Ah, jij loopt op alle plekken in Nederland in de samenleving rond, weet precies wie er het land binnenkomen en wie er weggaan en wat hun opleiding is? Ik wil geen vage onderbuikgevoelens die opgeroepen worden omdat je toevallig achter een hoofddoekdragend omaatje in de rij stond bij de Aldi, ik wil gewoon heel simpel de cijfers.quote:Op woensdag 16 februari 2005 04:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je in de samenleving rondloopt weet je dat de OP redelijk klopt
quote:Op woensdag 16 februari 2005 03:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je kan het makkelijk samenvatten
Kasvolle autochtonen vertrekken
Kansloze allochtonen komen
Vaak kansloze allochtonen planten zich voort als konijnen en halen hun partner uit het thuisland
Gevolg: steeds minder kansvolle autochtonen, steeds meer kansloze allochtonen
Tip: Pak je koffers naar een plaats waar meer toekomst is voordat je gedwongen wordt het te doen.
gaat dat doen..hoe dan ook .. voor juli ben ik het land weer uit
![]()
Waar praat je dan over? Beetje stemming zaaien maar het totaal niet kunnen onderbouwen, ga toch een end fietsen man.quote:Op woensdag 16 februari 2005 04:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik praat over een gevoel niet over cijfers
Ik kan je ook vertellen dat het aantal emigranten in 2005 minimaal 20% hoger zal zijn en dat kan ik ook niet onderbouwen maar toch zal het uitkomen.
Waar bevind jouw samenleving zich? Randstad? Zeeland? Waddeneiland?quote:Op woensdag 16 februari 2005 04:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je in de samenleving rondloopt weet je dat de OP redelijk klopt
Je hebt gelijk. Daar is het volkomen KUT.quote:Op woensdag 16 februari 2005 04:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Noord Brabant
Das nuttiger dan je kop in het zand te stekenquote:Waar praat je dan over? Beetje stemming zaaien maar het totaal niet kunnen onderbouwen, ga toch een end fietsen man.
Wederom, onderbouwing. Gevoelens koop ik niets voor.quote:Op woensdag 16 februari 2005 04:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jij denkt zeker ook dat het toeval is dat het emigratiecijfer vanaf 2002 sterk aan het stijgen is en dat niks te maken heeft met de moord op Fortuyn en de moord op Van Gogh?
Jou niet op je woord en gevoelens geloven maar vragen om dat te onderbouwen met cijfers is m'n kop in het zand steken?quote:Op woensdag 16 februari 2005 04:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Das nuttiger dan je kop in het zand te steken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |