abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25102406
Uit cijfers van het CBS omtrent de demografische ontwikkeling van Nederland blijkt dat 112.000 mensen Nederland in 2004 de rug toe hebben gekeerd. Dat waren voornamelijk hoog opgeleiden, niet zelden met een eigen bedrijf. We kregen er 90.000 immigranten voor terug; voornamelijk laag opgeleiden, die niet of nauwelijks Nederlands spreken en onderaan de maatschappelijke ladder bungelen. Tel uit je winst.
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_25102423
kan een modje een extra m in mijn imi zetten
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_25102481
Heb je ook een linkje naar die cijfers?

Want volgens mij verdraai je de boel een beetje .

Ook onder de immigranten zitten namelijk veel hoog opgeleide mensen . En de emigranten zijn voor een aardig deel ook zogenaamde allochtonen die terugkeren.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_25104004
Als hij zegt voornamelijk dan klopt het toch dat er onder vele hoogopgeleiden ook laagopgeleiden zitten
pi_25107722
-edit: zinloze belediging-

[ Bericht 93% gewijzigd door kLowJow op 05-10-2005 19:49:53 ]
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  woensdag 16 februari 2005 @ 03:21:47 #6
19840 Libris
Live from Singapore
pi_25107762
* Libris is hoogopgeleid en heeft half 2003 Nederland verruild voor Singapore, hopelijk dit jaar permanent resident in Singapore te worden

Mooi Nederland
Nederlandse belastingen
koud weer ;')
pi_25107775
Je kan het makkelijk samenvatten

Kasvolle autochtonen vertrekken
Kansloze allochtonen komen
Vaak kansloze allochtonen planten zich voort als konijnen en halen hun partner uit het thuisland

Gevolg: steeds minder kansvolle autochtonen, steeds meer kansloze allochtonen

Tip: Pak je koffers naar een plaats waar meer toekomst is voordat je gedwongen wordt het te doen.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25107791
Rekensommetje:

100.000 kansvolle autochtonen vertrekken ieder jaar(cijfer wordt hoger in 2005 maar vooruit) dat is een negatief saldo van 1.500.000 in 2020. En de natuurlijke bevolkingaanwas houdt dit tempo niet bij.

Op dit moment zijn er 1 miljoen Islamieten en gekeken naar de ontwikkeling van het aantal islamieten sinds 1995 zullen dat er in 2020 ongeveer 2 miljoen zijn

Verdere prognose van het aantal niet-westerse allochtonen niet zijnde Islamiet in 2020: 1.500.00

Dus het plaatje is zo in 2020

Autochtonen 12.000.000
Niet westerse allochtonen = 4.000.000
nood van de schrijver= een verdeling van 11.000.000 tegen 5.000.000 is realitischer maar vooruit

Dus over 15 jaar is ongeveer 20%(positieve schatting) 35%(negatieve schatting) niet westerse allochtoon.(Indiers zoals bijvoorbeeld Ambonezen vallen onder Westerse allochtonen)

In de grote steden zal als de huidige trend zich voortzet de verdeling waarschijnlijk zijn:

70% allochtoon
30% autochtoon

Veel succes in Nederland.

[ Bericht 4% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 16-02-2005 04:46:00 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 16 februari 2005 @ 03:55:45 #9
19840 Libris
Live from Singapore
pi_25107848
ik denk dat du_ke gelijk heeft, een groot deel van de emigranten zijn inderdaad allochtonen die terugkeren en de meeste immigranten in Nederland zijn dacht ik van Westerse afkomst Het is dus niet zo erg als het lijkt. Daarnaast werken veel emigranten nog steeds voor een Nederlands bedrijf in het buitenland (denk aan baggeraars (Smit-tak) en olie (Shell/K.O)), dus leveren nog steeds een bijdrage aan de Nederlandse economie.
pi_25107852
Inderdaad de meeste emigranten zijn allochtonen en niet autochtonen zoals velen dat hier zien achter hun zonnebril.
  woensdag 16 februari 2005 @ 04:05:16 #11
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_25107859
Leg het CBS geen woorden in de mond, de cijfers zoals die gepubliceerd zijn maken helemaal geen melding over het opleidingsniveau, de plek waar de emigranten naar toe gaan, of het remigranten zijn of wat dan ook.

Dus gaarne bewijs voor je stelling dat het hoogopgeleiden zijn die vertrekken en laagopgeleiden zijn die we ervoor terugkomen.

Persbericht CBS
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_25107873
Als je in de samenleving rondloopt weet je dat de OP redelijk klopt
pi_25107876
-edit: reactie op verwijerd bericht-

[ Bericht 92% gewijzigd door kLowJow op 05-10-2005 19:51:47 ]
underground forever baby
  woensdag 16 februari 2005 @ 04:14:20 #14
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_25107883
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 04:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ah, jij loopt op alle plekken in Nederland in de samenleving rond, weet precies wie er het land binnenkomen en wie er weggaan en wat hun opleiding is? Ik wil geen vage onderbuikgevoelens die opgeroepen worden omdat je toevallig achter een hoofddoekdragend omaatje in de rij stond bij de Aldi, ik wil gewoon heel simpel de cijfers.

Jij bent zo stellig, kom dan maar op, dan kan je het bewijzen ook.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  woensdag 16 februari 2005 @ 04:18:20 #15
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_25107894
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 03:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je kan het makkelijk samenvatten

Kasvolle autochtonen vertrekken
Kansloze allochtonen komen
Vaak kansloze allochtonen planten zich voort als konijnen en halen hun partner uit het thuisland

Gevolg: steeds minder kansvolle autochtonen, steeds meer kansloze allochtonen

Tip: Pak je koffers naar een plaats waar meer toekomst is voordat je gedwongen wordt het te doen.

gaat dat doen.. hoe dan ook .. voor juli ben ik het land weer uit
Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
Martin Luther King, Jr., Strength to Love, 1963.
pi_25107896
Ik praat over een gevoel niet over cijfers

Ik kan je ook vertellen dat het aantal emigranten in 2005 minimaal 20% hoger zal zijn en dat kan ik ook niet onderbouwen maar toch zal het uitkomen.
  woensdag 16 februari 2005 @ 04:19:21 #17
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_25107899
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 04:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik praat over een gevoel niet over cijfers

Ik kan je ook vertellen dat het aantal emigranten in 2005 minimaal 20% hoger zal zijn en dat kan ik ook niet onderbouwen maar toch zal het uitkomen.
Waar praat je dan over? Beetje stemming zaaien maar het totaal niet kunnen onderbouwen, ga toch een end fietsen man.
pi_25107901
Jij denkt zeker ook dat het toeval is dat het emigratiecijfer vanaf 2002 sterk aan het stijgen is en dat niks te maken heeft met de moord op Fortuyn en de moord op Van Gogh?
pi_25107902
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 04:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar bevind jouw samenleving zich? Randstad? Zeeland? Waddeneiland?
underground forever baby
pi_25107904
Noord Brabant
pi_25107908
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 04:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Noord Brabant
Je hebt gelijk. Daar is het volkomen KUT.
underground forever baby
pi_25107909
quote:
Waar praat je dan over? Beetje stemming zaaien maar het totaal niet kunnen onderbouwen, ga toch een end fietsen man.
Das nuttiger dan je kop in het zand te steken
  woensdag 16 februari 2005 @ 04:22:43 #23
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_25107910
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 04:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jij denkt zeker ook dat het toeval is dat het emigratiecijfer vanaf 2002 sterk aan het stijgen is en dat niks te maken heeft met de moord op Fortuyn en de moord op Van Gogh?
Wederom, onderbouwing. Gevoelens koop ik niets voor.
  woensdag 16 februari 2005 @ 04:23:36 #24
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_25107911
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 04:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Das nuttiger dan je kop in het zand te steken
Jou niet op je woord en gevoelens geloven maar vragen om dat te onderbouwen met cijfers is m'n kop in het zand steken?
pi_25107913
Is toeval dat het cijfer de laatste 3 jaar hard aan het stijgen is ok?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')