abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25112049
VMBO/MBO-ers zijn in de praktijjk slimmer
HAVO/HBO zijn theoretisch gezien slimmer
sorry voor al m'n typfouten
pi_25112570
Zeg, bestaat de MAVO trouwens niet meer?
  woensdag 16 februari 2005 @ 13:50:31 #203
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_25112837
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 12:58 schreef surferr het volgende:
Domme Vmbo opmerking
.
pi_25112981
vmbo-ers zijn vaak ook socialer.

Ik ken trouwens vmbo-ers die 10x slimmer zijn dan studenten rechten.
pi_25113166
Och man al die lui die perse willen horen dat ze echt wel slim zijn, waarschijnlijk nog wel slimmer dan veel WO-ers... damn.. ga je druk maken om iets nuttigs
"Cry 'havoc,' and let slip the dogs of war."
pi_25113217
Ze zijn vaak stuk socialer.

Anyway, het is wel waar dat mensen op fok kijken naar je opleiding om te bepalen hoe slim je bent.
Hoe dom ben je dan.
  woensdag 16 februari 2005 @ 15:09:25 #207
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_25113486
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 14:01 schreef Zep_Leddelin het volgende:
vmbo-ers zijn vaak ook socialer.

Ik ken trouwens vmbo-ers die 10x slimmer zijn dan studenten rechten.
rechten is geen studie

en ja vmbo-ers zijn gewoon dommer. Big deal. Die gasten moeten eens leren leven met hun minderwaardigheidscomplex.
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_25113704
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 15:09 schreef Pistol_Pete het volgende:

[..]

rechten is geen studie

en ja vmbo-ers zijn gewoon dommer. Big deal. Die gasten moeten eens leren leven met hun minderwaardigheidscomplex.
Als je minder snel kan leren ben je niet dommer. Nogal kromme vergelijking.
  woensdag 16 februari 2005 @ 17:54:03 #209
87044 MisterICE
The Superstar Bum
pi_25114894
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 15:23 schreef Zep_Leddelin het volgende:

[..]

Als je minder snel kan leren ben je niet dommer.
Als je er 100 dagen over doet om te leren rekenen ipv 10 dag ben je niet dommer zeker
Tell him the liberator who destroyed my property has realigned my perception.
pi_25115331
Gevoellige snaar?
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_25115619
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 17:54 schreef MisterICE het volgende:

[..]

Als je er 100 dagen over doet om te leren rekenen ipv 10 dag ben je niet dommer zeker
Als ik met iemand omga zonder dat ik zijn/haar opleiding weet oid dan let ik op hoe snel die reageert en snapt wat ik zeg niet of die een of andere hoogstaande theorie kent.
pi_25119623
hoe " hoger " opgeleid , hoe kortzichtiger, ik ben eruit.
De Puta Madre
pi_25119840
ROFL! Ja, ik heb VWO. Ja, ik vond het lullig toen een VMBO'er niet met me durfde praten daarom. Ik kan leren, maar ik kan niet lassen. Nou en?
*Edit* Ik schaamde me kapot dat hij dacht dat ik 'meer'was.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_25120087
Ik heb absoluut respect voor lager opgeleiden maar ze moeten zich niet dom of onnozel gaan gedragen want daar heb ik wel hekel aan.
  donderdag 17 februari 2005 @ 02:02:20 #215
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_25121241
Guttegut, hebben we de vmbo-knuffelaars ook weer

Natuurlijk moet je niet iemand louter op z'n opleiding beoordelen, maar van een vmbo'er verwacht ik geen geniale ingevingen, eerder een poging tot inbraak in m'n auto en dat is gewoon de harde praktijk, zeker als je je in een stad als Utrecht begeeft in bepaalde wijken. Lul er omheen wat je wilt, maar het merendeel is gewoon leeghoofdig, lui en impulsief volk.
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 12:06 schreef BrauN het volgende:
Wat een ophef weer over niets zeg... Het is gewoon zo dat er hier veel figuren het woord 'vmbo-er' gebruiken in plaats van 'leeghoofd' of iets dergelijks... Zoek er niet teveel achter, het is gewoon een toffe term om aan te geven dat iemand dom aan het blaten is.

Feit blijft natuurlijk wel dat vmbo-ers vaak ook dom, respectloos en leeghoofdig tuig van de richel zijn.
idd.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_25121274
Goh, dan heb ik geluk, ik mocht met die voormalig VMBO'er meerijden in de bestuurderscabine van de trein...
Ja, hij had zich opgewerkt van perronveger tot machinist.
Zolang hier dom geblaat wordt dat VMBO'ers natuurlijk geen kans hebben, blijft het en self-fulfilling prophecy.......
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_25121288
Sorry ik moet nog steeds niezen
  donderdag 17 februari 2005 @ 02:51:06 #218
87044 MisterICE
The Superstar Bum
pi_25121473
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 00:46 schreef Steijn het volgende:
Ik heb absoluut respect voor lager opgeleiden maar ze moeten zich niet dom of onnozel gaan gedragen want daar heb ik wel hekel aan.
Maw, je hebt een hekel aan alle lager opgeleiden
Tell him the liberator who destroyed my property has realigned my perception.
pi_25122237
Hoger opgeleiden bedenken, lager opgeleiden maken ?
  donderdag 17 februari 2005 @ 09:30:22 #220
104153 DeLeider
Aan het heerschen sinds 1987
pi_25122652
Het is niet vreemd dat mensen die conclusie trekken, ik heb zelf alle vormen van middelbaar onderwijs gevolgd (vwo, vmbo, havo) en doe nu mbo, en tjah, tis btje deprimerend laag denkniveau, maar het leuke is, dat zijn wel de gasten die over 3 jaar bij Shell werken en lachen om hbo/wo dudies die hetzelfde verdienen, maar langer op school zitten. Zelf wil ik btw hbo aot (vapro D) gaan doen na de mbo
Chowi: Zet in je sig dat ik van je hou.
  donderdag 17 februari 2005 @ 09:52:32 #221
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_25122963
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 12:58 schreef surferr het volgende:

Mag ik even heel hard lachen

je bedoelt waarschijnlijk:
HAVO/HBO-ers zijn in de praktijjk slimmer
VWO/Universitair opgeleiden zijn theoretisch gezien slimmer
MAVO/VMBO'ers luisteren goed

De VMBO'ers met wie ik gewerkt heb waren verdomme niet eens in staat een gloeilamp te vervangen. En laten we de dames met de tiepmiep opleiding aub niet vragen een brief in normaal Nederlands te schrijven want dat was echt om te janken. Maar ach, het zijn heerlijk goedkope krachten die doen wat ze verteld wordt. Iemand moet immers het productiewerk doen
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_25124786
quote:
Die zgn. intelligente mensen hebben volgens mij nooit begrepen dat melk niet uit een machine komt, en ze zullen dan ook wel niet begrepen hebben dat er overal mensen voor nodig zijn.
Mensen zijn helemaal niet overal voor nodig, laaggeschoolde arbeid kan ik veel gevallen gewoon geautomatiseerd worden!
Lenen bij Frisia Financieringen betekent profiteren van zeer lage rentes!
pi_25125338
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 09:30 schreef DeLeider het volgende:
Het is niet vreemd dat mensen die conclusie trekken, ik heb zelf alle vormen van middelbaar onderwijs gevolgd (vwo, vmbo, havo) en doe nu mbo, en tjah, tis btje deprimerend laag denkniveau, maar het leuke is, dat zijn wel de gasten die over 3 jaar bij Shell werken en lachen om hbo/wo dudies die hetzelfde verdienen, maar langer op school zitten. Zelf wil ik btw hbo aot (vapro D) gaan doen na de mbo
Je denkt werkelijk dat MBO'ers bij Shell evenveel verdienen als academici bij Shell?
Lenen bij Frisia Financieringen betekent profiteren van zeer lage rentes!
  donderdag 17 februari 2005 @ 12:26:45 #224
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_25125558
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 00:12 schreef Intxaurraga het volgende:
Och, er moet toch iemand op dinsdag de vuilnisbak legen.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 17 februari 2005 @ 12:46:16 #225
8215 GKLQuake
mijn alter-ego
pi_25125932
hoger opgeleiden kunnen wel met lager opgeleiden om gaan, maar andersom niet. (doordenkertje )

Als ik het correcter mag stellen: Hoger opgeleiden kunnen de hele belevingswereld van lager opgeleiden bevatten, maar andersom niet. Uiteraard bevestigt de uitzondering de regel. Er zijn natuurlijk ook briljante lager opgeleiden, die om bepaalde redenen geen hoger ondewijs hebben gedaan. Daarnaast zijn er vrij domme mensen, die met keihard studeren het vrij ver weten te schoppen.
Fok! en GoT together forever! Lets make peace not war!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')