abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25234630
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 16:49 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Ik ga ze eerst maar even mailen voordat ik m'n computer uit elkaar begin te halen. Ik heb m'n PC ongeveer een jaar geleden gekocht, en had dacht ik ook een jaar garantie, dus net wel, of net niet, dat wordt nog even afwachten.
Ai, hoop voor je dat het nog binnen de garantie valt. Helaas blinkt Dell over het algemeen niet echt uit in z'n service.

Er is bij mij net een speaker stuk gegaan, rechtsachter, erg irritant.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
  donderdag 24 februari 2005 @ 16:54:23 #227
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25234658
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 16:43 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Ja, en die klootzakken zijn constant in gesprek. Nu ga ik maar een mailtje sturen dat ze me maar snel mogen helpen, fackin fsckin bagger.

Druk op power knop: helemaal *fack* niets .

Dit is btw op m'n ouders' pc.
Precies hetzelfde als bij mij..
Voeding lijkt me het waarschijnlijkst..
En op zo'n moment bewijst een tweede pc z'n nut..
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 16:49 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Ik ga ze eerst maar even mailen voordat ik m'n computer uit elkaar begin te halen. Ik heb m'n PC ongeveer een jaar geleden gekocht, en had dacht ik ook een jaar garantie, dus net wel, of net niet, dat wordt nog even afwachten.
Kan je doen, maar ze kunnen je echt niet veel vertellen, als je zelf aan de gang gaat dan kom je veel meer te weten. Op afstand kunnen ze namelijk niets, en zo'n helpdesk-trut snapt er ook niets van, en begint je de meest domme vragen te vragen.
Maar als het buiten de garantie valt zou het echt kut zijn..en dan moet je evengoed nog maar afwachten hoe lang het duurt voordat je wat anders heb, ik heb het een keer met een monitor gehad, 2 weken voor het aflopen van de garantie, en dat duurde 3 maanden..(gelukkig had ik dus nog wel een andere staan.. ).
# "Een niet opgeruimde kamer en bureau vol troep is het kenmerk van een genie!"
# "Winnen is belangrijker dan meedoen!"
# "Alles wat niet mag is leuk om wel te doen!"
# Hendrik Johannes Cruijff
pi_25234689
Kan het niet de batterij zijn? Toen ik hem na wintersport een week van het stroomnet had gehaald deed hij het ook een tijdje niet, pas na 15 min ofzo weer op het stroom deed hij het weer.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_25234723
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 16:54 schreef MrAli het volgende:
Op afstand kunnen ze namelijk niets, en zo'n helpdesk-trut snapt er ook niets van, en begint je de meest domme vragen te vragen.
Niet om per se feministisch te lijken, maar als ik naar zo'n help-desk bedrijf bel krijg ik zowat altijd een man aan de lijn. Dus beetje voorzichtiger met het kiezen van je woorden jongen.

Jammer Ruub. Strak in pak en een stukke pc.
  donderdag 24 februari 2005 @ 17:03:52 #230
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25234760
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 16:57 schreef -Mzraki- het volgende:
Kan het niet de batterij zijn? Toen ik hem na wintersport een week van het stroomnet had gehaald deed hij het ook een tijdje niet, pas na 15 min ofzo weer op het stroom deed hij het weer.
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk, maar als die batterij het geen week volhoud klopt er sowieso iets niet, zoiets moet ongeveer 10 jaar meegaan, dus 10 jaar je pc van het stroomnet zonder problemen.. Maar ook is het gek dat ie het pas na 15 weer deed dan..heb je hem nu van het stroomnet af gehad?
pi_25234812
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 17:03 schreef MrAli het volgende:

[..]

Lijkt me zeer onwaarschijnlijk, maar als die batterij het geen week volhoud klopt er sowieso iets niet, zoiets moet ongeveer 10 jaar meegaan, dus 10 jaar je pc van het stroomnet zonder problemen.. Maar ook is het gek dat ie het pas na 15 weer deed dan..heb je hem nu van het stroomnet af gehad?
Nee, heb er helemaal niets vreemds/ anders mee gedaan dan normaal, gisteravond goed afgesloten + een goede nacht gewenst enzo, what is wrong? .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_25234823
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 17:00 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

Niet om per se feministisch te lijken, maar als ik naar zo'n help-desk bedrijf bel krijg ik zowat altijd een man aan de lijn. Dus beetje voorzichtiger met het kiezen van je woorden jongen.

Mja, ik hoop maar op het beste .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  donderdag 24 februari 2005 @ 17:09:36 #233
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25234846
quote:

[..]

Dat geval wat ik aan de lijn kreeg was een vrouw, en ik bedoelde ook niet dat vrouwen er niets van snappen, ik bedoelde dat iedereen die je dan aan de lijn krijgt er niets van snapt, of het nou een man of een vrouw is. (Als je namelijk wel verstand heb (van computers in dit geval) heb je namelijk wel een betere baan.) Helpdesk-mens is misschien een betere verwoording.
pi_25234877
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 17:07 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Nee, heb er helemaal niets vreemds/ anders mee gedaan dan normaal, gisteravond goed afgesloten + een goede nacht gewenst enzo, what is wrong? .
geeneens een nachtzoen?
pi_25234882
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 17:03 schreef MrAli het volgende:

[..]

Neem aan dat je de batterij van je bios bedoelt? Zelfs al zou je die eruit halen, dan zou ie het nog doen. Al moet staat je bios dan wel op de default config. Dus lijkt me sterk dat er met dat batterijtje iets mis is.
- Beverly Sills
  donderdag 24 februari 2005 @ 17:12:21 #236
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25234903
quote:

[..]

Helemaal niets, mijn verhaal ging precies hetzelfde, behalve dat er een paar daagjes Keulen tussen zaten en dat ik mijn pc geen goede nacht wens..
pi_25234910
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 17:09 schreef MrAli het volgende:

[..]

Dat geval wat ik aan de lijn kreeg was een vrouw, en ik bedoelde ook niet dat vrouwen er niets van snappen, ik bedoelde dat iedereen die je dan aan de lijn krijgt er niets van snapt, of het nou een man of een vrouw is. (Als je namelijk wel verstand heb (van computers in dit geval) heb je namelijk wel een betere baan.) Helpdesk-mens is misschien een betere verwoording.
Dat is echt onzin, er zijn zat studenten die als bijbaan bij een helpdesk werken en genoeg van computers en dergelijke afweten. Het is alleen erg lastig om van een afstand mensen te helpen..
- Beverly Sills
pi_25234937
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 17:11 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

geeneens een nachtzoen?
Nee, misschien was dat het wel ja .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  donderdag 24 februari 2005 @ 17:15:25 #239
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25234958
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 17:11 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Neem aan dat je de batterij van je bios bedoelt? Zelfs al zou je die eruit halen, dan zou ie het nog doen. Al moet staat je bios dan wel op de default config. Dus lijkt me sterk dat er met dat batterijtje iets mis is.
Dat is er dus wel, als ie het al geen week volhoud, al betwijfel ik of het met het niet aangaan te maken heeft, dat lijkt me dan weer wel sterk.
pi_25234969
Anyway, ik ga maar even m'n tas inpakken voor morgen enzo. Hope for the best...
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_25235007
quote:

[..]

(wat voor helpdesks bel jij dan?) (ik krijg bijna altijd een vrouw...)
Maar hij had mij al aan de telefoon gehad. Op afstand kan je dus echt niks. Dell bellen is meer ivb garantie enzo
"What a splendid head, yet no brain."
"Why use Windows when there is a door?"
  donderdag 24 februari 2005 @ 17:20:44 #242
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25235021
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 17:12 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Dat is echt onzin, er zijn zat studenten die als bijbaan bij een helpdesk werken en genoeg van computers en dergelijke afweten. Het is alleen erg lastig om van een afstand mensen te helpen..
Dat het moeilijk is, natuurlijk. Alleen als ik bel dat ik een kapotte monitor heb en ze vraagt me welke beeldschermresolutie, en ik zeg 1024*768 en ik denk, voordat ze dat ook gaat vragen, op 85Hz, vervolgens is het even stil, en komt er een 'huh'? Dan snap je er echt niets van hoor..
pi_25235035
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 16:46 schreef MrAli het volgende:
Werken? Dat doe je maar in je vrije tijd, morgen moet je natuurlijk wel de hele middag bij 'de eerste vernieuwde vrijdagmiddag' aanwezig zijn!
Ik heb weinig keus Heb ik al voor het plan van "vrijdagmiddag 2" beloofd...
Maar uhm, 6e valt uit, dus we gaan vroeg beginnen, even de theorie uitleggen, bespreken en dan mogen ze aan hun opdrachten.
't loopt wel los
quote:
Btw, heb je nog garantie op je spullen?
Eerst checken voor garantie, dan pas openschroeven
  donderdag 24 februari 2005 @ 17:23:25 #244
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25235061
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 17:19 schreef errrrr het volgende:

[..]

(wat voor helpdesks bel jij dan?) (ik krijg bijna altijd een vrouw...)
Maar hij had mij al aan de telefoon gehad. Op afstand kan je dus echt niks. Dell bellen is meer ivb garantie enzo
Moet jij zovaak een helpdesk bellen dan..
pi_25235079
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 16:52 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ai, hoop voor je dat het nog binnen de garantie valt. Helaas blinkt Dell over het algemeen niet echt uit in z'n service.
Dell is juist een en al service dacht ik
pi_25235113
quote:
Ik heb een keer een danielle aan de telefoon gehad, maar ik had m'n probleem uitgelegt en toen was het al zo van "oh, daar zal ik mijn collega even voor geven"
en dat was een man
  donderdag 24 februari 2005 @ 17:28:48 #247
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25235154
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 17:21 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

Ik heb weinig keus Heb ik al voor het plan van "vrijdagmiddag 2" beloofd...
Maar uhm, 6e valt uit, dus we gaan vroeg beginnen, even de theorie uitleggen, bespreken en dan mogen ze aan hun opdrachten.
't loopt wel los
En wat word mijn opdracht meneer Boom?
Maar dat het 6e uitvalt is wel vet, als de zaal dan open blijft betekend dat extra keihard doorbeuken..

* Mr. Ali pakt zijn sportspullen alvast in!
quote:
[..]

Eerst checken voor garantie, dan pas openschroeven
Lijkt me overbodig, eerst om toestemming vragen om je systeemkast open te halen..dat moet gewoon kunnen. Ook voor als je er binnen de garantietermijn iets bij wil zetten ofzow.
pi_25235165
quote:
Heb je wel gekeken of er geen monsters onder haar toetsenbord zaten?
mijn pc-tje is altijd heel bang in het donker...!
pi_25235192
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 17:23 schreef MrAli het volgende:
Moet jij zovaak een helpdesk bellen dan..
Bellen vanwege de vrouwen
  donderdag 24 februari 2005 @ 17:32:19 #250
98665 MrAli
A.K.A. 'Immortal Ali'
pi_25235217
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 17:29 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

Heb je wel gekeken of er geen monsters onder haar toetsenbord zaten?
mijn pc-tje is altijd heel bang in het donker...!
Die 'pc' van jou, dat is een apart geval en iig geen goed vergelijkingsmateriaal!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')