abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25119199
Als ik voetbalcoach was zou ik het wel weten. Ik zit nu even naarsporting-feyenoord te kijken en ook hier zijn de spelers erg dom bezig. Zo zie ik Kuyt schelden op de scheidsrechter, terwijl de scheids juist op de hand is van Feyenoord. Die scheids denkt nu ook, "ondankbare hond" en zal nu eerder geneigd zijn in het nadeel van feyenoord te fluiten en Kuyt eerder een gele kaart geven..

De Portugezen zijn ook vrij dom bezig overigens, maar het is toch frappant. Je moet juist zorgen vrienden te zijn met de scheidsrechter. Wees aardig voor die man en juich al zijn beslisingen toe en roem zijn wijsheid, ook al meen je er geen snars van.. Dan zal de scheids denken, "wat een aardige jongelui" en veel eerder geneigd zijn flink in het voordeel te fluiten! Dit kan het verschil zijn tussen winst en verlies... kampioen en geen kampioen!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_25119437
goed idee.

KNVB
Postbus 1
Zeist

succes.
  Trouwste user 2022 donderdag 17 februari 2005 @ 00:14:56 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_25119476
Jammer dat John McEnroe dit topic te laat las.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_25125712
Komisch verhaal BHFH. Voetbal wordt dan echt een wijvensport met een schoomeester aan het hoofd.
That's all folks!
pi_25125969

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_25126006
Is dat niet wat voor jou BHFH, scheidsrechter?

Je bent altijd zo correct en attent.
The gum you like, is coming back in style.
pi_25126260
Voor teams in de reserve vijfde en zesde klasse is dit puik advies .....
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  Trouwste user 2022 donderdag 17 februari 2005 @ 19:22:02 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_25130775
Mooi dat dit topic is heropend gezien de 6 reacties.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_25131420
een typisch BHFH topic
  donderdag 17 februari 2005 @ 21:38:49 #10
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_25133434
hoezo? Ik vraag me af of iemand hier wel eens heeft gefloten? Ik wel dus en onbewust fluit je toch in het voordeel van het team dat je het symphatiekst vindt. Als spelers je constant voor Paardelul uitschelden denk maar niet dat ik bij twijfel dan in hun voordeel fluit , en de kaarten zitten dan ook wat losser in je zak bij dat soort spelers.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_25133678
Dat dacht ik dus al.
The gum you like, is coming back in style.
pi_25136345
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 21:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hoezo? Ik vraag me af of iemand hier wel eens heeft gefloten? Ik wel dus en onbewust fluit je toch in het voordeel van het team dat je het symphatiekst vindt. Als spelers je constant voor Paardelul uitschelden denk maar niet dat ik bij twijfel dan in hun voordeel fluit , en de kaarten zitten dan ook wat losser in je zak bij dat soort spelers.
Dus die rode kaart had ik aan jou te danken ?
pi_25145972
Alsof er op topniveau ook maar één elftal rondloopt dat sympathiek tegen de scheidsrechter is. Ze willen allemaal winnen en in die gierende strijd ben je eerder geneigd te schelden dan te prijzen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 18 februari 2005 @ 16:26:31 #14
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_25146542
er zijn duidelijk verschillen. Teams die hier slim mee omgaan halen hier veel voordeel uit.. Er bestaat niet zoiets als een thuisfluiter, maar wel een onbewust in het voordeel fluiten van spelers die je het meest symphatiek vindt. Ik zeg niet dat spelers moeten gaan slijmen, maar wel gewoon op een volwassen manier omgaan met de arbitrage.

Tel het aantal onnodige gele kaarten eens in een competitieweekeind en je staat versteld van de hoeveelheid! Net als vrije trappen in het voordeel van de ene, of andere team.. het team waarbij de spelers het meest onbeleefd zijn tov de scheidsrechter krijgen de meeste vrije trappen tegen en penalties in geval van twijfel en terecht vind ik.

Eigen schuld, dikke bult. Als ik het voor het zeggen had kreeg iedere speler die zich niet netjes gedroeg tov de scheids ,of zoou lopen schreeuwen over een beslissing, meteen een rode kaart.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_25146645
Ik denk dat de hele omgeving meer invloed heeft dan het gedrag van een team. Als supporters massaal druk zetten, kraak je eerder.
www.thuisuiteten.nl
pi_25147068
Mark van Bommel is altijd erg sterk in het amicaal met de scheids omgaan. Wat een slijmbal
pi_25147250
Ja! "Jantje, dat is toch geel?"
www.thuisuiteten.nl
pi_25150980
Wij hebben 4 penalty's gekregen in 3 wedstrijden die een scheids ons floot.
pi_25151081
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 21:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Wij hebben 4 penalty's gekregen in 3 wedstrijden die een scheids ons floot.
Dan gaan jullie keurig met de scheidsrechter om.
That's all folks!
pi_25159038
TLK werd altijd door Hoyzer gefloten.
www.thuisuiteten.nl
pi_25159895
Misschien heeft hij zelf wel aanmoediginspremies ontvangen.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')