SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees gerust de andere karakters(Zijn zus, neefje, buurvrouw en Agent) hebben ook allemaal een leuke bijdrage.quote:Op donderdag 17 februari 2005 00:37 schreef Tackleberry het volgende:
Ik heb alleen de pilot gezien en die was wel aardig. Ben benieuwd of 'Joey alleen' genoeg is om een goede show in elkaar te zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Now let me explain the difference between me and you,
I practice real hard and do the tricks I do.
I practice untill there are no tricks left,
So I can make sure that I beat ya ass.
Precies, ik wil desperate housewives ook gaan volgen vanaf maart, maar ik snapte echt helemaal niet waar iedereen het over had in dat topic.quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:45 schreef mechatronics het volgende:
[..]
Goed idee om dit SPOILERVRIJ te houden, ik zat per ongeluk ook al te kijken in het topiv over desperate housewives, en daar was t voor mij ook al bijne overspoilerd, beetje jammer.
quote:Op zondag 20 februari 2005 18:20 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben benieuwd. Ik ga het zeker kijken.
Oftewel rond uit slecht...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:17 schreef OnaNia het volgende:
289.000 kijkers gister.
Ik vond het nog wel meevallen, maar ik had er dan ook niets van verwacht (Friends was een topserie met 6 goede karakters, haal er eentje uit en je mist de rest was mijn gedachte). Ik denk dat het wel scheelt met wel verwachtingspatroon je begint te kijken.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:37 schreef mechatronics het volgende:
ja, das best slecht ja.
ik vond de show eerlijk gezegd redelijk tegenvallen ook.
Misschien had ik er gewoon een te hoge pet van op...
quote:Maandag 24 oktober om 23.05 uur
The Fancy Sister
Joey’s en Gina’s zus Mary Theresa komt bij hen op bezoek. Gina kan haar niet uitstaan omdat ze denkt dat de wereld alleen maar om haar draait. Als Mary Theresa ontdekt dat haar verlovingsring nep is besluit ze haar bruiloft af te zeggen en in Californië te blijven. Joey en Gina doen er alles aan om haar weer naar New York te krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |