Dat lijkt me ook..quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:28 schreef NerdoNielso het volgende:
Hans, volgens mij doelt Esme (met streepje op de e) op een stand-alone-speler?
Ach, als jij zo intellectueel superieur bent zul jij de meest volwassene moeten zijn en zul je er mee om moeten leren gaan.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:39 schreef MrAli het volgende:
Damn, wat is die Marcus een enorm asociaal, en vooral dom figuur. Ik heb nooit geweten dat er zulke domme mensen op deze Aarde rond huppelen. Het gaat echt hard achteruit met de mensheid, voor zover je van mensheid kan spreken dan..
Ik ben helemaal niet intellectueel superieur, maar ermee om leren gaan is bullshit, hij moet zich eens normaal gedragen, en niet als een klein kind, want als het andersom was geweest had ie er opeens heeel anders over gedacht. Bepaalde dingen kunnen me gigantisch storen, zoals dit dus bijv.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:47 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ach, als jij zo intellectueel superieur bent zul jij de meest volwassene moeten zijn en er mee om moeten leren gaan.
En, kan hij het een beetje?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:18 schreef DearPrudence het volgende:
Zo, net mijn papa wat drumlessen gegeven.
leren formuleren Keesquote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:46 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Internet was stuk, maar het werkt weer.
En hoe wou jij die vrije tijd zoal gaan invullen..? Als je nog niets weet heb ik misschien nog wel wat (sportiefs)..quote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:26 schreef errrrr het volgende:
Zo, een lekker vrije zaterdag voor de boeg. Net lekker geatletieked, gedouched, ooow, vrije tijd
Geen idee. Het was gewoon stuk.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:09 schreef errrrr het volgende:
[..]
leren formuleren Kees'Mijn verbinding met het internet was stuk'
Hier werkte het namelijk nog perfect
Maar wat was er aan de hand?
Owja, dat moeten we ook nog een keer doenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:13 schreef MrAli het volgende:
[..]
En hoe wou jij die vrije tijd zoal gaan invullen..? Als je nog niets weet heb ik misschien nog wel wat (sportiefs)..(Samen dan.)
Dat je het in een keer zou snappen had ik niet verwacht..quote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:54 schreef errrrr het volgende:
[..]
Owja, dat moeten we ook nog een keer doen
Maar ik was van plan wat te programmeren en ook ff Blade III kijken. En het waait ook vrij pittigVanavond btw naar Cel 4? Hoelaat?
Zo dom ben ik ook weer nietquote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:05 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat je het in een keer zou snappen had ik niet verwacht..
Maar met het waaien valt het toch wel mee? Als ik zo tijdens het typen omdraai en via mijn slaapkamerraam naar buiten kijk om daar een indruk van te krijgen. Maar het kan ook morgen ofzow..We zien wel, maar als we vandaag nog willen moeten we niet al te lang meer wachten..
Cel 4 om een uur of 21:00, maar wou Niels nou ook niet nog wat doen?
Leren ze dus op het vwo toch nog wat..quote:
Slappe instelling hoor..quote:Maar nee, laten we het maar niet dit weekend doen. Vandaag lekker rustig thuis, morgen verjaardag van m'n vader... misschien volgende week 's, anders komt het na de vakantie wel 's
Verbaast me niets..quote:Van Erwin hoorde ik dat Niels niemand had uitgenodigd, dus dat het niks werd. En Henk wou me graag in Cel 4 hebben, dus ik ga wel daarheen
Hoe kom je daar opeens bij? (maar het is wel zoquote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:11 schreef MrAli het volgende:
Natuurkunde uit de bovenbouw van het VWO is leuk..
Ik heb hier twee natuurkundeboeken van 5 en 6 VWO liggen, en die moet ik maandag morgen het tweede uur flink doorgespit hebben..quote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:15 schreef errrrr het volgende:
[..]
Hoe kom je daar opeens bij? (maar het is wel zo)
Natuurlijkquote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:22 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik heb hier twee natuurkundeboeken van 5 en 6 VWO liggen, en die moet ik maandag morgen het tweede uur flink doorgespit hebben..Dus kwam ik tot de conclusie dat het best leuk is wat daar zoal in staat, veel intressanter als dat stomme gedoe van ons..
Profielwerkstuk bij natuurkunde, astronomie..quote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:33 schreef errrrr het volgende:
[..]
Natuurlijk
Ow, Esmé, ik heb 's wat films op een DVD gebrand. Ik zal het maandag meenemen naar school...
Wat moet ik dan branden? En dan loop ik de hele avond met een cd'tjequote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:43 schreef MrAli het volgende:
[..]
Profielwerkstuk bij natuurkunde, astronomie..Opzich lijkt me dat ook wel een leuke richting om in verder te studeren..
En als je toch aan het branden bent, dan kan je morgen vast ook wel even een cd'tje voor mij branden..Ik neem vanavond wel even een CD-RW mee..
Dan neem ik dat cd'tje maandag wel ff mee..quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:12 schreef errrrr het volgende:
[..]
Wat moet ik dan branden? En dan loop ik de hele avond met een cd'tje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |