ja daar probeer ik me ook in te verdiepen dat het wellicht ergens anders aan ligt. in verschillende ruzietjes heb ik er dan ook op aangestuurd dat hij zocht naar mogelijkheden om boos te worden en heb hem geconfroteerd met het feit dat hij misschien niet blij is met onze relatie... elke keer wordt dan toch weer bewezen dat dat het niet is maar dat hij gewoon heel erg snel boos wordt en niet "zoekt" naar een reden om boos te zijn. Hij heeft dit ook naar zijn ouders en andere mensen die dichter bij hem staan, mensen waarvan hij houdt. Het zit in zijn genen, het komt aan één kant van de familie voor... is geen excuus natuurlijk, ik zoek een manier om er mee om te gaan voor mezelf maar ook voor hem... het is niet zo dat ik hierdoor bij hem weg zou gaan maar het is wel een vervelende eigeschap...quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:45 schreef R0elio het volgende:
ik denk niet dat het ligt aan het feit dat het een binnenvetter is, men zegt over mij hetzelfde alleen heb ik het probleem dat ik niet boos kan worden, zelfs al wordt me de pis helemaal lauw gemaakt dan nog trek ik mijn schouders op en ga iets anders doen ..
Als hij zich trouwens over zulke kleine dingen zo boos kan maken, is er dan niet iets anders aan de hand? Misschien is het verstandig om samen eens met een maatschappelijk werker of psychotherapeut te gaan praten ...
ik denk ook niet dat er iets in zijn verleden is gebeurd of dat hij die boosheid opzoekt. volgens mij ziet hij gewoon niet dat boos worden geen zin heeft..quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:50 schreef toscane het volgende:
[..]
ja daar probeer ik me ook in te verdiepen dat het wellicht ergens anders aan ligt. in verschillende ruzietjes heb ik er dan ook op aangestuurd dat hij zocht naar mogelijkheden om boos te worden en heb hem geconfroteerd met het feit dat hij misschien niet blij is met onze relatie... elke keer wordt dan toch weer bewezen dat dat het niet is maar dat hij gewoon heel erg snel boos wordt en niet "zoekt" naar een reden om boos te zijn. Hij heeft dit ook naar zijn ouders en andere mensen die dichter bij hem staan, mensen waarvan hij houdt. Het zit in zijn genen, het komt aan één kant van de familie voor... is geen excuus natuurlijk, ik zoek een manier om er mee om te gaan voor mezelf maar ook voor hem... het is niet zo dat ik hierdoor bij hem weg zou gaan maar het is wel een vervelende eigeschap...
nou... het is juist een fijne persoon in de omgang, sociaal, lief, attent, gezellig, geïnteresseerd, maar bij de mensen die dicht bij hem staan: soms snel boos en een grote omslag van de goede eigenschappen (zie boven) naar veel slechte eigenschappen. het bijdraaien duurt dan weer even....quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:56 schreef Salvad0R het volgende:
klinkt alsof die persoon niet fijn is in dagelijkse omgang
Ik maakTE het altijd weer goed... nu laat ik het gaan totdat het over is of ik klaag dat ie zo moeilijk zo over niets... maar ik geef niet echt meer mee omdat het nergens over gaat zeg ik ook geen sorry meer, dat deed ik vroeger dus wel...quote:Op woensdag 16 februari 2005 14:00 schreef skiczukie het volgende:
Wat is jouw rol in de ruzies? Maak jij het vaak goed? Benader je hem steeds? Of wacht je af? Als hij de ruzies meestal begint en weer sust, dan zou ik serieus eens nadenken over de toekomst met hem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |