Dit is heel erg waar.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:02 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig maar heel weinig emigranten die vanwege ontevredenheid vertrekken; het overgrote merendeel gaat voor heel andere redenen.
De mensen die het hardst schreeuwen dat het allemaal zo klote is en zo snel mogelijk vertrekken, zijn degenen die nu juist nìet gaan.
Ik ben ook weg uit Nederland en schaam me er niet voor om te zeggen dat ik het een vreselijk land vond en vind. Ik hoop er nooit meer terug te keren tenzij er heel wat dingen veranderen en zelfs dan is het hier nog leuker. Dus niet iedereen die negatief is blijft in NLquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:17 schreef niet_links het volgende:
@selang
Wat is er niet positief aan om uit deze elende weg te gaan. Tuurlijk ga ik bijvoorbeeld weg om een ander leven op te bouwen om dingen anders in te kleden. Maar ik kan niet zeggen dat ik rouwig ben om Nederland te verlaten. Ik vind het hier veel te verstikkend. Ik zie in mn werk ook hoe overheid je steeds verder in het keurslijf drukt en je steeds meer controleerd en je betaald zelf nog eens voor deze extra controle
Ik mis weleens de "vette hap" zoals frikandel speciaal en ook weleens een goed chinees restaurant.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:21 schreef qwerty_x het volgende:
weet je trouwens wat pas ellende is: geen drop en haring voorhanden hebben
daar verlang ik na al die jaren af en toe nog steeds heel erg naar ....
Anders hagelslag wel, of een frietje met, of een lekkere rolmops. Of een fatsoenlijk brood. Of lekkere kaas. En mosselen natuurlijk. Als ik dat allemaal nou hier ook eens kon krijgen, dat zouquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:21 schreef qwerty_x het volgende:
weet je trouwens wat pas ellende is: geen drop en haring voorhanden hebben
daar verlang ik na al die jaren af en toe nog steeds heel erg naar ....
Ik kan hier alles krijgen, op verse haring na dan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 07:30 schreef StefanP het volgende:
[..]
Anders hagelslag wel, of een frietje met, of een lekkere rolmops. Of een fatsoenlijk brood. Of lekkere kaas. En mosselen natuurlijk. Als ik dat allemaal nou hier ook eens kon krijgen, dat zouzijn.
Inmiddels is hier al een nieuw topic over: Bevolkingsgroei NL komt bijna tot stilstandquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:26 schreef fernando_redondo het volgende:
Van 93 tot 2001 was het emigratiecijfer ongeveer gelijk terwijl dat het in de laatste 4 jaar met 50% is gestegen.
Zorgelijke ontwikkeling lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |