Ai, hoop voor je dat het nog binnen de garantie valt. Helaas blinkt Dell over het algemeen niet echt uit in z'n service.quote:Op donderdag 24 februari 2005 16:49 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik ga ze eerst maar even mailen voordat ik m'n computer uit elkaar begin te halen. Ik heb m'n PC ongeveer een jaar geleden gekocht, en had dacht ik ook een jaar garantie, dus net wel, of net niet, dat wordt nog even afwachten.
Precies hetzelfde als bij mij..quote:Op donderdag 24 februari 2005 16:43 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, en die klootzakken zijn constant in gesprek. Nu ga ik maar een mailtje sturen dat ze me maar snel mogen helpen, fackin fsckin bagger.
Druk op power knop: helemaal *fack* niets.
Dit is btw op m'n ouders' pc.
Kan je doen, maar ze kunnen je echt niet veel vertellen, als je zelf aan de gang gaat dan kom je veel meer te weten. Op afstand kunnen ze namelijk niets, en zo'n helpdesk-trut snapt er ook niets van, en begint je de meest domme vragen te vragen.quote:Op donderdag 24 februari 2005 16:49 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik ga ze eerst maar even mailen voordat ik m'n computer uit elkaar begin te halen. Ik heb m'n PC ongeveer een jaar geleden gekocht, en had dacht ik ook een jaar garantie, dus net wel, of net niet, dat wordt nog even afwachten.
Niet om per se feministisch te lijken, maar als ik naar zo'n help-desk bedrijf bel krijg ik zowat altijd een man aan de lijn. Dus beetje voorzichtiger met het kiezen van je woorden jongen.quote:Op donderdag 24 februari 2005 16:54 schreef MrAli het volgende:
Op afstand kunnen ze namelijk niets, en zo'n helpdesk-trut snapt er ook niets van, en begint je de meest domme vragen te vragen.
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk, maar als die batterij het geen week volhoud klopt er sowieso iets niet, zoiets moet ongeveer 10 jaar meegaan, dus 10 jaar je pc van het stroomnet zonder problemen..quote:Op donderdag 24 februari 2005 16:57 schreef -Mzraki- het volgende:
Kan het niet de batterij zijn? Toen ik hem na wintersport een week van het stroomnet had gehaald deed hij het ook een tijdje niet, pas na 15 min ofzo weer op het stroom deed hij het weer.
Nee, heb er helemaal niets vreemds/ anders mee gedaan dan normaal, gisteravond goed afgesloten + een goede nacht gewenst enzo, what is wrong?quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:03 schreef MrAli het volgende:
[..]
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk, maar als die batterij het geen week volhoud klopt er sowieso iets niet, zoiets moet ongeveer 10 jaar meegaan, dus 10 jaar je pc van het stroomnet zonder problemen..Maar ook is het gek dat ie het pas na 15 weer deed dan..heb je hem nu van het stroomnet af gehad?
Mja, ik hoop maar op het bestequote:Op donderdag 24 februari 2005 17:00 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Niet om per se feministisch te lijken, maar als ik naar zo'n help-desk bedrijf bel krijg ik zowat altijd een man aan de lijn. Dus beetje voorzichtiger met het kiezen van je woorden jongen.
Jammer Ruub. Strak in pak en een stukke pc.![]()
Dat geval wat ik aan de lijn kreeg was een vrouw, en ik bedoelde ook niet dat vrouwen er niets van snappen, ik bedoelde dat iedereen die je dan aan de lijn krijgt er niets van snapt, of het nou een man of een vrouw is. (Als je namelijk wel verstand heb (van computers in dit geval) heb je namelijk wel een betere baan.) Helpdesk-mens is misschien een betere verwoording.quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:00 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Niet om per se feministisch te lijken, maar als ik naar zo'n help-desk bedrijf bel krijg ik zowat altijd een man aan de lijn. Dus beetje voorzichtiger met het kiezen van je woorden jongen.
geeneens een nachtzoen?quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:07 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, heb er helemaal niets vreemds/ anders mee gedaan dan normaal, gisteravond goed afgesloten + een goede nacht gewenst enzo, what is wrong?.
Neem aan dat je de batterij van je bios bedoelt? Zelfs al zou je die eruit halen, dan zou ie het nog doen. Al moet staat je bios dan wel op de default config. Dus lijkt me sterk dat er met dat batterijtje iets mis is.quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:03 schreef MrAli het volgende:
[..]
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk, maar als die batterij het geen week volhoud klopt er sowieso iets niet, zoiets moet ongeveer 10 jaar meegaan, dus 10 jaar je pc van het stroomnet zonder problemen..Maar ook is het gek dat ie het pas na 15 weer deed dan..heb je hem nu van het stroomnet af gehad?
Helemaal niets, mijn verhaal ging precies hetzelfde, behalve dat er een paar daagjes Keulen tussen zaten en dat ik mijn pc geen goede nacht wens..quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:07 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, heb er helemaal niets vreemds/ anders mee gedaan dan normaal, gisteravond goed afgesloten + een goede nacht gewenst enzo, what is wrong?.
Dat is echt onzin, er zijn zat studenten die als bijbaan bij een helpdesk werken en genoeg van computers en dergelijke afweten. Het is alleen erg lastig om van een afstand mensen te helpen..quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:09 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat geval wat ik aan de lijn kreeg was een vrouw, en ik bedoelde ook niet dat vrouwen er niets van snappen, ik bedoelde dat iedereen die je dan aan de lijn krijgt er niets van snapt, of het nou een man of een vrouw is. (Als je namelijk wel verstand heb (van computers in dit geval) heb je namelijk wel een betere baan.) Helpdesk-mens is misschien een betere verwoording.
Dat is er dus wel, als ie het al geen week volhoud, al betwijfel ik of het met het niet aangaan te maken heeft, dat lijkt me dan weer wel sterk.quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:11 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Neem aan dat je de batterij van je bios bedoelt? Zelfs al zou je die eruit halen, dan zou ie het nog doen. Al moet staat je bios dan wel op de default config. Dus lijkt me sterk dat er met dat batterijtje iets mis is.
(wat voor helpdesks bel jij dan?) (ik krijg bijna altijd een vrouw...)quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:00 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Dat het moeilijk is, natuurlijk. Alleen als ik bel dat ik een kapotte monitor heb en ze vraagt me welke beeldschermresolutie, en ik zeg 1024*768 en ik denk, voordat ze dat ook gaat vragen, op 85Hz, vervolgens is het even stil, en komt er een 'huh'? Dan snap je er echt niets van hoor..quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:12 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Dat is echt onzin, er zijn zat studenten die als bijbaan bij een helpdesk werken en genoeg van computers en dergelijke afweten. Het is alleen erg lastig om van een afstand mensen te helpen..
Ik heb weinig keusquote:Op donderdag 24 februari 2005 16:46 schreef MrAli het volgende:
Werken? Dat doe je maar in je vrije tijd, morgen moet je natuurlijk wel de hele middag bij 'de eerste vernieuwde vrijdagmiddag' aanwezig zijn!
Eerst checken voor garantie, dan pas openschroevenquote:Btw, heb je nog garantie op je spullen?
Moet jij zovaak een helpdesk bellen dan..quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:19 schreef errrrr het volgende:
[..]
(wat voor helpdesks bel jij dan?) (ik krijg bijna altijd een vrouw...)
Maar hij had mij al aan de telefoon gehad. Op afstand kan je dus echt niks. Dell bellen is meer ivb garantie enzo
Dell is juist een en al service dacht ikquote:Op donderdag 24 februari 2005 16:52 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ai, hoop voor je dat het nog binnen de garantie valt. Helaas blinkt Dell over het algemeen niet echt uit in z'n service.
Ik heb een keer een danielle aan de telefoon gehad, maar ik had m'n probleem uitgelegt en toen was het al zo van "oh, daar zal ik mijn collega even voor geven"quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:00 schreef DearPrudence het volgende:
En wat word mijn opdracht meneer Boom?quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:21 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik heb weinig keusHeb ik al voor het plan van "vrijdagmiddag 2" beloofd...
Maar uhm, 6e valt uit, dus we gaan vroeg beginnen, even de theorie uitleggen, bespreken en dan mogen ze aan hun opdrachten.
't loopt wel los
Lijkt me overbodig, eerst om toestemming vragen om je systeemkast open te halen..dat moet gewoon kunnen. Ook voor als je er binnen de garantietermijn iets bij wil zetten ofzow.quote:[..]
Eerst checken voor garantie, dan pas openschroeven
Heb je wel gekeken of er geen monsters onder haar toetsenbord zaten?quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:07 schreef -Mzraki- het volgende:
Bellen vanwege de vrouwenquote:Op donderdag 24 februari 2005 17:23 schreef MrAli het volgende:
Moet jij zovaak een helpdesk bellen dan..
Die 'pc' van jou, dat is een apart geval en iig geen goed vergelijkingsmateriaal!quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:29 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Heb je wel gekeken of er geen monsters onder haar toetsenbord zaten?
mijn pc-tje is altijd heel bang in het donker...!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |