Ik heb heel wat lessen 's avonds gehad. Meeste rijscholen doen dat ook wel, maar het best kun je gewoon even bellenquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:29 schreef Youp het volgende:
nou het word eens tijd dat ik mn motorrijbewijs ga halen en nou dacht ik half/eind maart daar eens mee te beginnen en ik ga morgen ofzo eens rondbellen.. maar weet iemand of rijscholen doorgaans na 6 uur ook nog rijlessen aanbieden? of zijn er maar enkele rijscholen die dat doen? want ik zit met het probleem dat ik eigenlijk toch wel voor mei mn rijbewijs wil hebben en ik moet tot in mei stage lopen iedere dag tot 5 uur
je zit er naast.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:40 schreef Youp het volgende:
schijnt zeldzaam te zijn (maar ik kan er naast zitten)
ja gezellig kom jij ook met de hele Fok Motorclub SC? MF is tenminste goed snelquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:40 schreef Youssef het volgende:
Plaines, traines en automobilesIk zie nergens iets staan over motoren dus tyf ff naar MF ofzo
![]()
Ligt aan de rijschool, het is zeker wel mogelijk.![]()
sowieso ook zaterdagen en zondagen... ik wil het zo snel mogelijk hebbenquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:38 schreef slashyou het volgende:
zaterdag/zondag?
quote:
letterlijk van de site geplukt maarja t zal allemaal welquote:Op één zeer essentieel onderdeel onderscheiden wij ons van de doorsnee motorrijschool: onze motor-instructeur volgt de motorleerling, op de motor (en dus niet met een auto). Dit biedt verschillende voordelen.
geld teveel?quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:45 schreef Youp het volgende:
[..]
sowieso ook zaterdagen en zondagen... ik wil het zo snel mogelijk hebben
ligt eraan met hoeveel man je tegelijk les hebt.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:46 schreef Youp het volgende:
[..]
[..]
letterlijk van de site geplukt maarja t zal allemaal welik weet dat ze gewoon goed zijn daar dus dat is al voldoende reden om er heen te gaan
Hier in belgie is het normaal zo. Bij mijn opleiding reed die begeleider ook achter mij aan met motor.quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:40 schreef Youp het volgende:
ja ik vond op de site van de desbetreffende rijschool waar ik heen wil niksdus ik ga ze idd bellen... ik weet niet hoe jullie gelest hebben maar bij deze rijschool rijdt de instructeur met op een motor bij je en niet in een auto achter je
en een maat van me heeft daar gelest, had binnen 3 maanden zowel zn auto als motorrijbewijsen die kerel motorrij instructeur schijnt enorm cool en goed te zijn enzo
laten we zeggen dat ik iig genoeg geld heb voor mn hele motorrijbewijs... dus ik hoef niet tussendoor te sparen voor lessen enzo...quote:
hier in nederland mag je geen examen doen op je eigen motor... (toch?quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:49 schreef errorken het volgende:
[..]
Hier in belgie is het normaal zo. Bij mijn opleiding reed die begeleider ook achter mij aan met motor.
Maar wat maakt dat nu uit ? Ik zou persoonlijk meer kijken naar de kwaliteit van de motors waar je op rijd (belangrijk als je er ook examen mee wilt doen) en als je een eigen moto gaat kopen tussen tijds ook kijken of ze een goed oefen terrein hebben.
Mijn rijschool had een zeer mooi terrein, enkel mocht je er buiten de lessen niet op (vertelde ze mij natuurlijk pas naderhand, de bastards). Dus als je examen wilt doen met eigen moto en na de opleiding het praktisch examen nog wilt inoefenen, kon je niet meer terecht op hun oefen terrein... en moest ik dus noodgedwongen ergens een terrein van een andere rijschool gaan zoeken dat open was...
Bij mij wisselde het of de instructeur mee reed op de motor of in de auto. Hing van het weer afquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:40 schreef Youp het volgende:
ja ik vond op de site van de desbetreffende rijschool waar ik heen wil niksdus ik ga ze idd bellen... ik weet niet hoe jullie gelest hebben maar bij deze rijschool rijdt de instructeur met op een motor bij je en niet in een auto achter je
en een maat van me heeft daar gelest, had binnen 3 maanden zowel zn auto als motorrijbewijsen die kerel motorrij instructeur schijnt enorm cool en goed te zijn enzo
wat een triestelingquote:Op woensdag 16 februari 2005 22:07 schreef ploderus het volgende:
[..]
Bij mij wisselde het of de instructeur mee reed op de motor of in de auto. Hing van het weer af
n zijspan is triestquote:Op woensdag 16 februari 2005 22:54 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
In de figuurlijke zijspan dus!![]()
Tuuriljk wel, van wie nietquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:56 schreef Youp het volgende:
[..]
hier in nederland mag je geen examen doen op je eigen motor... (toch?)
maar dan nog als ik nu al een motor zou kopen zou ik er ook niet echt moeilijk over doen om m ergens te testen in het veld
ik kan trouwens ook al 'een beetje' rijden...ik heb nl. een CR500
waar ik ook heel vaak mee in het veld rij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |