ff voor de duidelijkheidquote:Op donderdag 24 februari 2005 21:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die reactie van golfer was op jou gericht, en die rijstgozer gaat op Golfer in. Daarom zei ik het.
Niet te hard roepenquote:
Standaard !quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:25 schreef VoreG het volgende:
Trabelsi speelt weer erg lekker
Yups, maar hij zou iets minder naar binnen moeten knijpen en eens wat meer buitenom proberen te passeren en de achterlijn proberen te halen.quote:
Ik heb het niet zo op stink kakkerlakjes......... eikelquote:Op donderdag 24 februari 2005 21:23 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Houd je bek debiel net nog lopen zeiken op een "neger"
Babel
Jawel, maar hij heeft wel een jankgezichtquote:
Ik geef je twee dagen opdit forum. En dan ben ik mild.quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:31 schreef firecow het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op stink kakkerlakjes......... eikel
Post een normaal of blijf anders hier weg.quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:31 schreef firecow het volgende:
Ik heb het niet zo op stink kakkerlakjes......... eikel
Waarom zou hij dat moeten doen ?quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups, maar hij zou iets minder naar binnen moeten knijpen en eens wat meer buitenom proberen te passeren en de achterlijn proberen te halen.
Maxima en Maradonna ook, zal wel iets Argentijns zijnquote:Op donderdag 24 februari 2005 21:31 schreef Zapper het volgende:
[..]
Jawel, maar hij heeft wel een jankgezicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |