abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25124174
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 23:59 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Tuuriljk wel, van wie niet Als jij het rond kan krijgen met je verzekering mag dat gewoon Maar een verzekering zoeken waarbij je zonder rijbewijs mag rijden is niet zo makkelijk denk ik
oh
Hopeloos benzine verslaafd
pi_25129095
iemand trouwens een idee waar ik on line (motor)theorie boeken kan bestellen?
pi_25130370
en ik heb met de rijschool gebelt en het is idd mogelijk om 's avonds te rijden zolang het licht is rijdt hij zegt ie en tsjah als ik eind maart begin is het zomertijd en dan kunnen we lekker lang doortuffen
pi_25130456
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 18:55 schreef Youp het volgende:
en ik heb met de rijschool gebelt en het is idd mogelijk om 's avonds te rijden zolang het licht is rijdt hij zegt ie en tsjah als ik eind maart begin is het zomertijd en dan kunnen we lekker lang doortuffen [afbeelding]
Zolang het licht is? Juist in het donker kun je ook veel leren. Je moet dan namelijk (nog) beter opletten enz.. Maar het is in ieder geval al positief dat je 's avonds kunt
pi_25130543
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 18:59 schreef ploderus het volgende:

[..]

Zolang het licht is? Juist in het donker kun je ook veel leren. Je moet dan namelijk (nog) beter opletten enz.. Maar het is in ieder geval al positief dat je 's avonds kunt
dat doet ie niet ivm mensen die geen ervaring hebben ed. en die dan lekker aan t rijden zijn en iets pas op het laatste moment zien op de weg (een obstakel ofzo) en daar van schrikken en dan op hun plaat gaan oid.. redelijk logisch lijkt me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')