lezen wilt ofzo? Nogmaals, voor de minder begaafden onder ons:
maar dan heb je nog steeds niet gezegd waarom pijpen wèl natuurlijk is. Wat is er zo natuurlijk aan je levenssappen in de keel van een of ander grietje te spuiten? De endeldarm vindt je onnatuurlijk, maar de slokdarm niet?
quote:Toevallig wel, zo geldt het voor iedereen. Je reageert volgens je instincten, en ziet een goede (qua lichaam) voortplantings partner.
No way dat als jij een fraaie dame ziet denkt "wow die wil ik best bezwangeren zodat ze kinderen krijgt".
quote:Nee, klopt. Maar een voorbehoedsmiddel staat op zich los van de daadwerkelijke daad.
Immers jij wil helemaal niet dat ze zwanger wordt, vandaar al die voorbehoedsmiddelen.
quote:Nee onzin. Dat is de menselijke creativiteit.
Maar de natuur zijn manier om iemand niet te bezwangeren is gewoon dat andere gaatje nemen.
quote:Leuk voor je dat je een smart ass wil zijn, maar laat het volgende keer wel ergens op slaan, en lul niet zomaar in de ruimte.
quote:Ik krijg steeds meer het gevoel dat je in een kennel slaapt en 2 x per dag Bonzo eet.
Op woensdag 03 oktober 2001 12:07 schreef Passione het volgende:[..]
Ja, wat zijn wij dan? En wij doen het het hele jaar door, omdat een vrouw het hele jaar door bevrucht kan worden
[..]Toevallig wel, zo geldt het voor iedereen. Je reageert volgens je instincten, en ziet een goede (qua lichaam) voortplantings partner.
[..]
WROEF! AF!!
1) mensen maken deel uit van de natuur en alleen daardoor al is alles wat we doen "natuurlijk". Komen we immers niet voort uit de natuur??????
2) zo kan het lichaam van de vrouw vast wennen aan de "vreemde" eiwitten van de man en heeft de zwangerschap meer kans van slagen.
Maar goed ieder zijn mening, toch!
Dit alles kun je combineren met Kamasutra voor een geurende avond die je niet snel vergeet.
Jammie
quote:Ook wel bekend als "interplanetair geconverseer"
Op woensdag 03 oktober 2001 12:07 schreef Passione het volgende:lul niet zomaar in de ruimte.
Maar ff terug on-topic.
Ik ben het eerlijk gezegd ook niet eens met de stelling dat de mens sex heeft met de bedoeling zich voort te planten. Natuurlijk, de natuur heeft sex "gecreeerd" als voortplantingsmiddel, maar dat wil niet zeggen, dat je elke keer dat je sex hebt de drang hebt om je voort te planten toch ? Als ik sex heb, is dat altijd omdat ik geil ben (want de natuur idd heeft "bedacht" om mensen zin te laten krijgen in sex, en dus uiteindelijk om zich voort te planten, daar is geil zijn voor bedoeld) en omdat ik wil klaarkomen, NIET omdat ik -bewust OF onbewust- me wil voortplanten. Als ik dat wel per se wil, dan had ik geen condooms gebruikt, had ik gewild dat mijn vriendin geen pil slikt, had ik gekeken wanneer ze het vruchtbaarst is en meer van dat soort dingen, want DAN had ik ook echt me voort willen planten. Dat is trouwens ook nog zoiets. Als ik dan later kinderen wil, dan wil ik gewoon een kindje, en dan gewoon om het kindje, en niet met de reden dat ik wil dat het menselijk ras blijft voortbestaan, want dat is het doel van voortplanten.
Mazzel,
CoolGuy
quote:Je hamert zo op het feit dat anaal biologisch gezien fout is. Ik zeg dat oraal biologische gezien net zo zinloos is als anaal. Daar je niks tegen orale seks hebt trek ik de conclusie dat je zaadcellen verspillen over iemands tong wel biologisch correct vindt.
Op woensdag 03 oktober 2001 12:07 schreef Passione het volgende:
Lees jij wat je lezen wilt ofzo? Nogmaals, voor de minder begaafden onder ons:
"hoor jij mij dat zeggen?? Ik las gewoon de topic mee, en reageerde op iets wat een verkeerde vergelijking was."
Ik zeg helemaal niet dat pijpen wel natuurlijk is. Voor jou geldt hetzelfde, als jij ook al zo bovennatuurlijk slim bent en de conclusie uit mijn woorden kan trekken dat pijpen natuurlijk is, ga dan werken voor de NASA ofzo, daar zullen ze blij met je zijn.
quote:en je voelt je zeker ook erg sexy als je gaat barbecuen?
Toevallig wel, zo geldt het voor iedereen. Je reageert volgens je instincten, en ziet een goede (qua lichaam) voortplantings partner.
quote:maar je interrumpeert de natuurlijke coïtus
Nee, klopt. Maar een voorbehoedsmiddel staat op zich los van de daadwerkelijke daad.
quote:hmmz hier moet ik je gelijk ingeven.
Nee onzin. Dat is de menselijke creativiteit.
Na een tijdje wordt het 'saai' voor sommigen. Maar dat neemt niet weg dat het niet de bedoeling is om je snikkel in iemands aars te steken.
Zoals jij het zegt, zou je het ook logisch zijn om bij je eerste keer, stel op je 15e, meteen je meid anaal te nemen.
quote:net zo min scheppen andere seksuele uitspattingen, maar daar hoor ik je niet over. Een kale poes zal misschien wel lekker zijn, maar natuurlijk is het niet.
Leuk voor je dat je een smart ass wil zijn, maar laat het volgende keer wel ergens op slaan, en lul niet zomaar in de ruimte.
Jullie moeten mij ook geen woorden in de mond leggen, ik roep namelijk nergens in deze topic dat a) homosexualiteit verkeerd is, en b) dat pijpen natuurlijk is.
Anale sex is gewoon niet natuurlijk. Zal misschien wel lekker zijn, maar natuurlijk is het niet.
Ik kan niet ontkennen dat het biologisch gezien niet de bedoeling is om alleen maar anaal te doen. Maar seks wordt door mensen niet alleen als biologie gezien. Ook als plezier. Voor sommige mensen is het zelfs hun beroep maar dan zitten ze niet in de biologische sector.
En waar leg je de grens met natuurlijk bezig zijn? Alles mag onnatuurlijk en gemaakt zijn behalve seks? Ik mag heel onnatuurlijk een syntetisch geurtje gebruiken, met een gefabriceerd drankje een bedpartner, verleiden in een millieuvervuilend voertuig naar huis rijden, maar zodra ik naakt in bed lig met een meisje moet ik me houden aan de aloude wetten der flora ende fauna?
quote:Topic gelezen................
Op zaterdag 29 september 2001 20:58 schreef nicole het volgende:
Hoi allemaal,wat ik graag zou willen weten of er mensen zijn (vooral vrouwen) die hun ervaring willen delen over anale sex.
iedere keer als hij het weer probeert, wordt ik er aan de ene kant erg geil van, maar aan de andere kant ben ik erg bang dat het pijn doet.
graag echte reacties waar ik wat aan heb.Zijn er nog meer meiden of vrouwen die het ook wel willen maar ook niet echt durven ?
Waar de grens ligt van anale, of welk manier dan ook van sex binnen de privésfeer, of dit goed of tegennatuurlijk is, ligt aan de beoordeling, belevenis, fantasie en grenzen van partners waar ze dit in goede harmonie met elkaar zonder dwang zijn overeengekomen. De beoor- of veroordeling in deze, is niet relevant en hoort derhalve ook niet thuis in de invloedsfeer van de publieke opinie.
quote:Ja, en kernafval dumpen in de waddenzee is ook natuurlijk, want wij mensen doen dat, komen uit de natuur, en dus het is het okay
mensen maken deel uit van de natuur en alleen daardoor al is alles wat we doen "natuurlijk". Komen we immers niet voort uit de natuur??????
quote:Onbewust juist wel. En je antwoord gaf je net zelf af, "want de natuur idd heeft "bedacht" om mensen zin te laten krijgen in sex, en dus uiteindelijk om zich voort te planten, daar is geil zijn voor bedoeld".
Op woensdag 03 oktober 2001 14:21 schreef CoolGuy het volgende:[..]
NIET omdat ik -bewust OF onbewust- me wil voortplanten.
quote:Ja, erg logisch. Dus als ik iets buiten beschouwing laat, ga jij er van uit dat ik iets wel goed keur.
Daar je niks tegen orale seks hebt trek ik de conclusie dat je zaadcellen verspillen over iemands tong wel biologisch correct vindt.
quote:Wat voor een teken van zwakte is dat nou???
net zo min scheppen andere seksuele uitspattingen, maar daar hoor ik je niet over.
quote:Als je er nou van had gemaakt, 'kan niet ontkennen dat het biologisch gezien niet de bedoeling is om anaal genomen te worden', dan was er geen discussie nodig geweest. Want dat is het enige wat ik zeg.
Ik kan niet ontkennen dat het biologisch gezien niet de bedoeling is om alleen maar anaal te doen.
quote:Dus je wilt alleen zeggen dat het biologisch niet de bedoeling is om anaal genomen te worden?
Op woensdag 03 oktober 2001 15:31 schreef Passione het volgende:
Als je er nou van had gemaakt, 'kan niet ontkennen dat het biologisch gezien niet de bedoeling is om anaal genomen te worden', dan was er geen discussie nodig geweest. Want dat is het enige wat ik zeg.
Ik blijf er bij dat het gewoon geilheid is die je tot sex brengt, met wie en op wat voor manier ook.
Bovendien, zoals ik al eerder zei, homo's maken geen kinderen. Ze hebben dus geen 'voorplantingsdrang' en dus zouden ze ook niet zin in sex moeten hebben als jouw theorie klopt dat we geil worden om voort te planten. Heel gek, maar ik ken homo's die het wel kunnen worden, waaronder ondergetekende. Toch vreemd!
quote:Man, wat kun jij toch ongelooflijk dom denken.
Op woensdag 03 oktober 2001 17:24 schreef Maggiblokje het volgende:[..]
We zitten met een overpopulatie en als gevolg daarvan lijden mensen honger. In hoeverre is 'de behoefte tot voortplanting' dan natuurlijk? Misschien moeten we ook geen penecilline meer maken want dat is ook niet natuurlijk. En hee, wat doe jij in die auto? Kun je niet gewoon natuurlijk lopen?
Ik blijf er bij dat het gewoon geilheid is die je tot sex brengt, met wie en op wat voor manier ook.
Bovendien, zoals ik al eerder zei, homo's maken geen kinderen. Ze hebben dus geen 'voorplantingsdrang' en dus zouden ze ook niet zin in sex moeten hebben als jouw theorie klopt dat we geil worden om voort te planten. Heel gek, maar ik ken homo's die het wel kunnen worden, waaronder ondergetekende. Toch vreemd!
De originele vraag was of mensen (vrouwen in dit geval) ervaring hadden met anale sex, niet of anale sex wel of niet natuurlijk is.
Daarbij meteen de conclusie trekken dat anale sex met homosexualiteit te maken heeft en dat alle homosexuelen aan anale sex doen.
Het gaat hier over heterosexuele sex en de vraag is wat de ervaringen daarbinnen zijn met anale sex...
Koppel het toch eens los van de normen en waarden (die jullie opgedrongen zijn, die jullie hebben en concentreer je meer op de vraag.
Moraalridders hebben imho niet veel bij te dragen aan deze discussie/ uitwisseling van ervarignen....
quote:Ehhhh....argumentatie?
Op woensdag 03 oktober 2001 17:28 schreef Passione het volgende:[..]
Man, wat kun jij toch ongelooflijk dom denken.
Ik hoop dat je goed bent met je handen, misschien kun je een goede stratenlegger worden ofzo. Tenminste iets waar je niet bij hoeft na te denken.
quote:Klinkt nogal laagdunkend in mijn oren.
Op woensdag 03 oktober 2001 17:28 schreef Passione het volgende:
Ik hoop dat je goed bent met je handen, misschien kun je een goede stratenlegger worden ofzo. Tenminste iets waar je niet bij hoeft na te denken.
Ik vond je al een sukkel, maar nu sta je in de Top 3 van Fok!Sukkels (op nummers 2 & 3, en met stip op 1).
Have a nice life.
quote:nee jij kan geen on topic argumentatie geven.
Op woensdag 03 oktober 2001 19:48 schreef Maggiblokje het volgende:
Ach, laat maar. Sommige kinderen kunnen er niet tegen als ze niet gelijk krijgen.
En CraZaay, stel je toch niet zo aan dikzak.
quote:Jij snapt niet veel he? Jij gaat sowieso nooit in op mijn argumenten en gaat gelijk schelden.
Op woensdag 03 oktober 2001 19:55 schreef Passione het volgende:[..]
nee jij kan geen on topic argumentatie geven.
Constant noem je volslagen off topic argumenten, waarbij je iemand woorden in de mond legt.
En die opmerking over overbevolkong, sjeeeeeeezus, hoe dom kun je zijn? Dan vraag ik me af met wie ik de hele tijd loop te discussieren, een idioot die maar wat roept in de hoop dat het ergens op slaat?En CraZaay, stel je toch niet zo aan dikzak.
quote:nee, Herald ging tenminste in op de argumenten gaf uitleg.
Op woensdag 03 oktober 2001 20:17 schreef Maggiblokje het volgende:[..]
Jij snapt niet veel he? Jij gaat sowieso nooit in op mijn argumenten en gaat gelijk schelden.
Maar goed, ik wil het hier bij laten want het is lastig discussieren met iemand die een bord voor z'n kop heeft.
quote:En nou trap je al weer in de valkuil die je zelf gegraven hebt.
Op woensdag 03 oktober 2001 20:28 schreef Passione het volgende:[..]
nee, Herald ging tenminste in op de argumenten gaf uitleg.
Het enigste wat jij doet is maar dom blaten over homosexualiteit en geil zijn.
Jij begrijpt nog niet eens de basis van sex... dus met wie lul ik nou dan?
ONTOPICE PLEASE......
Voor- of tegenstanders van homosexualiteit kunnen beter ergens anders een discusie voeren maar niet hier.
De topic-startster heeft nix gevraagd over homosexualiteit maar over anale sex. Reageer dan daarop.
quote:mee eens.
Op woensdag 03 oktober 2001 21:52 schreef michielk het volgende:
Nok een keer met dat homo-gedoe.....ONTOPICE PLEASE......
Voor- of tegenstanders van homosexualiteit kunnen beter ergens anders een discusie voeren maar niet hier.
De topic-startster heeft nix gevraagd over homosexualiteit maar over anale sex. Reageer dan daarop.
Mijn antwoord op dat homo gedoe.
Homo's zijn een fout van de natuur.
Voor argumentatie, kom dan maar naar de Fok! chat.
Want voor de zoveelste keer, dat domme geblaat van jou heeft niets met anale sex te maken. Want jij gooit de suggestie erin dat het voor homo's is.
quote:KAP DAN OOK... Geit.
Op woensdag 03 oktober 2001 22:43 schreef Passione het volgende:
mee eens.
quote:Ik weet wie het zegt. En dat zegt genoeg. Meer dan.
Op woensdag 03 oktober 2001 19:55 schreef Passione het volgende:[..]
En CraZaay, stel je toch niet zo aan dikzak.
quote:
Op woensdag 03 oktober 2001 22:43 schreef Passione het volgende:[..]
Mijn antwoord op dat homo gedoe.
Homo's zijn een fout van de natuur.
Zeg dat eens op de gayparade
quote:Staat er bij jou een dildo in je groenterek dan?
Op maandag 01 oktober 2001 12:18 schreef mad26 het volgende:
nou kijk 's in het groenterek, een worteltje, een kaars, een dildo of wat dan ook...
quote:Zo, dus naast een Arabierenhater ook al een homohater?
Op woensdag 03 oktober 2001 03:15 schreef Berserker het volgende:[..]
Zeker pret!
Hoe gaat een homo naar de gay-parade in de Arena?
Nou?...zachtjes langs de achterkant naar binnen!
I bet you're a big Andries Knevel fan...
(Dit is trouwens een primeur dames en heren, motown's eerste post in de Seksualiteit-topic... Maar dat komt wellicht omdat het nu een beetje een politiek karakter begint te krijgen...)
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 21:12 schreef motown het volgende:[..]
Zo, dus naast een Arabierenhater ook al een homohater?
(Dit is trouwens een primeur dames en heren, motown's eerste post in de Seksualiteit-topic... Maar dat komt wellicht omdat het nu een beetje een politiek karakter begint te krijgen...)
quote:Andries Knevel, overigens, durfde zich in een interview in "Opzij" níet meer uit te spreken tégen homosexualiteit. Volgens mij was 't omdat hij er nu persoonlijk mee werd geconfronteerd, een familielid van 'm bleek homo te zijn ofzo. Tja, en als iets wat dichterbij komt, dan gaan (voor)oordelen toch vaak aan 't wankelen.
Op vrijdag 05 oktober 2001 21:12 schreef motown het volgende:[..]
Zo, dus naast een Arabierenhater ook al een homohater?
quote:Ongelooflijk hypocriet eigenlijk... Maar een ding zal ik hem wel toegeven: hij accepteert dat familielid tenminste in plaats van diegene direct te verstoten. Want veel conservatieve christenen hadden dit vast wel gedaan, hoe belachelijk dat ook is... Tja, heeft zeker gezien dat "normale mensen waarvan hij het nooit had gedacht" ook gewoon homo kunnen zijn... Hmmm... Misschien moet een ander dicht familielid maar eens een Arabische of moslim partner nemen. Dan draait hij wat dat betreft misschien ook ooit weer eens bij... Maar ik betwijfel het, want ik vind hem nog altijd een lul.
Op zondag 07 oktober 2001 12:57 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Andries Knevel, overigens, durfde zich in een interview in "Opzij" níet meer uit te spreken tégen homosexualiteit. Volgens mij was 't omdat hij er nu persoonlijk mee werd geconfronteerd, een familielid van 'm bleek homo te zijn ofzo. Tja, en als iets wat dichterbij komt, dan gaan (voor)oordelen toch vaak aan 't wankelen.
And now back on-topic, voordat ik mot krijg met de moderator...
[Dit bericht is gewijzigd door m24 op 16-10-2001 13:21]
On-topic nu:
Als je zorgt dat je je kan ontspannen (en dat is lastig als je onzeker bent) en je gebruikt glijmiddel dan kan anale sex een hele leuke uitbreiding zijn op je repetoire. De sleutelwoorden zijn dus ontspannen en glijmiddel, _veel_ glijmiddel Andere dingen om op te letten zijn hygiene (een klisma is niet nodig, je beiden goed wassen wel) en bijvoorbeeld een handdoek om op te liggen. Niet dat het snel een zootje wordt maar het _kan_ wel.
Ik kan natuurlijk niet voorspellen hoe iemand anders bepaalde vormen van sex ervaart maar ik kan wel zeggen dat anale sex bij de vrouwen waar ik dat mee heb gedeeld tot positieve reacties leidde. Het schijnt een 'anders' lekker gevoel te geven dan vaginale sex. Als man kan ik daar niet goed over oordelen omdat het voor mannen anders voelt ivm onze prostaat.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
quote:Behoefte aan voortplanting krijgen wanneer je geil wordt? :?hmmz, ik denk dat ik juist op dat moment ff impotent wordt als ik eraan denk dat over 9 maande zon koter uit dr ... glijdt
Op dinsdag 02 oktober 2001 23:11 schreef Passione het volgende:[..]
Maar voor die andere user (maggiblokje toch?): Het voorplantingsmechanisme is juist wel de drijfveer achter de sex. Je moet de boel niet omdraaien. Je wordt geil, zodat je de behoefte krijgt voort te planten. Het is niet zo dat het voorplanten een bijzaak is. En het bij sex om de geilheid gaat. Sex heeft biologisch gezien maar 1 reden, voortplanten. En om die voortplanting te stimuleren, wordt je geil.
Ik ben dol op anale sex! (mits het goed gedaan word)
Ik weet eigenlijk sinds kort pas hoe lekker het is en hoe heerlijk het voelt. Daarvoor zag ik het als een grote nachtmerrie en kon ik eigenlijk niet meer als ene vinger verdragen. Maar ik ben er eigenlijk sinds mn eerste ervaring helemaal weg van....
quote:ik begin het steeds jammer te vinden dat ik je niet IRL ken
Op donderdag 13 december 2001 16:13 schreef SEMTEX het volgende:
YES!Ik ben dol op anale sex! (mits het goed gedaan word)
Ik weet eigenlijk sinds kort pas hoe lekker het is en hoe heerlijk het voelt. Daarvoor zag ik het als een grote nachtmerrie en kon ik eigenlijk niet meer als ene vinger verdragen. Maar ik ben er eigenlijk sinds mn eerste ervaring helemaal weg van....
Ik had altijd een beetje het idee dat het vooral mannen waren die het lekker vonden (ivm met strakheid enzo) maar dat het voor de meeste vrouwen niet zo hoefde.
quote:
Op donderdag 13 december 2001 16:14 schreef Morpheu$ het volgende:[..]
ik begin het steeds jammer te vinden dat ik je niet IRL ken
![]()
quote:het is pas echt jammer als je d'r wel IRL kent en er nog niet op mag
Op donderdag 13 december 2001 16:14 schreef Morpheu$ het volgende:
ik begin het steeds jammer te vinden dat ik je niet IRL ken![]()
quote:
Op donderdag 13 december 2001 16:41 schreef Herald het volgende:[..]
het is pas echt jammer als je d'r wel IRL kent en er nog niet op mag
quote:ohja, aan die mogelijkheid had ik nog geen eens gedacht
quote:
quote:Helemaal mee eens, alleen dan van de kant van de man. 't Is errug lekker, ben blij dat mijn vriendin het heeft willen proberen ... echt top!
Op donderdag 13 december 2001 16:13 schreef SEMTEX het volgende:
YES!Ik ben dol op anale sex! (mits het goed gedaan word)
quote:[offtopic]Net zoiets als in een ghetto gaan staan en brullen dat je blank en trots bent.
Op donderdag 04 oktober 2001 14:07 schreef Bastard het volgende:[..]
![]()
Zeg dat eens op de gayparade
![]()
Voor de mensen die het fragment kennen [/offtopic]
quote:Nog een vraagje van een vrouw dan: WAAROM vinden mannen het dan zo lekker? Omdat het zo nauw is?
Op vrijdag 14 december 2001 15:13 schreef youriw het volgende:[..]
Helemaal mee eens, alleen dan van de kant van de man. 't Is errug lekker, ben blij dat mijn vriendin het heeft willen proberen ... echt top!
quote:onder andere
Op vrijdag 14 december 2001 17:10 schreef SEMTEX het volgende:
Nog een vraagje van een vrouw dan: WAAROM vinden mannen het dan zo lekker? Omdat het zo nauw is?
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2001 13:51 schreef LiquidGold het volgende:
Waarom is dit zo lekker? Vinden jullie het ook lekkerder dan vaginaal? Ik vat niet zo goed wrom jongens dat vaak zo veel opwindender vinden...
Tell me!
quote:terwijl _Maria_ dit als antwoord op LiquidGold gaf:
Op dinsdag 23 oktober 2001 17:56 schreef ODOL het volgende:
Om dezelfde reden dat je moet slikken
quote:redenen genoeg?
Op dinsdag 23 oktober 2001 21:22 schreef _Maria_ het volgende:
niet alleen jongens hoor. Ik denk dat het ook wel iets te maken heeft met dat het eigenlijk een beetjeis. Het is zoiets als vrijen als je eigenlijk geen tijd hebt of als iemand je kan horen, dat is ook altijd stukken beter dan wanneer je alle tijd hebt en de hele avond vrij bent.
quote:Lekker nauw, dan kom je gauw.
Op vrijdag 14 december 2001 17:10 schreef SEMTEX het volgende:Nog een vraagje van een vrouw dan: WAAROM vinden mannen het dan zo lekker? Omdat het zo nauw is?
Misschien is degene in kwestie wel nieuw. Verwijs dan idd door naar de search functie. En close het topic, maar om nou de hele tijd door te zitten zeuren van over welles/nietes dat schiet gewoon niet op. Reageer de post!!!!
Gegroet
quote:cuz it`s more degrading to women
Op vrijdag 14 december 2001 17:10 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Nog een vraagje van een vrouw dan: WAAROM vinden mannen het dan zo lekker? Omdat het zo nauw is?
quote:Dat lekker valt ook wel mee eigenlijk. Ik bedoel, het word altijd zo`n tering stinkboel als ik van de achterkant naar haar voorkant terug ga. Beffen begin ik daarna niet meer aan. En wat ik ook niks vind is dat m`n vriendin d`r zo gemakkelijk een blaasonsteking van krijgt (want dan wil ze niet meer(nee nu niet ga weg ik heb geen zin, ik voel me kut) en moet ik weer met m`n rechterhand in de weer)
en ik heb me toch een paar keereen rare rooie plekken op m`n eikel gehad, dat kan ook nooit gezond zijn
quote:Ik twijfel of ik hier serieus op moet reageren, maar a la, 't kan vast geen kwaad...
Op vrijdag 04 januari 2002 08:40 schreef speedcore het volgende:[..]
Dat lekker valt ook wel mee eigenlijk. Ik bedoel, het word altijd zo`n tering stinkboel als ik van de achterkant naar haar voorkant terug ga. Beffen begin ik daarna niet meer aan. En wat ik ook niks vind is dat m`n vriendin d`r zo gemakkelijk een blaasonsteking van krijgt (want dan wil ze niet meer(nee nu niet ga weg ik heb geen zin, ik voel me kut) en moet ik weer met m`n rechterhand in de weer)
en ik heb me toch een paar keereen rare rooie plekken op m`n eikel gehad, dat kan ook nooit gezond zijn
quote:tsja, puur op het gevoel af .. het is nauwer, het kost meer moeite en het is echt iets wat je samen moet doen ... klinkt stom maar als zij zich niet ontspant, hij niet genoeg vocht gebruikt en hij niet rustig en beheerst doet, is er geen reet (sowwy) aan
daarnaast is het ook spannend, geef ik meteen toe, het -gehalte is erg hoog ...
en je kan neuken terwijl je haar ook kan vingeren, je kan haar aan twee kanten bedienen, wat ook erg leuk is ... vaak hanteer ik dus nog een vibo erbij, wat voor haar erg goed werkt
quote:Inderdaad, van voren naar achter, van links naar rechts.
Op vrijdag 04 januari 2002 09:18 schreef Dave het volgende:[..]
Wellicht is het dan verstandiger het condoom te vervangen, of het van "achter naar voor" niet te doen...
quote:
Op vrijdag 04 januari 2002 08:33 schreef crackmonkey het volgende:[..]
cuz it`s more degrading to women
Ik heb dat een keer op tv gezien, maar ik mij voorstellen dat dat niet echt opwindend is.. zo'n behaarde reet !!
quote:Weetje... ik gun iedereen z'n sexuele afwijking (
Op zondag 06 januari 2002 23:29 schreef schatje het volgende:
Ik deed het in het begin vooral voor mijn vriend en vind het nu wel lekker om anaal geneukt te worden.
Ik spoel me eerst wel met een klisma, zodat het wel schoon blijft.
quote:lubricant and patience my dear ...
Op maandag 14 januari 2002 13:59 schreef Kyara het volgende:
mij lijkt het eigenlijk vooral erg pijnllijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |