Ja, Yellow Matter Custard.quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Mike Portnoy, Neal Morse en nog een paar die Beatles-liedjes nadoen toch?
Zeker wetenquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ooooohhhhhhhhhhhhhhh
Beatles - Magical Mystery tour
psst mag ik ff offtopic gaan GLO me tandjes zijn klaarquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:18 schreef GLO het volgende:
Wat een leuke dame.
Maar welke.........quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:15 schreef Ascaroth het volgende:
Eentje van Lagwagon.
Geen idee, ik ben niet bekend met Lagwagon titels.quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Maar welke.........
Geduld is een schone zaak Nevaquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:21 schreef Neva het volgende:
[..]
psst mag ik ff offtopic gaan GLO me tandjes zijn klaar![]()
knietje is nog niet goed maaar dat komt ook wle duurt alleen lang
![]()
En ik ken alleen Duh en Hoss, en die zijn het niet...quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:28 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben niet bekend met Lagwagon titels.
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:07 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
let's talk about feelings
Ja dus!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:07 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
let's talk about feelings
quote:Questions? Comments? Criticisms?
Send all correspondance to someone who cares.
Send an envelope full of boogers to:
Fun Club
P.O. Box 3
Winnipeg, Man.
R3M 353
-Canaduh-
quote:Extra special thanks to Concrete Blonde and the Northern Pikes for not being punk bands so nobody will ever know where we stole our riffs from
Drie goed.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:38 schreef bukgeit het volgende:
in The Army Now --> 11
Roll Over lay Down --> 2
Whatever You Want --> 5
Down Down --> 2
Rocki'n All over The World --> 13
En dat maakt vijfquote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
In the army now
hold you back --> 8
down down
whatever you want
the wanderer --> 4
What You're Proposing was ook goed geweest (# 7), net als Pictures Of Matchstick Men (# 4), Rain (# 5), Again And Again (# 10) en Anniversary Waltz Part 1 (# 4).quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:42 schreef bukgeit het volgende:
The Wanderer en What You're Proposing?
Da's 1quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:45 schreef belsen het volgende:
Whatever you want zit in die van de verzekering met die bakker en die moorkopaanhanger (voldoet dit)...
Ook in het vervolg overigens over pensioenverzekeringen.
Briljante reclames, en niet alleen vanwege de muziek.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:45 schreef belsen het volgende:
Whatever you want zit in die van de verzekering met die bakker en die moorkopaanhanger (voldoet dit)...
Ook in het vervolg overigens over pensioenverzekeringen.
BMW 535 iig..staatsloterij weet ik niet, eigenlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |