Wat dacht je van Saoedie, Jemen of een van de Verenigde Arabische Emiratenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar gaat Youssef de rel moslim dan naartoe?
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:35 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Dat is al gebeurd.... en zijn keel doorgesneden een een briefje in zijn lijf geprikt
Ik noem 3 landen waar ze staan te springen om mensen met de juiste opleiding (die ik nu nog kan kiezenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:47 schreef dewd het volgende:
Je noemt net 3 landen op waar je als buitenlander niet echt goed werk krijgt. Veel plezier daarmee.
Totdat Yousef ziek wordt of zijn baan verliest want dan kan Yousef op donderen naar die steen waar hij vandaan komt.quote:Ik noem 3 landen waar ze staan te springen om mensen met de juiste opleiding (die ik nu nog kan kiezen ) En weet je wat nog meer? Je krijgt er nog dik voor betaald ook
De hypotheekrente aftrek zie ik juist als een belangrijk argument TEGEN wonen in Nederland.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:06 schreef desiredbard het volgende:
Nu is zelfs de VVD voor afschaf van de hypotheekrente aftrek:
Ja ze staan te springen erom, ik hoop dat je aan de bak kunt als niet inheemse bewoner. De landen die je zonet opnoemde zijn behoorlijk nationalistisch, misschien dat het iets scheelt dat je een mede moslim bent. Tenminste dat neem ik even aan dan, maar over het algemeen zoeken ze hun mensen in hun eigen land.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:23 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik noem 3 landen waar ze staan te springen om mensen met de juiste opleiding (die ik nu nog kan kiezen) En weet je wat nog meer? Je krijgt er nog dik voor betaald ook
![]()
Sja, het mes snijdt aan 2 kanten, als je de hypotheekrente aftrek afschaft heeft de bijtelling van de huurwaardeforfait geen bestaansrecht meer, WOZ aanpassen e.d.quote:Op zondag 20 februari 2005 02:21 schreef SeLang het volgende:
[..]
De hypotheekrente aftrek zie ik juist als een belangrijk argument TEGEN wonen in Nederland.
Dit is een van de meest dwaze en onrechtvaardige subsidies die er bestaan en die ik als belastingbetaler op moet brengen.
Waarom moet IK meebetalen zodat iemand anders een extra duur huis kan kopen ?
Als de hypotheekrente aftrek wordt afgeschaft dan kunnen de belastingen omlaag (het kost namelijk jaarlijks 9 miljard, die dus met extra belastingen moet worden binnengehaald).
Bovendien beloont de aftrek inflexibel gedrag want mensen die een eigen huis hebben zijn minder geneigd om te verhuizen (voor hun werk bijvoorbeeld). Inflexibel zijn wordt in NL beloond terwijl dat juist een van de grootste problemen voor de NL economie is.
Het spreekt natuurlijk voor zich dat het Huurwaardeforfait dan ook moet worden afgeschaft. Dat is alleen maar bedacht om de schade aangericht door de hypotheekrenteaftrek enigzins te compenseren.quote:Op zondag 20 februari 2005 12:02 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Sja, het mes snijdt aan 2 kanten, als je de hypotheekrente aftrek afschaft heeft de bijtelling van de huurwaardeforfait geen bestaansrecht meer, WOZ aanpassen e.d.
Moeilijk.
Overdrachtsbelasting is een ander punt.quote:Op zondag 20 februari 2005 12:08 schreef SeLang het volgende:
[..]
Het spreekt natuurlijk voor zich dat het Huurwaardeforfait dan ook moet worden afgeschaft. Dat is alleen maar bedacht om de schade aangericht door de hypotheekrenteaftrek enigzins te compenseren.
Ook overdrachtsbelasting moet volledig worden afgeschaft omdat het een onrechtvaardige belasting is die mensen stimuleert om inflexibel te zijn.
het kan best zijn dat het 9 miljard kost...hoeveel kost de sociale woningbouwquote:Op zondag 20 februari 2005 02:21 schreef SeLang het volgende:
[..]
De hypotheekrente aftrek zie ik juist als een belangrijk argument TEGEN wonen in Nederland.
Dit is een van de meest dwaze en onrechtvaardige subsidies die er bestaan en die ik als belastingbetaler op moet brengen.
Waarom moet IK meebetalen zodat iemand anders een extra duur huis kan kopen ?
Als de hypotheekrente aftrek wordt afgeschaft dan kunnen de belastingen omlaag (het kost namelijk jaarlijks 9 miljard, die dus met extra belastingen moet worden binnengehaald).
Bovendien beloont de aftrek inflexibel gedrag want mensen die een eigen huis hebben zijn minder geneigd om te verhuizen (voor hun werk bijvoorbeeld). Inflexibel zijn wordt in NL beloond terwijl dat juist een van de grootste problemen voor de NL economie is.
Een gigantische besparing door administratieve en procedurele vereenvoudiging en een kleiner ambtenarenapparaat die zich kan beperken tot taken die wel waardetoevoegend zijn.quote:Op zondag 20 februari 2005 12:15 schreef Dr.Nikita het volgende:
En per saldo, wat levert het dan op?
Alles wat geen blauwe ogen en blond haar heeft bashenquote:Op maandag 21 februari 2005 00:26 schreef Moustafa het volgende:
Wat is eigenlijk het doel van dit hele topic?![]()
Ben je nog steeds aanhanger van de almachtige fatso?quote:Op maandag 21 februari 2005 00:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je mag mij dan lekker niet bashen
Waar doet mij dat aan denken?quote:Op maandag 21 februari 2005 00:34 schreef Youssef het volgende:
[..]
Alles wat geen blauwe ogen en blond haar heeft bashen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |