Ik vermaak me prima met liefde.leerlingen.comquote:Liefde onderwerp: Weet je als je de vraag leest
Blub (14)
16-02-2005 Ik heb een broer(16)en op een moment kwam hij binnen en ik was aan het vingeren en toen vroeg hij of ik het nooit in het echt wou proberen en toen heb ik me laten overhalen, ik zou graag willen weten of dit normaal is
Liefde moderator
Mike
16-02-2005 Hallo Blub,
Dit is niet normaal...
Een relatie tussen broer en zus is verboden en word niet geaccepteerd.
Stop hier dus sneel mee voordat mensen er achter komen en problemen gaan maken..
Kusje
Mike
Het is bijna nog erger dan het BreakOut forum/quote:Op donderdag 17 februari 2005 03:10 schreef pieter_pontiac het volgende:
Allemachtig, dit moet wel een geintje zijn hoop ik...
quote:Liefde onderwerp: Vrijen
Geheimpje (13)
15-02-2005 Ik heb een moeilijke vraag.m,n moederzag mij vorige week uit bad komen.ik had een stijve,ze keek heel verbaasd.nu zat ikzaterdag weer in bad, toen kwam m,n moeder binnen. mijn vader was naar voetbal.ze was naakt en is bij mij in bad gaan zitten.ze zeepte mij in en speelde met m,n piemel.hij was zomaar stijf ze zij dat hij groter was dan van m,n vaderik heb stijf 19cm, ze heeft mij gepijpt, en ik moest haar neuken.dat hebik ook gedaan wij vonden het heel lekker.ik ben in haar klaar gekomen. we hebben het na die tijd al 4keer gedaan. wij willen hier mee doorgaan kan dat wel. graag snel antwoord zodat ik weet of het wel kan.dank je wel geheimpje.
Liefde moderator
Anne
15-02-2005 heej geheimpje
Wat jij en je moeder doen is voor de wet verboden. Wat je moeder doet, mag ook heelmaal niet! je moeder is strafbaar, en kan worden opgepakt hiervoor als jij het vertelt aan de politie. Ik ozu hier mee stoppen als ik jou was, want wat jij doet en je moeder mag niet en is heel erg verkeerd.
Als je dit niet langer wilt en je moeder gaat wel door, is je moeder strafbaar en moet je dit echt gaan melden bij de politie of aan je vader vertellen!!
Doe dit ook echt, want dit is echt niet goeed!!
Liefs Anne
Nietesquote:Op donderdag 17 februari 2005 03:44 schreef Avani het volgende:
Beach, jongen, nu ben je gewoon nóg wakker![]()
quote:Liefde onderwerp: Zwanger? denk het niet he?
Anoniem (13)
15-02-2005 HaaaY Lieve Sgatjes Diej iedereen Helpee (K)
Ik Was Laats Bij Mijn Nefeje Slapen van 5 Hij is Met Sijn Piemel Rondom Mijn vagina gekomen maar niet er in..
zon klein ventje van 5 kan je togh niej zwanger maken?
Groetjes kusjes,,
Liefde moderator
Anne
15-02-2005 Heej Anoniem,
Doe dit echt nooit weer, want dit kan niet met je familielid!!
Dat weet je zelf ook best. Doe het met je vriendje of doe het gewoon niet. Ikd enk niet dat je zwanger bent, omdat hij nog geen zaad kan produceren, maar kap hier echt onmiddelijk mee!
Liefs Anne
Ik vraag me af wat nou lomper is, die vraag of het antwoordquote:Op donderdag 17 februari 2005 03:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Nietes![]()
Ik blijf denk ik maar de hele nacht wakker, ik ben tenslotte nu nog werkeloos, maandag begin ik met werken, dus een normaal nachtritme zegt me niks.
En om ontopic te blijven:
[..]
_0_ die laatste zin ook.....quote:Kweeniej hoe k moe segguh, ma k denk vaak aan sex enzo?? Is dit gek?? OOk met leeftijd!! N wat moet k er dan tegen doen??
Antwoord snel (voordat me moeder thuis komt!!)
Tuurlijk, zwanger worden d.m.v. zoenen...quote:# Mattie (12) vraagt aan Mitch
Ik ben lastig gevallen door een stel jongens, ze hebben ook aan mijn borsten gezeten en me gezoend. Kan ik nuu zwanger zijn?
# Het antwoord van Mitch
ieve Mattie
Zwanger worden kan alleen maar als er sperma via de schede in de vagina komt.
Als ze je dus alleen maar hebben betast en gezoend is het uitgesloten dat je zwanger bent.
Ik hoop wel dat je aangifte hebt gedaan bij de politie want er is geen mens die je dit mag aandoen zonder dat jij dat ook wilt.
Als je geen aangifte durft te doen ga dan zeker met iemand praten die je vertrouwt( je moeder ,een tante een juf op school)
veel sterkte
groetjes Mitch
quote:Om een liefdemoderator van de vraaghet te worden moet je aan het volgende voldoen:
- Veel liefdeservaring hebben gehad.
- Veel weten over sex en de gevolgen van onveilige sex.
- Veel mensenkennis hebben.
- Minimaal 18 jaar zijn!
- Het leuk vinden om mensen te helpen.
- Goed zijn in Nederlandse spelling!
Denk jij dat jij al deze dingen hebt? Stuur dan een mailtje naar: liefde@leerlingen.com
en vermeld daar het volgende in:
- Je naam
- Je leeftijd
- Waarom jij denkt dat je een goede liefdemoderator zult zijn.
Groetjes,
- Michael
quote:Liefde onderwerp: Deo
Anoniem (12)
16-02-2005 Waar moet je deo doen:-op u okselhaar
- in u okselholte
Liefde moderator
Mike
17-02-2005 Hallo anoniem,
Deo doe je gewoon onder je oksel..
Kusje
Mike
quote:Tom (27)
17-02-2005 Goede morgen't,
Ik heb iemand leren kennen een vrouw op de chat, Ik heb al eens afgesproken met die vrouw ze is wel 43j en ik maar 27j, Ik heb ze eens gebeft toen kwam beetjes vocht eruit ik heb per ongeluk in mij mond ingeslikt kan da kwaad?
Groetjes Tom
Liefde moderator
Daan
17-02-2005 Beste Tom,
Dit is heel gevaarlijk Tom. Je weet namelijk niet of ze een SOA heeft ofniet. Onveilige geslachtsgemeenschap is zeer risicovol. En ook van oraal bevredigen (pijpen & beffen) kan je ziektes krijgen! Nu moet je niet meteen het ergste denken Tom! Er hoeft niet persé iets aan de hand te zijn maar je moet wel even langs een dokter voor de zekerheid!
Succes en doe het vervolgens veilig!
Groetjes, Daan
quote:Liefde onderwerp: Verliefd op beste vriend
Paul (14)
17-02-2005 Hallow, k ben capser en ik denk dak vlieft ben op mijn beste vrient. als k aan um denk krijg k un stijfe piemul. is dit normaal?
Liefde moderator
Esther
17-02-2005 Hoi paul
Veel jongens hebben er op deze leeftijd last van omdat ze in de puberteit komen en dingen wilen ontdekken. Ik zou het nog even een tijdje aan kijken en dan zelf denken wat je wil. OF je eens wat met hem wil proberen of niet. Je meot er dan wel bij denken dat je weet wat je gevoel in houd, maar dat het je vreindschap kan kosten.
GRoetjes Esther
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |