Domme Vmbo opmerkingquote:Op woensdag 16 februari 2005 12:58 schreef surferr het volgende:
VMBO/MBO-ers zijn in de praktijjk slimmer
HAVO/HBO zijn theoretisch gezien slimmer
rechten is geen studiequote:Op woensdag 16 februari 2005 14:01 schreef Zep_Leddelin het volgende:
vmbo-ers zijn vaak ook socialer.
Ik ken trouwens vmbo-ers die 10x slimmer zijn dan studenten rechten.
Als je minder snel kan leren ben je niet dommer. Nogal kromme vergelijking.quote:Op woensdag 16 februari 2005 15:09 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
rechten is geen studie
en ja vmbo-ers zijn gewoon dommer. Big deal. Die gasten moeten eens leren leven met hun minderwaardigheidscomplex.
Als je er 100 dagen over doet om te leren rekenen ipv 10 dag ben je niet dommer zekerquote:Op woensdag 16 februari 2005 15:23 schreef Zep_Leddelin het volgende:
[..]
Als je minder snel kan leren ben je niet dommer.
Als ik met iemand omga zonder dat ik zijn/haar opleiding weet oid dan let ik op hoe snel die reageert en snapt wat ik zeg niet of die een of andere hoogstaande theorie kent.quote:Op woensdag 16 februari 2005 17:54 schreef MisterICE het volgende:
[..]
Als je er 100 dagen over doet om te leren rekenen ipv 10 dag ben je niet dommer zeker
idd.quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:06 schreef BrauN het volgende:
Wat een ophef weer over niets zeg... Het is gewoon zo dat er hier veel figuren het woord 'vmbo-er' gebruiken in plaats van 'leeghoofd' of iets dergelijks... Zoek er niet teveel achter, het is gewoon een toffe term om aan te geven dat iemand dom aan het blaten is.
Feit blijft natuurlijk wel dat vmbo-ers vaak ook dom, respectloos en leeghoofdig tuig van de richel zijn.
Maw, je hebt een hekel aan alle lager opgeleidenquote:Op donderdag 17 februari 2005 00:46 schreef Steijn het volgende:
Ik heb absoluut respect voor lager opgeleiden maar ze moeten zich niet dom of onnozel gaan gedragen want daar heb ik wel hekel aan.
quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:58 schreef surferr het volgende:
VMBO/MBO-ers zijn in de praktijjk slimmer
HAVO/HBO zijn theoretisch gezien slimmer
Mensen zijn helemaal niet overal voor nodig, laaggeschoolde arbeid kan ik veel gevallen gewoon geautomatiseerd worden!quote:Die zgn. intelligente mensen hebben volgens mij nooit begrepen dat melk niet uit een machine komt, en ze zullen dan ook wel niet begrepen hebben dat er overal mensen voor nodig zijn.
Je denkt werkelijk dat MBO'ers bij Shell evenveel verdienen als academici bij Shell?quote:Op donderdag 17 februari 2005 09:30 schreef DeLeider het volgende:
Het is niet vreemd dat mensen die conclusie trekken, ik heb zelf alle vormen van middelbaar onderwijs gevolgd (vwo, vmbo, havo) en doe nu mbo, en tjah, tis btje deprimerend laag denkniveau, maar het leuke is, dat zijn wel de gasten die over 3 jaar bij Shell werken en lachen om hbo/wo dudies die hetzelfde verdienen, maar langer op school zitten. Zelf wil ik btw hbo aot (vapro D) gaan doen na de mbo
quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:12 schreef Intxaurraga het volgende:
Och, er moet toch iemand op dinsdag de vuilnisbak legen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |