quote:
Ik hoef hem nooit te roepen, hij is er altijd...
Anyway, ik reed gisteravond naar huis van school. Nam van de a2 de afslag naar de A59 richting Oss
![]()
Voor mij reed een VW die al wat rare bewegingen maakte. Toen probeerde hij met een wilde ruk naar links iemand in te halen... Ging een beetje te wild dus hij maakt een wilde ruk naar rechts, en hopla knal rechts de vangrail en komt terug gestuiterd/gerolt.., op mijn rijbaan!!
Ik remmen als een gek maar kon niet meer optijd stoppen, en met blokkerende wielen valt niet te sturen. Dus rem los en proberen er omheen te sturen. Nha., was me bijna gelukt, maar hij raakte me net aan de rechterkant. Daar zitten nu dus krassen op en een deuk (portier gaat ook niet meer helemaal open)
En wat doet die pipo, hij zet z'n auto recht en rijd gewoon weer verder!!!
![]()
Met z'n bumper onder de auto nog wel!
Ik snel het kenteken gezien en de politie gebelt, die heeft hem ff later van de weg gehaald. Hij was gigantisch dronken, en nog lang niet thuis. De politieman zei nog dat hij zich waarschijnlijk ergens wel dood gereden zou hebben als het anders gelopen was, want hij had bijna nog de politie-auto van de weg gereden toen ze hem probeerde aan te houden.
Maargoed, ik heb dus de hele avond op het politiebureau gezeten om m'n verhaal te doen enzo
En ik wou nog wel op tijd gaan slapen gister avond