quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:52 schreef Eastwood het volgende:
van de aldi, maar daar zitte wel weer te veel ananas stukjes in vind ik zelf. ik hou niet zo van ananas, maar voor de rest vind ik die kip kerry van de aldi erg lekker![]()
Naast de kipkerrie met ananas staat dezelfde kipkerrie maar dan zonder ananas... Misschien een tip voor je?quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:52 schreef Eastwood het volgende:
van de aldi, maar daar zitte wel weer te veel ananas stukjes in vind ik zelf. ik hou niet zo van ananas, maar voor de rest vind ik die kip kerry van de aldi erg lekker![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2005 15:12 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Naast de kipkerrie met ananas staat dezelfde kipkerrie maar dan zonder ananas... Misschien een tip voor je?
verse kipkerrie is na twee weken niet vers meer.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:07 schreef RijstNatie het volgende:
Wat dacht je van verse kip kerry salade die je 2 weken kan bewaren inplaats van Johoma salade die na 2 jaar nog houdbaar is
ik heb deze wel eens gemaakt , niet zelf verzonnen hoor , maar van het internet gehaaldquote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:23 schreef Oblivion het volgende:
Iemand een lekker recept van kip-kerrie-salade?![]()
Thanks!quote:
mmh dat ga ik ook eens proberen..quote:Op woensdag 23 februari 2005 08:34 schreef Xlarge het volgende:
[..]
ik heb deze wel eens gemaakt , niet zelf verzonnen hoor , maar van het internet gehaald
quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:25 schreef Eastwood het volgende:
tip: gooi wat cayenne peper en wat extra masala door de kerry salade, dan word ie ff wat pitteger, en dat is voor de mensen die van pittig eten houden net nog ff iets lekkerder (naar mijn smaak)
Dat was ook mijn bezwaar, ik wil die zoals in "de broodjeswinkel" lekker veel grote stukken kip en weinig ananasquote:Op zondag 27 februari 2005 12:56 schreef liquid-orange het volgende:
Die van de Aldi! Ik heb die van Johma ook wel eens gehad, maar daar zit waarschijnlijk 1 stukje kip per bakje in. Er zit idd veel te veel aardappel in.
Dan zul je hem denk ik toch zelf moeten gaan maken. Want ik ben nog geen andere tegengekomen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:41 schreef Smopjes het volgende:
[..]
Dat was ook mijn bezwaar, ik wil die zoals in "de broodjeswinkel" lekker veel grote stukken kip en weinig ananas
Je kunt ook gewoon zelf extra kip in de kant-en-klare salade doen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:43 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dan zul je hem denk ik toch zelf moeten gaan maken. Want ik ben nog geen andere tegengekomen.
die van de aldi is/was in twee varianten. een met en een zonder ananas. die zonder vruchten is echt, nogmaals, bijzonder lekker.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:43 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dan zul je hem denk ik toch zelf moeten gaan maken. Want ik ben nog geen andere tegengekomen.
De zelfgemaakte kip kerrie van de Jumboquote:Op woensdag 16 februari 2005 13:48 schreef FunnyMuffin het volgende:
Lekker man, kip-kerrie salade!
Ik kocht net een pakje van Johma, maar hoewel de geur wel goed was ,vond ik er maar weinig stukjes kip inzitten en veel te veel vieze blokjes aardappel.
Wie weet een beter merk kip-kerrie salade?![]()
ken je hem van de aldi?quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:30 schreef DuchessX het volgende:
[..]
De zelfgemaakte kip kerrie van de Jumbo![]()
Andere merken zijn NIET lekker.
Morgen eens kijken danquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die van de aldi is/was in twee varianten. een met en een zonder ananas. die zonder vruchten is echt, nogmaals, bijzonder lekker.
zulle we gewoon verder gaan met het ophemelen van de kip kerry salade van de aldiquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die van de aldi is/was in twee varianten. een met en een zonder ananas. die zonder vruchten is echt, nogmaals, bijzonder lekker.
Moet je toch even beter kijken. Ik vind die namelijk de lekkerste die ik ken, voor een goede prijs.quote:Op woensdag 23 februari 2005 17:19 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind die van de Aldi ook het lekkerst, maar ook teveel ananas (heb zonder ananas ook nog nooit gezien?)
Die zonder de vruchten van de Aldi moet je hebben, die zit boordevol kip! Echt heel lekker!quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:48 schreef FunnyMuffin het volgende:
Lekker man, kip-kerrie salade!
Ik kocht net een pakje van Johma, maar hoewel de geur wel goed was ,vond ik er maar weinig stukjes kip inzitten en veel te veel vieze blokjes aardappel.
Wie weet een beter merk kip-kerrie salade?![]()
klinkt goed. Reden waarom de kipfilet te koken en niet te bakken/braden, dan heb je dat smaakje er nog bij...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:00 schreef Curiosity het volgende:
KipKerrieSalade
300 Gram Kipfilet
Zout en Peper
1 middelgrote ui
Kerriepoeder ( naar eigen smaak)
5 el Mayonaise
5 el Koffieroom
1 Augurk
1 el Worcestersaus
Kruid de kip met zout en peper en kook hem gaar. Als de kip gaar is laat je hem afkoelen en snijd je hem in kleine stukjes.
Snipper de ui fijn en snijd de augurk in kleine stukjes.
Meng daarna de worcestersaus, mayonaise, kerriepoeder, de gesnipperde ui, de fijngesneden augurk en de koffieroom door elkaar.
Voeg daarna de kip er aan toe en klaar is je salade!
Als je de kip bakt krijg je meestal zo'n knapperig korstje wat niet lekker is in de salade.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:35 schreef Eastwood het volgende:
[..]
klinkt goed. Reden waarom de kipfilet te koken en niet te bakken/braden, dan heb je dat smaakje er nog bij...
maar ga het zeker een keer proberen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |