en uiteraard de de antwoorden en de vragen hier postenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:17 schreef Beach het volgende:
Ik ga mezelf maar eens aanmelden als hulpje daar.
En dan lekker die kanslozen de grond in boren![]()
je bent nu al een kansloos hulpjequote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:17 schreef Beach het volgende:
Ik ga mezelf maar eens aanmelden als hulpje daar.
En dan lekker die kanslozen de grond in boren![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:43 schreef 2M5_KillerBee het volgende:
Liefde onderwerp: Lengte???
Jonas (14)
18-02-2005 Hallo ik word volgende week 14
in erectie is mijn penis 12 cm. is dit klein??
wat is het gemiddelde voor mijn leeftijd?
en froeit hij nog?en weet je ok hoeveel?
Kep schoenmaat 45 heeft fat er iet mee te maken?
slu... ik hoop snel antwoord te krijgen
Liefde moderator
Gregory
18-02-2005 Heej Jonas,
op 14 jaar kan de lengte van de penis zeer veel verschillen onder jongens, op volwassen leeftijd is de normale lengte 16cm, dus bij jou zal er zeker nog wat bijkomen, laat het gewoon zijn gang gaan zou ik zeggen.
groetjes
Gregory
hahaha... je schoenmaat![]()
MIJN antwoord zou zijn: "Wat leuk voor je, wanneer is de bruiloft?"quote:Anoek (15)
15-02-2005 Hoi ik denk dat ik zwager ben wat moet ik doen help mij please thanks xxx
Liefde moderator
Mike
15-02-2005 Hallo Anoek,
Gaarne meer informatie..
Wie, waaneer, hoe...
Voorbehoedsmiddelen gebruikt
Kusje
Mike
quote:Liefde onderwerp: Ik hou van luiers
Luiermeisje (12)
11-02-2005 Ik hou ervan luiers om te hebben, dan plas ik daarin en laat hem heel lang om, en daar word ik soms geil van. Me vriendin(13) doet het ook, en soms logeeren we biij elkaar en gaan we samen douchen en tongen. Wij verschonen elkaar soms en doen bij elkaar een nieuwe luier om. Mijn vraag is: is dit erg en moet ik hiermee stoppen?
Liefde moderator
Astrid_vr
14-02-2005 Beste luiermeisje,
Wel vreemd dat je op jouw leeftijd nog luiers draagt. Je bent hier flink te oud voor.
Om ermee te stoppen doe je ze best gewoon niet meer om. Het is trouwens ook zeer ongezond om een luier lang om te hebben. Hierdoor kan je gemakkelijk ontstekingen krijgen die wel eens zware gevolgen kunnen hebben.
Ik hoop dat je ook jouw vriendin kan overtuigen.
Veel liefs, Astrid vr
--------------------
Toevoeging van Moderator: mike
Hallo luiermeisje,
Het is inderdaad niet zo verstandig om steeds luiers te dragen..
en zeker niet om het na het plassen lang onm te laten..
Mag ik vragen wat je hier zo lekker aan vind ???
Als je wilt mag je me toevoegen op MSN
MSN@unlocker.nu
Kusje
Mike
HAHAHA Mike heeft ook luierfantasieënquote:
eigenlijk is het idioot... een kind die infantiel is...quote:Op zondag 20 februari 2005 13:13 schreef louvres het volgende:
wahahahaha, luier bende.. Zitten zeker ook pedofielen tussen, want die mike kickt er op..
iedereen hem toevoegen en 'vragen' stellenquote:Op zondag 20 februari 2005 13:35 schreef daniman het volgende:
[..]
eigenlijk is het idioot... een kind die infantiel is...Maar ja voor hetzelfde geld zijn er medische redenen voor het dragen van een luier... het kan
En die mike vind ik idd een beetje, geeft wel snel zijn MSN!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |