wat hij zegt!quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:37 schreef NiteSpeed het volgende:
Nee, daar zaten we op te wachten,!
quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:35 schreef Shirley het volgende:
Ah, is het alweer voorjaarsvakantie voor de scholen?
Flikker op kutnewbiequote:Op woensdag 16 februari 2005 23:43 schreef SunChaser het volgende:
Wie?
quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:44 schreef R2cksson het volgende:
Alsof die domme drol iets toe te voegen heeft. Het feit dat die dikke zeug er een topic voor opent zegt genoeg.
quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:44 schreef R2cksson het volgende:
Alsof die domme drol iets toe te voegen heeft. Het feit dat die dikke zeug er een topic voor opent zegt genoeg.
quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:46 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zal ik je even lekker in je oogkassen neuken!
Laat haar even hoi zeggen en daarna mag hij dichtquote:Op woensdag 16 februari 2005 23:46 schreef Dirkh het volgende:
Het is dat het topic geopend is door een mod die haar eigen verantwoordelijkheid kent, maar anders had ik gezegd:
Krijg de tering met je hoerige tyfus topic, ga lekker op msn met je kankerbende.
Maar ja....
Vertaling:quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:46 schreef Dirkh het volgende:
Het is dat het topic geopend is door een mod die haar eigen verantwoordelijkheid kent, maar anders had ik gezegd:
Krijg de tering met je hoerige tyfus topic, ga lekker op msn met je kankerbende.
Maar ja....
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:58 schreef ShaoliN het volgende:
Doe maar niet, tief op en blijf weg. Domme aandachtshoer.
Doe het Dirkh, doe het gewoon!quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:46 schreef Dirkh het volgende:
Maar ja....
wat een taalgebruikquote:Op woensdag 16 februari 2005 23:46 schreef Dirkh het volgende:
Maar ja....
Moeten we dan voor iedereen met een buitengewoon laag IQ een topic openen dan?quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:47 schreef Tessje het volgende:
[..]
Laat haar even hoi zeggen en daarna mag hij dicht
Ik ga slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |