Valt ten zeerste aan te raden, het is niet alleen erg handig, maar vooral erg leukquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:00 schreef BaggerUser het volgende:
ik zal binnenkorto ok eens een alfacollege hoogeveen slowchat topic maken
Dat nuttige valt nogal te betwijfelen, kost veel tijd (door dat trage FoK), en wat 'heb' je eraan behalve sociaal contact en plezier? Het is dus idd vooral erg leukquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:03 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Valt ten zeerste aan te raden, het is niet alleen erg handig, maar vooral erg leuk.
Hehe, toch nog iemand die het opvaltquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:37 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Een punt in de topictitel. Jij durft.
* Mr. Ali wenst DearPrudence sterkte bij het verwijderen van haar beugel..quote:Op donderdag 17 februari 2005 08:31 schreef DearPrudence het volgende:
Goedemorgen.![]()
♪♫ It's a beautiful day, the sun is(n't) shining! Noone's gonna stop me noooow.♫♪
quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:17 schreef DearPrudence het volgende:
WHIIIIIIIIIIIIIIII!
Ik ben beugelloos! Olé!
Damn, I missed that smile.
Deed trouwens geen pijn.
En nu dan de ♪♫ I feeeel good! ♪♫quote:Op donderdag 17 februari 2005 08:31 schreef DearPrudence het volgende:
Goedemorgen.![]()
♪♫ It's a beautiful day, the sun is(n't) shining! Noone's gonna stop me noooow.♫♪
Eindelijk weer thuis..quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:37 schreef errrrr het volgende:
[..]
En nu dan de ♪♫ I feeeel good! ♪♫
Mooi dat het gelukt is
Straks nog even wiskunde B2, en dan fijn naar huis
Ja, dat weet ik nog ja, ik had gedacht dat het wreed pijnlijk zou zijn, maar gewoon met zo'n tang: pats pats pats, blokjes erafquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:17 schreef DearPrudence het volgende:
WHIIIIIIIIIIIIIIII!
Ik ben beugelloos! Olé!
Damn, I missed that smile.
Deed trouwens geen pijn.
Werkt geloof ik wel, in Mozilla 1.6 trouwens.quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:52 schreef MrAli het volgende:
Werkt dit script bij jullie?
http://mrali.mine.nu/~mra(...)schermresolutie.html
Dus met andere woorden, geeft ie een beeldschermresolutie? En zoja, klopt die met datgene wat jij heb ingesteld? In Internet Explorer en in Firefox het liefst..
Edit: gewoon op de link klikken is voldoende, je hoeft niets te gaan downloaden ofzow hoor..
Is dat niet gewoon een normale voedingskabel zoals je die ook voor je pc heb..quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:58 schreef -Mzraki- het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=3095Dat gaat ze wat geld kosten
Anyway, ik heb er dus maar één besteld, better safe than sorry.
Kwam er trouwens achter dat m'n Xbox op 5 december, 2002 is gemaakt, Sinterklaas.
Hmm, oki, hier doet ie het namelijk niet, terwijl het wel zou moeten werken, maar misschien heeft dat wel met Linux, of betergezegt X.org te maken..quote:Op donderdag 17 februari 2005 16:28 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Werkt geloof ik wel, in Mozilla 1.6 trouwens.
Waar gaat het heen met deze wereld..quote:Op donderdag 17 februari 2005 16:30 schreef -Mzraki- het volgende:
Pak slaag voor cabaretier Javier Guzman.
Ja, werkt... Alleen wat is dat onderste?quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:52 schreef MrAli het volgende:
Dus met andere woorden, geeft ie een beeldschermresolutie? En zoja, klopt die met datgene wat jij heb ingesteld? In Internet Explorer en in Firefox het liefst..
Edit: gewoon op de link klikken is voldoende, je hoeft niets te gaan downloaden ofzow hoor..
Je had naar ze moeten brullen dat ze aan de kant moeten gaan, of dat je ze anders wel even de berm in zou parkeren.quote:Op donderdag 17 februari 2005 16:48 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ja, werkt... Alleen wat is dat onderste?
Btw, ik zat op de fiets naar Oudeschild... meisje en jongetje van ongeveer 10 jaar heen en weer te slingeren over het fietspad. Ik probeer ze in te halen, maar rechts meer ruimte dan links dus ga er daar langs.
Stoppen, z'n fiets pakken en in de sloot deponeren.quote:Houd die jongen mijn bagagedrager vast, ik 'He, wil je even loslaten' Hij laat los.
Z'n wiel scheeftrappen en er voorbij peddelen.quote:Ik rustig verder te fietsen. Komt hij me inhalen en gaat demonstratief voor me fietsen. Ik weer: 'He, mag ik er even langs.' zegt niks... ik: 'Jongetje, ik wil erlangs'
Stoppen en fiets in z'n hoofd gooien.quote:Nog niks... nouja, ik druk me erlangs zegmaar, hoor ik 'm nog net 'sukkel' zeggen... Die gast heeft volgens mij echt iets verkeerd in z'n hoofd
Welk onderste?quote:Op donderdag 17 februari 2005 16:48 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ja, werkt... Alleen wat is dat onderste?
Langs de weg naar Oudeschild loopt toch een stukje een sloot?quote:Btw, ik zat op de fiets naar Oudeschild... meisje en jongetje van ongeveer 10 jaar heen en weer te slingeren over het fietspad. Ik probeer ze in te halen, maar rechts meer ruimte dan links dus ga er daar langs. Houd die jongen mijn bagagedrager vast, ik 'He, wil je even loslaten' Hij laat los. Ik rustig verder te fietsen. Komt hij me inhalen en gaat demonstratief voor me fietsen. Ik weer: 'He, mag ik er even langs.' zegt niks... ik: 'Jongetje, ik wil erlangs
' Nog niks... nouja, ik druk me erlangs zegmaar, hoor ik 'm nog net 'sukkel' zeggen...
Of helemaal niets..quote:Die gast heeft volgens mij echt iets verkeerd in z'n hoofd
Nope, heb geen javaquote:Op donderdag 17 februari 2005 15:52 schreef MrAli het volgende:
Tsja, ze waren nog geen 10, dan ga ik geen geweld toepassen hoorquote:Teveel om te quoten
Dan gebruik je verbaal geweld; tiefusdwerg, ga aan de kant of moet ik je aan de kant schoppen. En als ze dan niet aan de kant gaan duw hem gewoon de berm in, simpel. Schopt hij je dan terug heb je een reden om hem vast te pakken en eens een goede corrigerende tik te verkopen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 17:54 schreef errrrr het volgende:
[..]
Tsja, ze waren nog geen 10, dan ga ik geen geweld toepassen hoorZeker niet als iemand zo duidelijk een gebrek aan intelligentie toont... later kwam ik btw ook nog een vrouw tegen die leuk links fietste (miischien een moeder?) maar die ging netjes aan de kant toen ik belde
En ik had helemaal geen zin om hard te fietsen hoor, maar wilde wel harden dan hun, vage types
Tjsa, bij dat Screen Resolution stond 96 bij mijmisschien is dat DPI ofzo
Ik zie hans al met een zweepje en een shock-gun over straat lopenquote:Op donderdag 17 februari 2005 18:40 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dan gebruik je verbaal geweld; tiefusdwerg, ga aan de kant of moet ik je aan de kant schoppen. En als ze dan niet aan de kant gaan duw hem gewoon de berm in, simpel. Schopt hij je dan terug heb je een reden om hem vast te pakken en eens een goede corrigerende tik te verkopen.
Straal autoriteit uit, misschien is voortaan een wapenstok aan je broek knopen wel een verstandig idee.
Of Hans moet leren iets minder genade te hebben met dat soort personen..quote:Op donderdag 17 februari 2005 18:40 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dan gebruik je verbaal geweld; tiefusdwerg, ga aan de kant of moet ik je aan de kant schoppen. En als ze dan niet aan de kant gaan duw hem gewoon de berm in, simpel. Schopt hij je dan terug heb je een reden om hem vast te pakken en eens een goede corrigerende tik te verkopen.
Straal autoriteit uit, misschien is voortaan een wapenstok aan je broek knopen wel een verstandig idee.
* NerdoNielso haalt zijn knuppel uit de kastquote:Op donderdag 17 februari 2005 18:58 schreef MrAli het volgende:
[..]
Of Hans moet leren iets minder genade te hebben met dat soort personen..(Het resultaat van ouders die geprobeerd hebben Hans op te voeden..
) Nr. 1 van de Texelse knokploeg is toch wel aan zijn stand verplicht af en toe eens flink op zich heen te meppen..
ja, dat kloptquote:Op donderdag 17 februari 2005 19:21 schreef MrAli het volgende:
hey Hans, dat programma dat je gebuikte om je eigen bak te besturen vanaf school, met X.org, dat heet toch VNC? Zoja? Heb je dat op school, zodat ik er eventueel even mee kan werken? (Op mijn eigen account.)
Ja, regelen we morgen wel... ook al kan je vanacht misschien beter 'tightvnc' aan het emergen zetten, anders zijn we morgen weer aan het wachtenquote:Op donderdag 17 februari 2005 19:21 schreef MrAli het volgende:
hey Hans, dat programma dat je gebuikte om je eigen bak te besturen vanaf school, met X.org, dat heet toch VNC? Zoja? Heb je dat op school, zodat ik er eventueel even mee kan werken? (Op mijn eigen account.)
Haha, dat piepen tijdens tandenpoetsen, was toen wel een half uur bezigquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:33 schreef DearPrudence het volgende:
Ik ben het tandenpoetsen met normale tanden denk ik verleerd. Damn.
Heb ik nou nooit gehadquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:44 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Haha, dat piepen tijdens tandenpoetsen, was toen wel een half uur bezig
Anyway, ik ga volleyen.
wie mag dat dan wel niet wezen?quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:03 schreef MrAli het volgende:
Niels zit achter de dochter van Rubin aan..
Mag ik er even bij zeggen dat ze 12 isquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:03 schreef MrAli het volgende:
Niels zit achter de dochter van Rubin aan..
Dewi, je hebt d'r wel is ontmoet volgens mijquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:06 schreef errrrr het volgende:
wie mag dat dan wel niet wezen?
Ik heb VNC al ge-emerged..quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:41 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ja, regelen we morgen wel... ook al kan je vanacht misschien beter 'tightvnc' aan het emergen zetten, anders zijn we morgen weer aan het wachten
Dat maakt het alleen maar erger..quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:09 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Mag ik er even bij zeggen dat ze 12 is
Dat kan jah, Louis Figo, voetbalt bij Real Madrid, is een beetje een enorme ego, en een Portugees.quote:[..]
Dewi, je hebt d'r wel is ontmoet volgens mij
ze is gek op ene voetballer genaamd figo? zou dat kunnen
Zou je het hier dan ook even willen posten? Dan check ik het even snel voordat ik dan misschien weer m'n bed induikquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:42 schreef errrrr het volgende:
Hmm, m'n moeder zei dat Alfred vandaag ziek naar huis was gegaan... en we hebben morgen het 1e uur informatica. Ik kan m'n slaap wel gebruiken eigenlijk.... nouja, ik ga maar heen, want op de site staat niks geweizigd.... ik zal morgenochtend nog even op de site kijken.... zou wel lullig zijn ...
Okey...quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:14 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen maar erger..
[..]
Dat kan jah, Louis Figo, voetbalt bij Real Madrid, is een beetje een enorme ego, en een Portugees.
Dus wel lesquote:(23:12:22) NerdoNielso:: marcus?
(23:12:29) Marcus: jah?
(23:12:38) NerdoNielso:: weet jij toevallig of Alfred morgen ziek is
(23:12:45) Marcus: zal ff vragen
(23:12:48) NerdoNielso::
(23:13:44) Marcus: hij is er morgen gewoon
(23:13:48) NerdoNielso:: okey thx
(23:13:50) Marcus: hij is niet ziek.. maar ook niet fit
Beter wat lang dan superkort, zoals die van mij van vorig jaar (ik neem aan dat het over informatica 2 gaat), want dat stelde niets voor, maarjah, wat wil je als het onderwerp zo kinderlijk simpel is en ook nog eens heel beperkt..quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:49 schreef -Mzraki- het volgende:
Right, eerste deel van m'n presentatie afgemaakt, ben bang dat wanneer ik zo doorga het wel érg lang wordt.
Oh, jammer. Die wil ik namelijk ook nog wel een keer zien, het is toch van Lars von Trier?quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:15 schreef errrrr het volgende:
Nu Dogville gezien. Opzich knap gedaan en een goede gedachte erachter, maar eigenlijk vond ik 'm een tikje te saai. Niet echt leuk dus...
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:02 schreef MrAli het volgende:
Met in het vooruitzicht dat het nog maar 8 dagen tot de wintersport is, en 307 voor degene die met Kerst weer meegaan..ga ik mijn bedje opzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |