abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25165680
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 14:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar gaat Youssef de rel moslim dan naartoe?
Wat dacht je van Saoedie, Jemen of een van de Verenigde Arabische Emiraten Schijnt goed vertoeven daar te zijn. Gratis onderwijs en een soort van belasting paradijzen. Eens kijken wat je daar van kan maken rechtste troller

Het leukste is dat jullie met de sukkeltjes blijven zitten en de softe aanpak. De hoogopgeleide moslims vertrekken het liefst zo snel mogelijk. Na de studiefinanciering en subsidie geïnt te hebben is het dag dag NL, samen met de rest van de Hollanders iets beters gaan zoeken
pi_25166539
Je noemt net 3 landen op waar je als buitenlander niet echt goed werk krijgt. Veel plezier daarmee.
pi_25166840
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 18:35 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Dat is al gebeurd.... en zijn keel doorgesneden een een briefje in zijn lijf geprikt
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_25167242
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:47 schreef dewd het volgende:
Je noemt net 3 landen op waar je als buitenlander niet echt goed werk krijgt. Veel plezier daarmee.
Ik noem 3 landen waar ze staan te springen om mensen met de juiste opleiding (die ik nu nog kan kiezen ) En weet je wat nog meer? Je krijgt er nog dik voor betaald ook
pi_25170052
Daar komt het inderdaad op neer de intelligente mensen met aanpassingsvermogen vertrekken,
Wat achterblijft zijn kop in het zand struisvogels.
Als je de hogeropgeleiden in Nederland wilt houden, zal Nederland daar wat voor over moeten hebben.
Nu is zelfs de VVD voor afschaf van de hypotheekrente aftrek: Je hebt hard geleerd en hard gewerkt om een hyuist te kunnen kopen, (Dus niet zonder Nederlands te spreken er een te krijgen of met je WWtje in de sociale woningbouw te vertoeven op kosten van de belastingcenten van zij die wel werken) en je wordt er voor afgestraft dat je iets gepresteert hebt. De wetshandhaving is niets waard want er zijn geen cellen, de politie heeft het te druk met het halen van hun bonnenquota, en de linkse advocatuur verijkt zich pro-deo (aan eerder vernoemde belastingcenten) om een of andere criminele hufter die zojuist je aut gejat heeft te verdedigen (Moeilijke jeugd, moet je maar niet zo'n mooie auto rijden dat is uitlokken) En als je je bek open durft te trekken over fundementalisten , dan heb je het gedaan, wordt hjje vermoord, maar dat is je eigen schuld; dat is een vuurtje opsteken in een kruitvat. NL is GVD een kruitvat...nou geef mijn portie maar aan fikkie

Ik ben blij te horen dat Youssef het zelfde idee heeft, gelijk heeft ie. Ik ben alleen bang dat mocht er iets te redden zijn in NL we de Youssefs hard nodig gaan hebben, wat namelijk overblijft zijn de kansarme laag opgeleide idioten, en godsdienst fundies. (PVDA d66 geitenneukers en allochtonenknuffelaars)
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_25170454
quote:
Ik noem 3 landen waar ze staan te springen om mensen met de juiste opleiding (die ik nu nog kan kiezen ) En weet je wat nog meer? Je krijgt er nog dik voor betaald ook
Totdat Yousef ziek wordt of zijn baan verliest want dan kan Yousef op donderen naar die steen waar hij vandaan komt.

Hopelijk zijn ze in Nederland dan ook zo slim dat ze Yousef niet opnieuw binnenĪlaten, maar Yousef zal wel een Nederlands paspoort hebben dus dat is ijdele hoop denk ik.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25171177
Diego begin nou niet over paspoorten..... ik wordt giftig
Hoewel ik de mijne nu toch mag houden denk ik eraan hem strak opgerold naar de regering op te sturen, Niet dat het als statement zin zal hebben maar toch
  zondag 20 februari 2005 @ 02:21:07 #133
78918 SeLang
Black swans matter
pi_25174067
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 23:06 schreef desiredbard het volgende:
Nu is zelfs de VVD voor afschaf van de hypotheekrente aftrek:
De hypotheekrente aftrek zie ik juist als een belangrijk argument TEGEN wonen in Nederland.
Dit is een van de meest dwaze en onrechtvaardige subsidies die er bestaan en die ik als belastingbetaler op moet brengen.

Waarom moet IK meebetalen zodat iemand anders een extra duur huis kan kopen ?
Als de hypotheekrente aftrek wordt afgeschaft dan kunnen de belastingen omlaag (het kost namelijk jaarlijks 9 miljard, die dus met extra belastingen moet worden binnengehaald).
Bovendien beloont de aftrek inflexibel gedrag want mensen die een eigen huis hebben zijn minder geneigd om te verhuizen (voor hun werk bijvoorbeeld). Inflexibel zijn wordt in NL beloond terwijl dat juist een van de grootste problemen voor de NL economie is.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 20 februari 2005 @ 11:47:19 #134
38549 dewd
100% pure
pi_25176335
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 20:23 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ja ze staan te springen erom, ik hoop dat je aan de bak kunt als niet inheemse bewoner. De landen die je zonet opnoemde zijn behoorlijk nationalistisch, misschien dat het iets scheelt dat je een mede moslim bent. Tenminste dat neem ik even aan dan, maar over het algemeen zoeken ze hun mensen in hun eigen land.

[edit]Ik zou het proberen in Dubai, daar staan ze echt letterlijk te springen om mensen en ze betalen een vermogen ervoor[/edit]
pi_25176506
quote:
Op zondag 20 februari 2005 02:21 schreef SeLang het volgende:

[..]

De hypotheekrente aftrek zie ik juist als een belangrijk argument TEGEN wonen in Nederland.
Dit is een van de meest dwaze en onrechtvaardige subsidies die er bestaan en die ik als belastingbetaler op moet brengen.

Als de hypotheekrente aftrek wordt afgeschaft dan kunnen de belastingen omlaag (het kost namelijk jaarlijks 9 miljard, die dus met extra belastingen moet worden binnengehaald).
Bovendien beloont de aftrek inflexibel gedrag want mensen die een eigen huis hebben zijn minder geneigd om te verhuizen (voor hun werk bijvoorbeeld). Inflexibel zijn wordt in NL beloond terwijl dat juist een van de grootste problemen voor de NL economie is.
Sja, het mes snijdt aan 2 kanten, als je de hypotheekrente aftrek afschaft heeft de bijtelling van de huurwaardeforfait geen bestaansrecht meer, WOZ aanpassen e.d.
Moeilijk.
  zondag 20 februari 2005 @ 12:08:30 #136
78918 SeLang
Black swans matter
pi_25176575
quote:
Op zondag 20 februari 2005 12:02 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Sja, het mes snijdt aan 2 kanten, als je de hypotheekrente aftrek afschaft heeft de bijtelling van de huurwaardeforfait geen bestaansrecht meer, WOZ aanpassen e.d.
Moeilijk.
Het spreekt natuurlijk voor zich dat het Huurwaardeforfait dan ook moet worden afgeschaft. Dat is alleen maar bedacht om de schade aangericht door de hypotheekrenteaftrek enigzins te compenseren.
Ook overdrachtsbelasting moet volledig worden afgeschaft omdat het een onrechtvaardige belasting is die mensen stimuleert om inflexibel te zijn.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_25176668
quote:
Op zondag 20 februari 2005 12:08 schreef SeLang het volgende:

[..]

Het spreekt natuurlijk voor zich dat het Huurwaardeforfait dan ook moet worden afgeschaft. Dat is alleen maar bedacht om de schade aangericht door de hypotheekrenteaftrek enigzins te compenseren.
Ook overdrachtsbelasting moet volledig worden afgeschaft omdat het een onrechtvaardige belasting is die mensen stimuleert om inflexibel te zijn.
Overdrachtsbelasting is een ander punt.

En per saldo, wat levert het dan op? Zeker nu met die bijzonder lage hypotheekrente.
pi_25180504
quote:
Op zondag 20 februari 2005 02:21 schreef SeLang het volgende:

[..]

het kan best zijn dat het 9 miljard kost...hoeveel kost de sociale woningbouw
Hard werken wordt in nederland afgestraft, hogere belastingschaal ,,, een eigen huis wordt onder eigen vermogen gerekend....als je eigen huis afbetaald is betaal je er nog belasting over de 2 ton die het waard is.

Ik kijk wel uit: Ik wil niet betalen voor luie asocialen en belangenverenigingetjes die groepen vertegenwoordigen die procentueel hoog bij criminaliteit betrokken zijn. Als mijn huis zometeen afbetaald is kost het me niets meer....dan is het van mij heeft de belasting niets mee van doen, het is betaald. Verder is de belasting hier een stuk lager...ok de uitkeringen ook maar dat motiveert mensen wel om te gaan werken.

Het is schandalig dat er (hier) bij het uitkerings bureau advertenties ophangen om beveiligingswerk op een bouwsite te doen voor 400 per week terwijl er figuren staan te wachten die liever hun 120 per week inhalen zonder wat te hoeven doen.

En dat soort mensen heb je in Nederland nog meer, ik ken een aantal mensen die zwaarder in de WAO zitten dan nodig en een die in de WW zit, hoogopgeleid is, maar niet hoeft te solliciteren omdat ie vrijwilligerswerk doet (buurtwerk; laat ik zijn nationaliteit maar niet ter sprake brengen)
pi_25180576
het probleem is dat er in Nederland geld is voor alles en iedereen , datwordt betaald door de werkenden, maar er iets voor terugkrijgen ho maar. Zij die jarenlang in de potjes betaald hebben gaan er nu op AOW op achteruit, maar de regering blijft geld schijten naar de verkeerde doelen
pi_25181842
Meneer Bard, ik snap je niet. Waarom steek je nog zoveel tijd in jezelf irriteren aan alles waar je het in Nederland niet mee eens bent? Wat boeit jou dat nou allemaal nog nu je toch niet meer hier woont? Nou ben je geëmigreerd en nog ben je aan het zeiken en tieren over Nederland. Laat 't rusten, zou ik zo zeggen. Vast ook een stuk beter voor je bloeddruk.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_25186562
-let even op je taalgebruik-

[ Bericht 50% gewijzigd door NorthernStar op 20-02-2005 23:40:14 ]
pi_25186634
LostFormat heeft een goed punt, het manipulatieve dat inherent is aan het rechtse karater voert duidelijk de boventoon in de, och, "discussie".
  zondag 20 februari 2005 @ 23:43:02 #143
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_25186814
quote:
Op zondag 20 februari 2005 12:15 schreef Dr.Nikita het volgende:
En per saldo, wat levert het dan op?
Een gigantische besparing door administratieve en procedurele vereenvoudiging en een kleiner ambtenarenapparaat die zich kan beperken tot taken die wel waardetoevoegend zijn.

De eerste redelijke mogelijkheid die zich aandient om in het buitenland aan de slag te gaan neem ik overigens met beide handen aan.
pi_25186844
Ach Monidique ... jullie tijd is inderdaad aangebroken ... de mensen achter de woorden medelander en multikul liggen inderdaad op het kerkhof....
Ik zie liever de mensen die tot dit soort haat aanzetten op een kerkhof
De mensen die niet-moslims verkrachten omdat dat toch maar blanke hoeren zijn (en dit heb ik van een procureur) De mensen die oproepen tot, het van gebouwen gooien van homo's, de mensen die vrijheid van meningsuiting in de weg staan op een dusdanige manier dat er voor gemoord moet worden, en gedreigd mee moet worden.
De mensen die het goedpraten dat een Hirsi Ali (en een eikel als een Wilders) geen normaal leven kunnen leiden vanwege hun mening, De mensen die steunen en vergoeilijken dat een fortuin of een van Gogh, en wie zal de volgende zijn vermoord worden.

Laten we toch vooral niks zeggen, omdat we bang zijn de volgende te zijn, of erger voor extreem rechts versleten worden... De kruik gaat maar net zolang te water tot ze barst, en ik wil Nederland niet kapot zien gaan onder
A) de pygmeeen vande 5e colonne van de ...
B) Nieuw Rechts

Allebei niet goed, maar allebei zeer goed mogenlijk als mensen hun bek niet meer mogen opentrekken over wat ze niet bevalt

Ze hadden hier van de week een leuke reportage op TV en morgen (Maandag heeft de BBC een documentaire over Godslastering en Van Gogh)
Ze lieten een paar Iraanse moslims aan het woord die zo blij waren dat kerk en staat in Nederland gescheiden zijn, dat ze hun geloof zonder problemen konden belijden, en dat ze konden werken in Nederland. Ze waren in Iran onderdrukt en zelfs zij waarschuwden voor de invloed van bepaalde ideeen in Nederland.

Maar misschien leuk voor het beeld van jou en LostFormat ...ga eens kijken hoe de BBC er tegenaan kijkt... objectiever kun je het haast niet krijgen

[ Bericht 20% gewijzigd door desiredbard op 20-02-2005 23:52:46 ]
pi_25187739
Wat is eigenlijk het doel van dit hele topic?
pi_25187904
quote:
Op maandag 21 februari 2005 00:26 schreef Moustafa het volgende:
Wat is eigenlijk het doel van dit hele topic?
Alles wat geen blauwe ogen en blond haar heeft bashen
pi_25187980
Je mag mij dan lekker niet bashen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25188047
quote:
Op maandag 21 februari 2005 00:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je mag mij dan lekker niet bashen
Ben je nog steeds aanhanger van de almachtige fatso?
pi_25188166
quote:
Op maandag 21 februari 2005 00:34 schreef Youssef het volgende:

[..]

Alles wat geen blauwe ogen en blond haar heeft bashen
Waar doet mij dat aan denken?
pi_25188263
quote:
Op maandag 21 februari 2005 00:47 schreef Moustafa het volgende:

[..]

Waar doet mij dat aan denken?
Ach, dat weten we allemaal. Maar niemand zegt het hardop