abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25116703
nou het word eens tijd dat ik mn motorrijbewijs ga halen en nou dacht ik half/eind maart daar eens mee te beginnen en ik ga morgen ofzo eens rondbellen.. maar weet iemand of rijscholen doorgaans na 6 uur ook nog rijlessen aanbieden? of zijn er maar enkele rijscholen die dat doen? want ik zit met het probleem dat ik eigenlijk toch wel voor mei mn rijbewijs wil hebben en ik moet tot in mei stage lopen iedere dag tot 5 uur
Hopeloos benzine verslaafd
pi_25116742
Ik reed vaak 's avonds ja. Staat op de site van de desbetreffende rijschool neem ik aan?
pi_25116837
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 21:29 schreef Youp het volgende:
nou het word eens tijd dat ik mn motorrijbewijs ga halen en nou dacht ik half/eind maart daar eens mee te beginnen en ik ga morgen ofzo eens rondbellen.. maar weet iemand of rijscholen doorgaans na 6 uur ook nog rijlessen aanbieden? of zijn er maar enkele rijscholen die dat doen? want ik zit met het probleem dat ik eigenlijk toch wel voor mei mn rijbewijs wil hebben en ik moet tot in mei stage lopen iedere dag tot 5 uur
Ik heb heel wat lessen 's avonds gehad. Meeste rijscholen doen dat ook wel, maar het best kun je gewoon even bellen
pi_25116889
zaterdag/zondag?
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
  woensdag 16 februari 2005 @ 21:39:34 #5
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_25116902
ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
pi_25116924
Plaines, traines en automobiles Ik zie nergens iets staan over motoren dus tyf ff naar MF ofzo

Ligt aan de rijschool, het is zeker wel mogelijk.
pi_25116928
ja ik vond op de site van de desbetreffende rijschool waar ik heen wil niks dus ik ga ze idd bellen... ik weet niet hoe jullie gelest hebben maar bij deze rijschool rijdt de instructeur met op een motor bij je en niet in een auto achter je schijnt zeldzaam te zijn (maar ik kan er naast zitten)

en een maat van me heeft daar gelest, had binnen 3 maanden zowel zn auto als motorrijbewijs en die kerel motorrij instructeur schijnt enorm cool en goed te zijn enzo
pi_25116973
quote:
thnks
pi_25116985
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 21:40 schreef Youp het volgende:
schijnt zeldzaam te zijn (maar ik kan er naast zitten)
je zit er naast.
pi_25116997
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 21:40 schreef Youssef het volgende:
Plaines, traines en automobiles Ik zie nergens iets staan over motoren dus tyf ff naar MF ofzo

Ligt aan de rijschool, het is zeker wel mogelijk.
ja gezellig kom jij ook met de hele Fok Motorclub SC? MF is tenminste goed snel
pi_25117031
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 21:38 schreef slashyou het volgende:
zaterdag/zondag?
sowieso ook zaterdagen en zondagen... ik wil het zo snel mogelijk hebben
pi_25117057
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 21:43 schreef slashyou het volgende:

[..]

je zit er naast.
quote:
Op één zeer essentieel onderdeel onderscheiden wij ons van de doorsnee motorrijschool: onze motor-instructeur volgt de motorleerling, op de motor (en dus niet met een auto). Dit biedt verschillende voordelen.
letterlijk van de site geplukt maarja t zal allemaal wel ik weet dat ze gewoon goed zijn daar dus dat is al voldoende reden om er heen te gaan
pi_25117058
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 21:45 schreef Youp het volgende:

[..]

sowieso ook zaterdagen en zondagen... ik wil het zo snel mogelijk hebben
geld teveel?
pi_25117083
-dubbel-

door een uber traag en telkens kapotgaand fok!
pi_25117094
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 21:46 schreef Youp het volgende:

[..]

[..]

letterlijk van de site geplukt maarja t zal allemaal wel ik weet dat ze gewoon goed zijn daar dus dat is al voldoende reden om er heen te gaan
ligt eraan met hoeveel man je tegelijk les hebt.
pi_25117111
quote:
ja ik vond op de site van de desbetreffende rijschool waar ik heen wil niks dus ik ga ze idd bellen... ik weet niet hoe jullie gelest hebben maar bij deze rijschool rijdt de instructeur met op een motor bij je en niet in een auto achter je schijnt zeldzaam te zijn (maar ik kan er naast zitten)

en een maat van me heeft daar gelest, had binnen 3 maanden zowel zn auto als motorrijbewijs en die kerel motorrij instructeur schijnt enorm cool en goed te zijn enzo
Hier in belgie is het normaal zo. Bij mijn opleiding reed die begeleider ook achter mij aan met motor.

Maar wat maakt dat nu uit ? Ik zou persoonlijk meer kijken naar de kwaliteit van de motors waar je op rijd (belangrijk als je er ook examen mee wilt doen) en als je een eigen moto gaat kopen tussen tijds ook kijken of ze een goed oefen terrein hebben.

Mijn rijschool had een zeer mooi terrein, enkel mocht je er buiten de lessen niet op (vertelde ze mij natuurlijk pas naderhand, de bastards). Dus als je examen wilt doen met eigen moto en na de opleiding het praktisch examen nog wilt inoefenen, kon je niet meer terecht op hun oefen terrein... en moest ik dus noodgedwongen ergens een terrein van een andere rijschool gaan zoeken dat open was...
pi_25117134
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 21:46 schreef slashyou het volgende:

[..]

geld teveel?
laten we zeggen dat ik iig genoeg geld heb voor mn hele motorrijbewijs... dus ik hoef niet tussendoor te sparen voor lessen enzo...
pi_25117257
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 21:49 schreef errorken het volgende:

[..]

Hier in belgie is het normaal zo. Bij mijn opleiding reed die begeleider ook achter mij aan met motor.

Maar wat maakt dat nu uit ? Ik zou persoonlijk meer kijken naar de kwaliteit van de motors waar je op rijd (belangrijk als je er ook examen mee wilt doen) en als je een eigen moto gaat kopen tussen tijds ook kijken of ze een goed oefen terrein hebben.

Mijn rijschool had een zeer mooi terrein, enkel mocht je er buiten de lessen niet op (vertelde ze mij natuurlijk pas naderhand, de bastards). Dus als je examen wilt doen met eigen moto en na de opleiding het praktisch examen nog wilt inoefenen, kon je niet meer terecht op hun oefen terrein... en moest ik dus noodgedwongen ergens een terrein van een andere rijschool gaan zoeken dat open was...
hier in nederland mag je geen examen doen op je eigen motor... (toch? )

maar dan nog als ik nu al een motor zou kopen zou ik er ook niet echt moeilijk over doen om m ergens te testen in het veld

ik kan trouwens ook al 'een beetje' rijden... ik heb nl. een CR500 waar ik ook heel vaak mee in het veld rij
pi_25117454
quote:

Bij mij wisselde het of de instructeur mee reed op de motor of in de auto. Hing van het weer af
pi_25117554
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 22:07 schreef ploderus het volgende:

[..]

Bij mij wisselde het of de instructeur mee reed op de motor of in de auto. Hing van het weer af
wat een triesteling
pi_25117922
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 21:43 schreef slashyou het volgende:

[..]

je zit er naast.
In de figuurlijke zijspan dus!
pi_25118114
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 22:54 schreef LennyKravitz het volgende:

[..]

In de figuurlijke zijspan dus!
n zijspan is triest

pi_25119112
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 21:56 schreef Youp het volgende:

[..]

hier in nederland mag je geen examen doen op je eigen motor... (toch? )

maar dan nog als ik nu al een motor zou kopen zou ik er ook niet echt moeilijk over doen om m ergens te testen in het veld

ik kan trouwens ook al 'een beetje' rijden... ik heb nl. een CR500 waar ik ook heel vaak mee in het veld rij
Tuuriljk wel, van wie niet Als jij het rond kan krijgen met je verzekering mag dat gewoon Maar een verzekering zoeken waarbij je zonder rijbewijs mag rijden is niet zo makkelijk denk ik
pi_25119132
-edit-
pi_25119230
Toen ik leste, deden we de speciale verrichtingen op een rustig parkeerterrein. Daar mag dus iedereen komen...
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')