quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:33 schreef Magneet het volgende:
ik ga vanaaf naar een voorstelling van Jochem Meijer
quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:33 schreef Magneet het volgende:
ik ga vanaaf naar een voorstelling van Jochem Meijer
Ohhh,... het is Myjer,...quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:36 schreef Magneet het volgende:
http://www.zwartekat.nl/myjer/
hmm ik zie net dat het myjer is
Oh Ok...quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:36 schreef Magneet het volgende:
quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:38 schreef Blumchen het volgende:
Ik snap niet waarom jullie zo belachelijk doen als er een nieuw iemand binnen komt..
![]()
Noem het traditie !quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:38 schreef Blumchen het volgende:
Ik snap niet waarom jullie zo belachelijk doen als er een nieuw iemand binnen komt..
![]()
kijk...... hèhè duidelijk..... gaat leuk worden danquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:36 schreef Magneet het volgende:
Ik dacht een worstelaarquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:40 schreef Magneet het volgende:
Jochem Myjer is gewoon een geweldige cabaretier
kan ik je ook inhuren??quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:41 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
kijk...... hèhè duidelijk..... gaat leuk worden dan![]()
Dat is echt niet alleen als er een nieuw iemand binnenkomt. Je moet die gasten eens in het echt meemakenquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:38 schreef Blumchen het volgende:
![]()
eehh Ch0as is er nu nietquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:38 schreef Blumchen het volgende:
![]()
Kan je dan neit een site maken waar alleen gijsjes kunnen reageren..In plaat van iedereen die hier binnen komt te gaan afzeiken? (ik bedoel dit niet gemeen, maar zo voelt het!)quote:
halloquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:43 schreef Quinny het volgende:
![]()
Zo net even een uurtje liggen pitten op de bank
We zijn erg ja,........ leef ermeequote:Op woensdag 16 februari 2005 12:44 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Kan je dan neit een site maken waar alleen gijsjes kunnen reageren..In plaat van iedereen die hier binnen komt te gaan afzeiken? (ik bedoel dit niet gemeen, maar zo voelt het!)
we zeiken niet iedereen af hoor maar iedereen moet wel de Gijsjes test afleggen en die doorsta jij nu toch al niet meerquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:44 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Kan je dan neit een site maken waar alleen gijsjes kunnen reageren..In plaat van iedereen die hier binnen komt te gaan afzeiken? (ik bedoel dit niet gemeen, maar zo voelt het!)
Whahaha.. nee hoor t is gewoon mijn kamer, met al nieuwe spulletjes..quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Had trouwens een heel ander idee van je room voordat ik op je plaatje klikte daar![]()
Anders doe je even overdreven serieusquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:44 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Owkeejjj.....quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:22 schreef Nadientje het volgende:
ik ga stoppen hier op foksommige dingen doen me teveel pijn om te lezen en ik word er gewoon misselijk van ... degene die ervan af weten zullen het wel begrijpen... en de rest misschien tot over een tijdje..
op msn ben ik wel gewoon hoor...
![]()
![]()
Jammer... op msn verder dan maar.quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:22 schreef Nadientje het volgende:
ik ga stoppen hier op foksommige dingen doen me teveel pijn om te lezen en ik word er gewoon misselijk van ... degene die ervan af weten zullen het wel begrijpen... en de rest misschien tot over een tijdje..
![]()
![]()
ik ben uren bezig geweest met passen en meten maar ik kan er hier echt geen kwijtquote:Op woensdag 16 februari 2005 13:07 schreef Toadette het volgende:
[..]
heerlijk die vaatwasser van ons
Nou succes dan maar chick!!quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:22 schreef Nadientje het volgende:
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |