Zit je moeder in een blijf-van-mijn-lijf-huis? Nee? Of wilde ik gewoon zeggen dat je lekker in POL moet blijvenquote:Op donderdag 24 februari 2005 22:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom ? Omdat het een Jood is ?
dat heb ik bij nep-supporters met dikke nekken altijd die hoog van de toren blazenquote:Op donderdag 24 februari 2005 22:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Valt mij op dat ik je nog nooit op een niet trollende post in VBL heb kunnen betrappen.
quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Wou je hem van een flat gooien? Of doen jullie dat alleen met homo's?quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wordquote:Op donderdag 24 februari 2005 22:09 schreef Harry_Sack het volgende:
Koemanvoetbal, altijd terugspelen
Klootzakken, zo wordt je ingemaakt!
En je zit alweer, net als de andere posters hier, niet in een stadion.quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:08 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
dat heb ik bij nep-supporters met dikke nekken altijd die hoog van de toren blazen
Meen je dit echt ?quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:08 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Nee, omdat ie 2 klassen beter is dan bijvoorbeeld Boukhari.
ja, ga jij maar verdedigenquote:
Boukhari heeft nog nooit wat laten zien, laatst 2x gescoord waarvan 1 toevalstreffer en een intikker. Zo goed is die gozer echt nietquote:
zondag weer bij mijn eigen ploeg,meneer de redacteur van de dakloze-krantquote:Op donderdag 24 februari 2005 22:10 schreef golfer het volgende:
[..]
En je zit alweer, net als de andere posters hier, niet in een stadion.![]()
Happen op Bansheeboy is verleidelijk doch zinloos.quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:12 schreef gimme.shelter het volgende:
[quote]Op donderdag 24 februari 2005 22:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
[/quote
Sorry hoor, wat is dit voor nonsens!! En kwalijke nonsens! gewoon omdat het een goede voetballer is!! En discriminatie van joodse mensen pik ik gewoon niet!! Daar gaat het bij een voetbalwedstrijd toch niet om. De Ridder is gewoon goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |