quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:33 schreef Magneet het volgende:
ik ga vanaaf naar een voorstelling van Jochem Meijer
quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:33 schreef Magneet het volgende:
ik ga vanaaf naar een voorstelling van Jochem Meijer
Ohhh,... het is Myjer,...quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:36 schreef Magneet het volgende:
http://www.zwartekat.nl/myjer/
hmm ik zie net dat het myjer is
Oh Ok...quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:36 schreef Magneet het volgende:
quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:38 schreef Blumchen het volgende:
Ik snap niet waarom jullie zo belachelijk doen als er een nieuw iemand binnen komt..
![]()
Noem het traditie !quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:38 schreef Blumchen het volgende:
Ik snap niet waarom jullie zo belachelijk doen als er een nieuw iemand binnen komt..
![]()
kijk...... hèhè duidelijk..... gaat leuk worden danquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:36 schreef Magneet het volgende:
Ik dacht een worstelaarquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:40 schreef Magneet het volgende:
Jochem Myjer is gewoon een geweldige cabaretier
kan ik je ook inhuren??quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:41 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
kijk...... hèhè duidelijk..... gaat leuk worden dan![]()
Dat is echt niet alleen als er een nieuw iemand binnenkomt. Je moet die gasten eens in het echt meemakenquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:38 schreef Blumchen het volgende:
![]()
eehh Ch0as is er nu nietquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:38 schreef Blumchen het volgende:
![]()
Kan je dan neit een site maken waar alleen gijsjes kunnen reageren..In plaat van iedereen die hier binnen komt te gaan afzeiken? (ik bedoel dit niet gemeen, maar zo voelt het!)quote:
halloquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:43 schreef Quinny het volgende:
![]()
Zo net even een uurtje liggen pitten op de bank
We zijn erg ja,........ leef ermeequote:Op woensdag 16 februari 2005 12:44 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Kan je dan neit een site maken waar alleen gijsjes kunnen reageren..In plaat van iedereen die hier binnen komt te gaan afzeiken? (ik bedoel dit niet gemeen, maar zo voelt het!)
we zeiken niet iedereen af hoor maar iedereen moet wel de Gijsjes test afleggen en die doorsta jij nu toch al niet meerquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:44 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Kan je dan neit een site maken waar alleen gijsjes kunnen reageren..In plaat van iedereen die hier binnen komt te gaan afzeiken? (ik bedoel dit niet gemeen, maar zo voelt het!)
Whahaha.. nee hoor t is gewoon mijn kamer, met al nieuwe spulletjes..quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Had trouwens een heel ander idee van je room voordat ik op je plaatje klikte daar![]()
Anders doe je even overdreven serieusquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:44 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Owkeejjj.....quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:22 schreef Nadientje het volgende:
ik ga stoppen hier op foksommige dingen doen me teveel pijn om te lezen en ik word er gewoon misselijk van ... degene die ervan af weten zullen het wel begrijpen... en de rest misschien tot over een tijdje..
op msn ben ik wel gewoon hoor...
![]()
![]()
Jammer... op msn verder dan maar.quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:22 schreef Nadientje het volgende:
ik ga stoppen hier op foksommige dingen doen me teveel pijn om te lezen en ik word er gewoon misselijk van ... degene die ervan af weten zullen het wel begrijpen... en de rest misschien tot over een tijdje..
![]()
![]()
ik ben uren bezig geweest met passen en meten maar ik kan er hier echt geen kwijtquote:Op woensdag 16 februari 2005 13:07 schreef Toadette het volgende:
[..]
heerlijk die vaatwasser van ons
Nou succes dan maar chick!!quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:22 schreef Nadientje het volgende:
![]()
![]()
WHOEHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA !!quote:
You wishquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
eehh Ch0as is er nu niet
die wannabe van een Struikrover ook niet
dus..... nee......
DOEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Whahahahahahahahahhaquote:
Dat lachje ook nu van hem.... helemaal trots op zijn trompetquote:Op woensdag 16 februari 2005 13:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whahahahahahahahahha
Zo kijk ik ineens heel anders tegen B zijn hoofd aan![]()
![]()
![]()
Die show ADHD was erg goed.quote:
quote:
Ja.. t was idd niet te doen..quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:54 schreef kepler het volgende:
[..]
komt omdat het zoooooooo langzaam was vandaag![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:00 schreef kepler het volgende:
[..]
jij bent daarintegen wel te doen![]()
![]()
Geen vriend, wel telefoon!!quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:06 schreef kepler het volgende:
[..]
je hebt vast al een vriend
of geen telefoon
quote:
Kom maar met de auto danquote:Op donderdag 17 februari 2005 00:11 schreef kepler het volgende:
[..]
ik pak de volgende trein naar vlissingen, ow wacht... er rijden geen treinen naar Vlissingen
* Blumchen is onderwegquote:Op donderdag 17 februari 2005 00:15 schreef kepler het volgende:
[..]
kheb geen auto
je kan ook naar Delft komen![]()
This has got desperate written... all over it!quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:11 schreef kepler het volgende:
[..]
ik pak de volgende trein naar vlissingen, ow wacht... er rijden geen treinen naar Vlissingen
quote:Op donderdag 17 februari 2005 07:05 schreef -Struikrover- het volgende:
Stroooooooooooooooooooooooooooolie , goedemorgen![]()
Gijsquote:Op donderdag 17 februari 2005 07:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
This has got desperate written... all over it!
quote:
moe heet dat ...... moequote:
quote:Op donderdag 17 februari 2005 08:47 schreef Strolie75 het volgende:
Gijsssssssssssssssssssssssssjes
Bijna weekendIk ga lekker vakantie vieren in Azeroth.
![]()
Altijdquote:Op donderdag 17 februari 2005 08:52 schreef silver-surfer het volgende:
...jij bent morgen vrij he!!
![]()
quote:Man doodt broer voor beter leven
Uitgegeven: 17 februari 2005 07:24
PHNOM PHEN - Een 37-jarige Combodjaan heeft zijn verslaafde broer doodgeschoten in de hoop dat hij reïncarneert en het in een volgend leven beter heeft. Dat heeft de politie in de stad Kampong Speu donderdag gezegd.
Volgens de dader was de enige manier om zijn broer van zijn verslaving aan methamfetamine af te helpen hem te doden. Nadat hij hem had doodgeschoten, cremeerde hij het slachtoffer. Vervolgens hield hij een ceremonie in de hoop dat zijn broer zou worden herboren en dan een beter leven zou krijgen.
In het boeddhistische Cambodja geloven mensen in reïncarnatie en terugkeer in een volgend leven.
In colombiaquote:Op donderdag 17 februari 2005 09:05 schreef Strolie75 het volgende:
Humor zou zijn als hij terugkwam als neger.
quote:Op donderdag 17 februari 2005 09:05 schreef Strolie75 het volgende:
Humor zou zijn als hij terugkwam als neger.
quote:Op donderdag 17 februari 2005 09:14 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
gijsssss![]()
wanneer gaan ze nou in je ogen laseren![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2005 09:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
![]()
Volgende week donderdag Gijs![]()
![]()
Ik heb gevraagd of ze foto's voor je willen nemen.
Ik ookquote:Op donderdag 17 februari 2005 08:52 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
...jij bent morgen vrij he!!
![]()
Ben je weer irritant vandaag bolle roetmopquote:
Magneet heeft ook een afspraak gemaakt maar het duurt lang aangezien de Deathstar volledig volgeboekt isquote:Op donderdag 17 februari 2005 09:14 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
gijsssss![]()
wanneer gaan ze nou in je ogen laseren![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2005 09:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Magneet heeft ook een afspraak gemaakt maar het duurt lang aangezien de Deathstar volledig volgeboekt is
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2005 09:33 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ben je weer irritant vandaag bolle roetmop
quote:Op donderdag 17 februari 2005 09:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Magneet heeft ook een afspraak gemaakt maar het duurt lang aangezien de Deathstar volledig volgeboekt is
Die ogen van jou...quote:Op donderdag 17 februari 2005 09:39 schreef Magneet het volgende:
[..]sterker nog ze zin een grotere versie voor me aan het bouwen. De deathstar was niet sterk genoeg.
na de 2e keer lezen begreep ik emquote:Op donderdag 17 februari 2005 09:39 schreef Magneet het volgende:
[..]sterker nog ze zin een grotere versie voor me aan het bouwen. De deathstar was niet sterk genoeg.
2 keer maarquote:Op donderdag 17 februari 2005 09:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
na de 2e keer lezen begreep ik em![]()
ik leer het welquote:
heb je een bruiloft morgen??quote:
en jij moet je bek houdenquote:
quote:
Juist!quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:38 schreef Chocobo het volgende:
Ben toch druk bezig met WoW !
quote:On Xbox Live, players can race, create car clubs (clans), compete against as many as eight people simultaneously, vie using an ELO ranking system, race in any of the modes using headsets, check friends' lists, or simply use Xbox Live Aware. You also can race the entire Career Mode online if you choose, as the game will match you with same-ranking players. Forza's Xbox Live is going to blaze new trails
Toch heb ik er last van... ben zo benieuwd naar Conker... die ga ik blind halen hoor...quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:38 schreef Chocobo het volgende:
Conker: Live and Reloaded van ontwikkelaar Rare zal niet in maart verschijnen, maar drie maanden later: 21 juni is de nieuwe datum om in je agenda te zetten, mits je een fan bent van de schattige, maar oh-zo gevaarlijke Conker!
Heb je die naar mijn xs4all.nl account verstuurd poepiequote:
Waren allemaal screenshots van WoW. Heb ze hier niet op mijn PC staan.quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:07 schreef Chocobo het volgende:
Heb je die naar mijn xs4all.nl account verstuurd poepie![]()
Zie ik vanavond pas want ik weet het password niet meer voor webmail
![]()
Of je mailed hem ook even naar mijn werk !
Ik heb hem...quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:09 schreef mr_Brown het volgende:
MAGNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET
kan je dat schnappie filmpje naar mij mailen??? ofzo?? hij is van je webspace af
Ik weet niet wat leuker is,... een neger in een krokodillenpakkie, of een neger die het ook nog leuk vind om daarin te lopenquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:09 schreef mr_Brown het volgende:
MAGNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET
kan je dat schnappie filmpje naar mij mailen??? ofzo?? hij is van je webspace af
of kan je hem op je ftp zetten?? ik heb jouw account nog hier geconnect, alleen geen toegang meer
31 mbquote:
Neee,.... ik ga proberen in te loggenquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Waren allemaal screenshots van WoW. Heb ze hier niet op mijn PC staan.![]()
http://www.xs4all.nl/~sanderm/Fok!/schnappie.mpegquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:13 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
31 mbdoe dan maar op je ftp zetten magneet, als dat kan
Ik word kotsmisselijk van dat uistellen van die spellen.. niet 1 nee, alle leuke spellen worden maar uitgesteld.quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:38 schreef Chocobo het volgende:
Conker: Live and Reloaded van ontwikkelaar Rare zal niet in maart verschijnen, maar drie maanden later: 21 juni is de nieuwe datum om in je agenda te zetten, mits je een fan bent van de schattige, maar oh-zo gevaarlijke Conker!
In het echt ook hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:21 schreef Chocobo het volgende:
NEEE ,,.... whahaha Strol is een zware Arierin WoW
Ach, denk maar zo. Als ze een buggerig product op de markt brengen heb je er meer last van. Ze moeten gewoon niet zo lang van tevoren beginnen met hypen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:23 schreef Bastard het volgende:
Ik word kotsmisselijk van dat uistellen van die spellen.. niet 1 nee, alle leuke spellen worden maar uitgesteld.![]()
![]()
Gijs heb net die pics bekeken... prachtig daar,....quote:
Heb je screenshots gezien gijsquote:
Twee dagen geleden moest ik opeens naar zijn poppetje komen kijken. Vraagt tie of ik hem ook niet veel op mijn vader vind lijken...quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:21 schreef Chocobo het volgende:
NEEE ,,.... whahaha Strol is een zware Arierin WoW
CHIIICCCK!!!quote:
Gijs,... beter maken ze een goed product... helemaal met Conker,... dat mag en zal niet falen. Beter dat dan games van EA waarin aandeelhouders de woorden 'release maar,.. fouten boeien ons niet,.. geld geld geld' zeggen met bugs en alles.quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik word kotsmisselijk van dat uistellen van die spellen.. niet 1 nee, alle leuke spellen worden maar uitgesteld.![]()
![]()
voor lul staanquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat leuker is,... een neger in een krokodillenpakkie, of een neger die het ook nog leuk vind om daarin te lopen![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:25 schreef Toadette het volgende:
[..]
Twee dagen geleden moest ik opeens naar zijn poppetje komen kijken. Vraagt tie of ik hem ook niet veel op mijn vader vind lijken...![]()
![]()
Dat gedeelde waar die dwarfs wonen heb ik ook gister pas voor het eerst betreden. Moet ik nu ook gaan verkennen. Maar Stormwind is echt mooi, lijkt zo uit Lord of the Rings te zijn gegrepen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:25 schreef silver-surfer het volgende:
Heb je screenshots gezien gijs
Heel mooi daar
Level 13 ook
Hé Jostiquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
![]()
Dat is ook mijn schuld,..quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon niet zo lang van tevoren beginnen met hypen.![]()
Bleek achteraf gelukkig wel mee te vallen.quote:
dat is wat minder gezellig.quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:26 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
CHIIICCCK!!!![]()
Hoe is het om met een verslaafde man te leven![]()
Nee, is schuld van de uitgever. Ze moeten het bestaan van een spel pas bevestigen wanneer het bijna af is, of op z'n minst wanneer ze een realistische datum voor de release kunnen geven.quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:28 schreef Chocobo het volgende:
Dat is ook mijn schuld,..heb dit spel vanaf het begin gehypt hier en mijn hype zal waargemaakt worden... dit spel gaat heeersen
Stel je toch niet zo aan. Als ik de hele avond voor de TV hang miep je ook niet.quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:31 schreef Toadette het volgende:
dat is wat minder gezellig.
Je verwacht wel dat ik op de bank kom zitten als jij als een zombie achter je laptop hangt, omdat het anders ongezellig zou zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Stel je toch niet zo aan. Als ik de hele avond voor de TV hang miep je ook niet.![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:35 schreef Toadette het volgende:
[..]
Je verwacht wel dat ik op de bank kom zitten als jij als een zombie achter je laptop hangt, omdat het anders ongezellig zou zijn.
Je zal merken dat een nieuw wapen steeds sterker wordt naarmate je er mee omgaat.quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bleek achteraf gelukkig wel mee te vallen.Heb nu trouwens ook een zwaard. Heerlijk, super veel damage.
![]()
Ik ben nu level 10... bijna 11... maar ik zit nog steeds in dezelfde provincie als waar ik startte... ik moet alles zien!!quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat gedeelde waar die dwarfs wonen heb ik ook gister pas voor het eerst betreden. Moet ik nu ook gaan verkennen. Maar Stormwind is echt mooi, lijkt zo uit Lord of the Rings te zijn gegrepen.![]()
Welk level ben jij?
Hoeveel damage sla jij nu gijs?quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bleek achteraf gelukkig wel mee te vallen.Heb nu trouwens ook een zwaard. Heerlijk, super veel damage.
![]()
quote:Though I cannot say for sure whether Forza will top Burnout 3 as the fastest looking game on the planet, it's clear GT4 won't. That said, with all car games, switching camera angles makes a big difference in how gamers perceive speed, and it's no different in Forza. The fastest cars in MS's game, however, do freaking rip, even in this early preview build. The McLaren F1 GTR, the Ferrari 88 #IMSA 550, and the Dodge Viper are all astonishingly speedy.
Geen idee, maar mijn skills stijgen nog steeds.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:06 schreef silver-surfer het volgende:
Hoeveel damage sla jij nu gijs?
Had met de Chief afgesproken dat we begin maart een datum zouden prikkenquote:
* trommel , trommel *quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Had met de Chief afgesproken dat we begin maart een datum zouden prikken
vanmiddag ga ik hem halenquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:52 schreef -Struikrover- het volgende:
Keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepler, heb je die demo al?
Anders geef je die 14 euro voor de blad zelf even uit. Cheapassquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:52 schreef -Struikrover- het volgende:
Keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepler, heb je die demo al?
dat is goed.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Had met de Chief afgesproken dat we begin maart een datum zouden prikken
quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:08 schreef kepler het volgende:
[..]
vanmiddag ga ik hem halen
maar dan krijg je hem toch pas over anderhalve week
we kijken welquote:Op donderdag 17 februari 2005 13:20 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
volgende week kom ik even langs ja![]()
quote:
Gijs..... ik heb er ook zoooooooooooooveel zin inquote:
quote:
quote:
pleur nou toch oooooooooooooooooooooooooooooooopppppppppppppppppppppppppppquote:
Hypehoer ...quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:38 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gijs..... ik heb er ook zoooooooooooooveel zin in![]()
zal ik je wel ff laten zien wat autorijden is
![]()
misschien begrijp je het zo:quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:45 schreef mr_Brown het volgende:
misschien begrijp je het zo:
Ga wEg rOt oP J3 bNt nIeT W3LkOm hIeR ZoUt oP KsStT MeT Je kUt 4JaX
quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
pleur nou toch ooooooooooooooooooooooooooooooooppppppppppppppppppppppppppp![]()
![]()
![]()
![]()
Ja idd.. GT4 is qua graphics makkelijk het mooiste console spel dat ik ooit heb gezien...quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
qua graphics is GT4 veeeeeeeeeeel mooier, maar het gaat mij om het live gamen
en dat schijnt wel god te worden met Forza
Niet iedereen word zwaar overbetaald gijs , der zijn ook mensen die een salaris hebben waarmee ze precies rondkomen in een maandquote:Op donderdag 17 februari 2005 13:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Anders geef je die 14 euro voor de blad zelf even uit. Cheapass![]()
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight,quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:38 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zal ik je wel ff laten zien wat autorijden is![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:18 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight,
mr: PGR2 ? is dat een racespel, dat ken ik niet
Hoe zal ik het zeggen;quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]sorry hoor........ maar had ik het tegen jou
quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:16 schreef mr_Brown het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maat van me zocht dit plaatje: [afbeelding]
dus ik verwijs em naar mijn webspace
komt ie met deze foto: WTF!!!!!!!!!! wat is dit man!!!!
[afbeelding]
dus ik zeg: ja lachen hè.... is een vriend van me
hij: NEEEEEEEEEEEEEEEEE tering!!!!!!!!!!! wtf wat ranzig!!!
ik: eehhhh het is een fotoshop![]()
hij: oh
Ach hou toch je smoelquote:Op donderdag 17 februari 2005 14:52 schreef silver-surfer het volgende:
Nee joh.... Geen Hahahahahahahahahahhaa ....
quote:
quote:
Ohw please, ga nou niet zo mans lopen doen. Ik bitchslap je de kamer rond.quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:21 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Kom dan vechten ronde piggelmee
Ja joh... Ga je dan eerst op een gepanserde stoel staan.. dan haal je mijn heup misschien...quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw please, ga nou niet zo mans lopen doen. Ik bitchslap je de kamer rond.
Gijs, serieus. Het is dat ik niet weet waar je huis woont, anders zocht ik je op.quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:32 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja joh... Ga je dan eerst op een gepanserde stoel staan.. dan haal je mijn heup misschien...
Lekkerquote:Op donderdag 17 februari 2005 15:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, serieus. Het is dat ik niet weet waar je huis woont, anders zocht ik je op.
Gijs ook ik heb daar een treinkaartje voor nodig !quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:32 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
dan haal je mijn heup misschien...
Ook jij moet thuis nog op je stoel staan om iets uit je keukenkastje te pakken pikquote:Op donderdag 17 februari 2005 15:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ook ik heb daar een treinkaartje voor nodig !
Gijs ik ben blij dat ik in ieder geval nog normaal in de keuken kan staan !quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:52 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ook jij moet thuis nog op je stoel staan om iets uit je keukenkastje te pakken pik
Leuk perspectief zo van onder zeker? ...quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik ben blij dat ik in ieder geval nog normaal in de keuken kan staan !
quote:Op donderdag 17 februari 2005 16:57 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ook
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend
quote:Op donderdag 17 februari 2005 17:07 schreef Toadette het volgende:
[..]jeeh mijn schatje komt naar huis
quote:Op donderdag 17 februari 2005 16:57 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ook
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend
Tis niet eens waar eigenlijk.. maar smaken verschillen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
qua graphics is GT4 veeeeeeeeeeel mooier, maar het gaat mij om het live gamen
Tuurlijk joh... koop eerst maar eens pgr2 als je zo goed kan racenquote:Op donderdag 17 februari 2005 13:38 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gijs..... ik heb er ook zoooooooooooooveel zin in![]()
zal ik je wel ff laten zien wat autorijden is
![]()
Moet ik het weer voor komen doen?quote:Op donderdag 17 februari 2005 18:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tuurlijk joh... koop eerst maar eens pgr2 als je zo goed kan racenWant Forza word fucking moeilijk!!
Tis niet met trommels rijden hequote:Op donderdag 17 februari 2005 18:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Moet ik het weer voor komen doen?
Ook !quote:Op donderdag 17 februari 2005 18:34 schreef Magneet het volgende:
Microsoft vervangt 14,1 miljoen Xbox-voedingskabels
besteld heeft
Ik oook.quote:Op donderdag 17 februari 2005 18:34 schreef Magneet het volgende:
Microsoft vervangt 14,1 miljoen Xbox-voedingskabels
besteld heeft
kheb die Demo, en het is fukcing moeilijk. Zelfs met alle hulpmiddelen stond ik de eerste 10 rondjes nog steeds de helft van de tijd in de grindbakquote:Op donderdag 17 februari 2005 18:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tuurlijk joh... koop eerst maar eens pgr2 als je zo goed kan racenWant Forza word fucking moeilijk!!
Huilie, PGR2 kan je ook al nietquote:Op donderdag 17 februari 2005 19:45 schreef kepler het volgende:
[..]
kheb die Demo, en het is fukcing moeilijk. Zelfs met alle hulpmiddelen stond ik de eerste 10 rondjes nog steeds de helft van de tijd in de grindbak
zal je wel vaker moeten doen de komende tijd voor al die WoW urenquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:13 schreef Strolie75 het volgende:
*Teut is*
Uit eten gegaan met kuiken![]()
We mogen haar geloof ik nog niet vriendin noem.quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:23 schreef gieling het volgende:
Ik mis echt te veel choas vriendin enzo
Ik welquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
We mogen haar geloof ik nog niet vriendin noem.![]()
Klinkt eigenlijk te mooi om waar te zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:30 schreef gieling het volgende:
Zie op marktplaats leuke aanbieding van WoW voor 20E in utrecht zien, ff mailtje gestuurd of de reg code al is ingevoerd
jah, denk dat ie verwacht dat er veel op geboden gaat worden oidquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk te mooi om waar te zijn.![]()
Whehe dat jij daar komt zeg.. jeetje..quote:
Wat wil je nou eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:52 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Whehe dat jij daar komt zeg.. jeetje..
Heb even je tekst normaal gedaan.. Maar t geeft niet
Beetje gezelligheid ofzo denk ikquote:
Dit is een kopie versie met crack en server emulatie. Je kan zelf je eigenquote:Op donderdag 17 februari 2005 22:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk te mooi om waar te zijn.![]()
Opgeven.. whehe.. wat moet ik opgevenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 08:03 schreef gieling het volgende:
[..]
Je geeft niet snel op iig
(change je icoon in een psv type, dan win je roy wel voor je)
KANKERSTRAAAAAAAAAAL NOU TOCH OP MAN!!!!!!!!!!! VROUW WHATEVER!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 08:06 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Opgeven.. whehe.. wat moet ik opgeven
En nee ik verander mijn icoon niet.. Ik ben nou eenmaal voor ajax.. klaar
Dit lijkt me iid een goed moment om weg te gaan zeg.. Wat ben jij ziek in je hoofd om zulke dingen de zeggenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 08:10 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
KANKERSTRAAAAAAAAAAL NOU TOCH OP MAN!!!!!!!!!!! VROUW WHATEVER!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Tis nogal een hecht mensenschuw clubje verder.. schnappie?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 08:12 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Dit lijkt me iid een goed moment om weg te gaan zeg.. Wat ben jij ziek in je hoofd om zulke dingen de zeggen![]()
![]()
![]()
![]()
hèhè teeering!!! wat heb jij een bord voor je kop zeg!!!!!!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 08:12 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Dit lijkt me iid een goed moment om weg te gaan zeg.. Wat ben jij ziek in je hoofd om zulke dingen de zeggen![]()
![]()
![]()
![]()
Aangeven bij BIG.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 08:06 schreef gieling het volgende:
Dit is een kopie versie met crack en server emulatie. Je kan zelf je eigen
server op zetten en met vrienden in een LAN spelen
nee gijsquote:Op vrijdag 18 februari 2005 08:13 schreef gieling het volgende:
ochtend humeurtje brown?
Hé jostiiiii hoe is ie dan??quote:Op vrijdag 18 februari 2005 08:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis nogal een hecht mensenschuw clubje verder.. schnappie?
Koop WoW niet tweedehands, zie dit artikelquote:Op vrijdag 18 februari 2005 08:06 schreef gieling het volgende:
Dit is een kopie versie met crack en server emulatie. Je kan zelf je eigen
server op zetten en met vrienden in een LAN spelen
hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd
groeten Ronald
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 08:35 schreef Strolie75 het volgende:
Heb ik weer....ben ik vrij liggen de servers van WoW plat voor onderhoud
Morgeuh trouwens!
Brown
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op vrijdag 18 februari 2005 08:47 schreef Chocobo het volgende:
Josti, Schnappie, en Strolie![]()
Hoe is het dan pikkies ?
Gijssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op vrijdag 18 februari 2005 08:47 schreef Chocobo het volgende:
Josti, Schnappie, en Strolie![]()
Hoe is het dan pikkies ?
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 08:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijssssssssssssssssssssssssssssssss![]()
Alles lekker hoor. Rustig aan het wakker worden.
![]()
Gangstersquote:Op vrijdag 18 februari 2005 08:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
alles lekker dan
![]()
ben je lekker vrij gozert
![]()
He pikkie !quote:Op vrijdag 18 februari 2005 08:53 schreef silver-surfer het volgende:
Mogu.... Strol, Cho, Bolle Brown, B
Tering wat ben ik mol zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |