ik heb alleen maar geluid....quote:Op zondag 20 februari 2005 13:22 schreef brombeertje_soaps het volgende:
Ff een ONM Classic tussendoor![]()
http://www.soapvision.nl/video/onmclassic.avi
haha, hij is leuk...quote:Op zondag 20 februari 2005 13:22 schreef brombeertje_soaps het volgende:
Ff een ONM Classic tussendoor![]()
http://www.soapvision.nl/video/onmclassic.avi
quote:Op zondag 20 februari 2005 13:47 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, hij is leuk...
lekker knullig met dat inzoomen en dat muziekje eronder .. maar goed dat doen ze nu nog wel eens
mooie kwaliteit voor zo een oud filmpje brombeertje!
Ik heb Windows Media Player 10 en die speelt ook geen avi's, hoewel hij dat volgens de opties (filetypes) zou moeten kunnen. Onder XP probeert de player codecs op te halen, maar dat lukt niet.quote:Op zondag 20 februari 2005 14:58 schreef brombeertje_soaps het volgende:
Welke player start jouw pc op? Windows Media PLayer of Divx??
Real Player... kan normaal alles openen dus is 'n beetje vreemd...quote:Op zondag 20 februari 2005 14:58 schreef brombeertje_soaps het volgende:
Welke player start jouw pc op? Windows Media PLayer of Divx??
Ik heb nooit begrepen wat Frank in die ouwe toverkol zag. Met haar heeft hij enkele maanden geslapen! Het varken!quote:Op zondag 20 februari 2005 19:05 schreef haagse_elfje het volgende:
dit is echt een lief plaatje![]()
tante bets is niet zoveel verandert een paar rimpeltjes erbij...
ha weer zo'n zeldzaam moment dat we 't eens zijn:quote:Op zondag 20 februari 2005 19:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik heb nooit begrepen wat Frank in die ouwe toverkol zag. Met haar heeft hij enkele maanden geslapen! Het varken!
Toen Bettina Jannes een wats op zijn luisterflappen verkocht was de relatie snel afgelopen.quote:Op zondag 20 februari 2005 20:30 schreef babette21 het volgende:
ha weer zo'n zeldzaam moment dat we 't eens zijn:
heb die relatie ook nooit kunnen plaatsen, vond 'm gewoon té ranzig...
Heeft iemand ook dat filmpje hiervan?quote:Op zondag 20 februari 2005 20:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Toen Bettina Jannes een wats op zijn luisterflappen verkocht was de relatie snel afgelopen.
Heeft iemand ook dat filmpje hiervan?quote:Op zondag 20 februari 2005 20:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Toen Bettina Jannes een wats op zijn luisterflappen verkocht was de relatie snel afgelopen.
quote:Op zondag 20 februari 2005 22:36 schreef haagse_elfje het volgende:
na een keer begrijpen we het ook wel hoor
leuk Iwan, ga ik thuis eens uitgebreid voor zitten [nog 4 lange uren]quote:
Nico?!quote:Wie had het idee voor een nostalgische oerhollandse boerderie?
Carlo?!?!?quote:Wie is er wel eens op Kreta geweest en daarnaast handig met tafels?
Aafke!!!!!!quote:Wie laat zich niet opereren?
quote:Exclusief achter de schermen
De regisseur bedenkt natuurlijk van te voren hoe hij of zij wil dat alles eruit komt te zien. Wij hebben de hand weten te leggen op een schets van het zogenaamde storyboard van deze stunt.
ach jee... Brazilie 2?quote:Op maandag 21 februari 2005 21:15 schreef Iwan1976 het volgende:
verhaal over raam scene
BRON: Yorinquote:Februari 2005 - Een nieuw gezicht in ONM! Mike Reus speelt de rol van Stephan Brouwer. Stephan komt het management van het AZB even flink opvoeren! Benieuwd naar waar je Mike ook alweer van kent, waar je hem nu nog meer kunt zien en hoe hij zijn rol ervaart? Blijf lezen.
Acteerervaring
Mike Reus studeerde in 1998 af aan de acteursopleiding van de Toneelacademie Maastricht. Na zijn stage in theaterstuk Hamlet onder leiding van Theu Boermans werd hij als vast acteur aangenomen bij toneelgroep De Trust, dat tegenwoordig De Theatercompagnie heet. Inmiddels heeft hij in diverse succesvoorstellingen gestaan onder leiding van dezelfde regisseur, waaronder De Kersentuin, Jeff Kroons, Lulu, Hedda Gabler en Een Meeuw.
Sinds 1995 is Mike ook regelmatig te zien op tv in series als 12 steden 13 ongelukken, Baantjer, Ernstige Delicten, Luifel en Luifel, Russen, Wilhelmina, De Enclave en Wet en Waan. Daarbij speelde hij in telefilms als Onder Controle en Madame Jeanette. Als gastacteur zagen we hem in bekende televisieseries als Spangen en Meiden van de Wit. Binnenkort is hij ook te zien in IC en Rozengeur & WodkaLime. Momenteel zien we Mike, naast ONM, ook voorbij komen in een tv commercial van een bekend rijstmerk.
Zijn debuut op het witte doek maakte hij in de film Zus en Zo en daarna volgden rollen in de films De zwarte meteoor en De Dominee. Ook nu kun je hem bewonderen in de bios, in 06-05 speelt Mike namelijk ook een rol.
Werken bij ONM
"Het spelen in een soap was voor mij een hele interessante ervaring. Als gastacteur is het eerst moeilijk om je draai te vinden in een omgeving waar iedereen al lange tijd met elkaar werkt. Toch voelde ik me al snel op mijn gemak. Ik speel voornamelijk in het theater. Film en tv zijn daarbij uitstapjes. Soap had ik nog nooit gedaan. Ik vind het heel leuk om is mee te maken en op bepaald gebied ook wel leerzaam. Je moet je heel goed focussen en het vergt veel van je concentratie omdat er door tijdsdruk soms heel veel om je heen gebeurd, vooral tijdens repetities. Maar gelukkig is er ruimte genoeg om plezier te hebben. Ik vind het ook heel leuk om zo’n “creep” te spelen. Alleen had ik af en toe wel wat meer tijd willen hebben voor een scène om het onderste uit de kan te halen."
Stephan Brouwer
"Stephan is op het eerste gezicht een aardige man die door Joyce is aangenomen om het management van het AZB flink op te voeren. Hij heeft dus niets met geneeskunde te maken, maar is vooral geïnteresseerd in zaken als communicatie en motivatie, hoewel al snel blijkt dat hij bij de operatietafel niet is weg te slaan! Hij kan het al snel goed vinden met Sanne en vertelt haar dat hij vroeger wel degelijk chirurg wilde worden en dat zijn vader daar nogal wat druk op heeft gezet. Een beetje te veel druk misschien? In ieder geval blijkt die aardige Stephan toch wel een eigenaardig kantje te hebben..."
leuk verhaalquote:Op maandag 21 februari 2005 21:40 schreef Iwan1976 het volgende:
ONM presents Mike Reus als Stephan de nieuwe management goeroe van het AZB
geef Joyce maar de schuld.....;)quote:"Stephan is op het eerste gezicht een aardige man die door Joyce is aangenomen om het management van het AZB flink op te voeren.
hahaha ik dacht dus echt exact hetzelfde!!! gaan ze ons hier nu weer mee doodgooien...quote:Op maandag 21 februari 2005 21:35 schreef Wup het volgende:
ach jee... Brazilie 2?
gaan ze dit nu ook de komende 5 weken uitmelken?
zo bijzonder was die scene toch echt niet hoor.....
idd Bettina...die had het idee in the States opgedaan....quote:Op maandag 21 februari 2005 22:37 schreef soapie het volgende:
Volgens mij kwam niet Joyce maar Bettina met Stephan aan zetten.
Enne die witte pakken waren inderdaad wel grappig, vooral dat mondkapje, leek wel een snavel!!!! Past wel leuk bij die vogelpest.....
Het is wel geinig om te zien hoe Marnix zich tegen die coach verzet.quote:Op maandag 21 februari 2005 22:42 schreef haagse_elfje het volgende:
idd Bettina...die had het idee in the States opgedaan....
msn is kapoet alweerquote:Op maandag 21 februari 2005 23:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Het is wel geinig om te zien hoe Marnix zich tegen die coach verzet.
Btw.: waarom ben je niet op msn?
En nog zo'n leuke: Hoe komt een huwelijk eigenlijk tot stand?quote:Op maandag 21 februari 2005 22:45 schreef haagse_elfje het volgende:
dat doen ze nu wel vaker, ook vorige keer info over HIV en hoe een huis te kopen enzo....
Je kunt ook kijken op:quote:Op maandag 21 februari 2005 23:14 schreef Iwan1976 het volgende:
En nog zo'n leuke: Hoe komt een huwelijk eigenlijk tot stand?
Misschien moesten ze deze ook maar eens plaatsen: www.hoeschrijfikeenverhaallijndienietnaeenweekalweerafgelopenis.nl![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |