Of niet, ik moest van de week stoppen met de boodschappen want er was geen plaats meer in het winkelwagentjequote:Op zaterdag 26 november 2005 10:00 schreef Belana het volgende:
Ik moet idd wel vaak denken: pff, moet je met 2 kinderen naar de supermarkt, hoe doe je dat? Maar dat soort dingen krijgen zijn plaats wel neem ik maar aan
Hoeft niet per se.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:35 schreef _evenstar_ het volgende:
Is het niet zo dat minder mensen wat van zich laten horen als bij een eerste omdat je sociale contacten misschien wat minder zijn geworden door de eerste ?
Dat is nou precies wat ik dacht en dat had ik van jouw. Het klopt inderdaadquote:Op zondag 12 februari 2006 19:42 schreef Leah het volgende:
"Een moederhart is net zo groot als het aantal kinderen dat ze heeft".
28 minuten ja heel erg flauwquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:54 schreef DaanBanaantje het volgende:
hoe oud was jullie eerste toen jullie een tweede kregen?
28 minuten is heel wat, bij ons zat er 3 minuten tussenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
28 minuten ja heel erg flauw
Tussen de oudsten en de jongste zit 4 jaar. Heerlijk! De dames naar school en dan om half 9 weer thuis en gedouched en aangekleed en al. En dan aaaalle tijd voor nummer drie.
Britt en Romée werden 4 en 12 dagen later is Lara geboren. Dus dat loste elkaar mooi af
Voor mij (al dan niet per ongeluk) echt een ideaal leeftijdsverschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |