Dank jequote:Op donderdag 17 februari 2005 19:32 schreef Bowiefan het volgende:
............
Briggy beterschap) laptop in bed - hoofdpijn - met je hoofd op de laptop in slaap gevallen:?
quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:40 schreef Briggy het volgende:
nou begrijp ik eens al die vierkante vakjes op mijn wang vanochtend![]()
Volgens mij wordt het kkkkkkkkkkoudquote:Op donderdag 17 februari 2005 19:52 schreef Xilantof het volgende:
heeft men nog fotografische uitstapjes geplanned komend weekend?
in het motto van vooruit denken
koud met een zonnetje?quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:56 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het kkkkkkkkkkoud
En hoezo komend weekend![]()
Sorry, verkeerde muisknop enzo, geen geplande actie.... Dus je beeld van mij ligt niet overhoop, je kunt weer gerust gaan slapen .... (straks).quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:43 schreef Bowiefan het volgende:
Is Borelius aan het postkrikken of aan het kwartettendat is wel de laatste waarvan ik dat verwacht zou hebben
[..]
Nonixje is zo blij dat ze eindelijk een dagje vrij is, die is daar al een week mee bezigquote:Op donderdag 17 februari 2005 19:58 schreef Xilantof het volgende:
[..]
koud met een zonnetje?
en jij gaat zeker morgen al fotograferen?
Ik ben zo vrij geweest om je even te reparerenquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:00 schreef Borelius het volgende:
[..]
Sorry, verkeerde muisknop enzo, geen geplande actie.... Dus je beeld van mij ligt niet overhoop, je kunt weer gerust gaan slapen .... (straks).
Klinkt als hele-dag-lekker-met-vrouwkje-op-de-bank-lig-weerquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:35 schreef Oceanonix het volgende:
De kans op neerslag is nogal groot (70%) het hele weekend.
De kans op zon daar in tegen is klein (20%)
De kans dat je het buiten koud krijgt zonder jas is groot (100%) (temp onder de 5 gr en boven de -2 gr)![]()
Zullen we dat nou gewoon eens afwachten en dan maandag bespreken of het nou eigenlijk fotoweer is geweestquote:Op donderdag 17 februari 2005 20:39 schreef Xilantof het volgende:
klinkt niet als goed fotoweer.
okee okeequote:Op donderdag 17 februari 2005 20:59 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Zullen we dat nou gewoon eens afwachten en dan maandag bespreken of het nou eigenlijk fotoweer is geweest
Tot nader order is het komend/huidig* weekend fotoweer![]()
*afhankelijk of je weekend al begonnen is, nog moet beginnen of nog niet in zicht is
Neequote:Op donderdag 17 februari 2005 20:59 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Zullen we dat nou gewoon eens afwachten en dan maandag bespreken of het nou eigenlijk fotoweer is geweest
Hej!!quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:24 schreef Bowiefan het volgende:
je kent flash toch
de drankkast natuurlijk
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:05 schreef Rewimo het volgende:
Nog een half dagje voor mijn weekend begint. En dan ben ik eindelijk niet meer Christanloos
Misschien die indeler eens bedanken voor het feit dat ie je als supermens beschouwt, maar dat je nu eens een dag als gewoon mens wilt doorbrengen, om dat gevoel niet te verliezen.en anders brengt die indeler zelf maar eens de post rond, als ie tenminste klaar is met indelenquote:Op donderdag 17 februari 2005 21:59 schreef ultra_ivo het volgende:
Maar eens zien of ik de indeler ervan kan overtuigen dat het voor morgen verstandig is mij geen overwerk te geven.
quote:
Bofkontquote:
Het is een interessant projectquote:
Zucht Hij wel......quote:Op donderdag 17 februari 2005 23:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bofkont. Ik ga morgen lekker vergaderen
.
quote:
* oren spitstquote:
fijn te horen Briggyquote:Op donderdag 17 februari 2005 23:37 schreef Briggy het volgende:
Dag Bowiefan![]()
Hij gaat al weer een stuk beter hier... de laptop gaat vanavond weer aan in bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |